شرایط جدید ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی

0

شرایط جدید ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی در اسفند ۱۴۰۱

مدیرکل خودرویی وزارت صمت با اشاره به آغاز طرح پیش فروش خودروهای داخلی از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند، گفت: در این طرح همه متقاضیان، خودرو دریافت می کنند.

آغاز ثبت نام یارانه جدید برای سه دهک کم درآمد | کارگرها حسابشان پر پول شد + لینک ثبت نام یارانه جدید

عبدالله توکلی لاهیجانی با اشاره به پیش فروش خودروهای داخلی از روز چهارشنبه هفته جاری اظهار داشت: در این طرح  خودروسازان سایپا، ایران خودرو و همچنین خودروسازان بخش خصوصی محصولات خود را ارائه می کنند.

ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی ثبت نام ایران خودرو بخشنامه جدید ایران خودرو

مدیر کل خودرویی وزارت صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه در این طرح قرعه کشی انجام نمی شود، افزود: در این طرح همه ثبت نام کنندگان خودرو دریافت می کنند اما زمان تحویل خودرو بین ۳ ماه تا یک سال متفاوت خواهد بود.

وی اظهار داشت: در این طرح مشتریان در صورت تمایل نداشتن به دریافت خودرو با زمان انتظار بیشتر می توانند انصراف خود را اعلام و پول خود را از حساب وکالتی خارج کنند.

عرضه صد‌ها هزار خودرو تا آخر سال بدون قرعه کشی

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت:

ایران خودرو و سایپا و شرکت‌های خودروساز، فکرمی کنم دیگر باید از دوشنبه، سه شنبه، اواسط هفته، عرضه‌های سنگین خودشان را درهمین سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با همان شرایط ثابت و با قیمت‌های کارخانه‌ای بگذارند و این فرصت بسیارخوبی است یعنی من فکر می‌کنم که کف آن ۵۰۰ هزار دستگاه برای عرضه باید باشد و می‌دانید که ما کل سال را بتوانیم یک، یک و دویست تولید کنیم، عرضه در این اندازه به علاوه صد هزار، یعنی ما در خود اسفند در همین روزها، چیزی حدود ۶۰۰ هزار دستگاه را شرکت‌ها خواهند فروخت.

خودروها پیش فروش می‌شوند، اصلا قاعده وعرف فروش خودرو درهمه جای دنیا پیش فروش است، شرکت نیاز سنجی می‌کند و منابع را می‌گیرد و براساس آن خودرو را می‌سازد و تحویل می‌دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ