وکالتی کردن حساب بانک رفاه (آموزش نحوه افتتاح)

0

وکالتی کردن حساب بانک رفاه ، افتتاح حساب وکالتی آنلاین بانک رفاه ، حساب وکالتی بانک رفاه ایران خودرو ، افتتاح حساب وکالتی بانک رفاه ، وکالتی نمودن حساب بانک رفاه ، حساب وکالتی بانک رفاه کارگران برای ایران خودرو ، فرم حساب وکالتی بانک رفاه

نحوه وکالتی کردن حساب بانک رفاه

یکی از ملزومات فعالیت در بازار فیزیکی بورس کالا از طریق کارگزاری بانک رفاه و خرید خودرو از بورس و یا خرید خودرو از سایت ایران خودرو سایپا ، افتتاح حساب وکالتی در یکی از بانک‌هایی است که در فرآیند ثبت‌نام در سامانه ایبیگو کارگزاری بانک رفاه مشخص شده است.

اگر قادر به دریافت معرفی نامه حساب وکالتی از سامانه EBGO نشده اید، می توانید با مراجعه به صفحه ی معرفی نامه حساب وکالتی فرم مورد نظر را دریافت کنید.

حساب وکالتی، در اصل یک نوع حساب بانکی می باشد  که به منظور واریز وجوه پیش‌پرداخت مشتری نزد یکی از بانک‌های منتخب افتتاح می‌شود.در حساب وکالتی، به بورس وکالت داده می‌شود وجوه واریزی مشتری را مسدود کرده تا پس از انجام معامله به نام مشتری در بورس کالا، وجه مسدودی به حساب اتاق پایاپای بورس کالای ایران  انتقال داده شود، توجه داشته باشید که اگر معامله‌ای به نام مشتری انجام نشود، وجه مسدود شده در همان روز آزاد خواهد شد.

در فرایند ثبت‌نام کد بورس کالا، معرفی‌نامه‌ای از سوی کارگزاری بانک رفاه کارگران  به‌طور آنلاین در سامانه EBGO صادر می‌شود که مشتری باید به همراه این معرفی نامه و سایر مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب، به یکی از شعب بانک مربوطه مراجعه کند و پس از افتتاح حساب، اطلاعات آن را به کارگزاری بانک رفاه کارگران اعلام کند. دقت داشته باشید که افراد دارای چک برگشتی امکان افتتاح حساب وکالتی را ندارند.

حساب وکالتی اخبار بانک رفاه

سامانه وکالتی کردن حساب بانک رفاه کارگران

امکان تبدیل حساب‌ مشتریان بانک رفاه کارگران به حساب وکالتی برای خرید خودرو از شرکت ایران خودرو

مشتریانی که متقاضی خرید خودرو از این شرکت هستند، می‌توانند از طریق مراجعه به “سامانه وکالتی کردن حساب بانک رفاه کارگران” به نشانی اینترنتی https://mehvar.rb24.ir/ikco و یا تارنمای فروش اینترنتی محصولات شرکت یادشده نسبت به تبدیل حساب‌ خود به حساب وکالتی اقدام کنند.

شایان ذکر است، پیش از این امکان تبدیل حساب‌های مشتریان بانک رفاه کارگران به حساب وکالتی به منظور خرید خودرو از شرکت‌های سایپا و پارس خودرو فراهم شده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ