شادی پس از گل، جان فوتبالیست را گرفت + عکس

0

باز هم فوتبال و باز هم مرگ. فوتبال و مرگ در چند سال اخیر بارها با هم گره خورده اند. جدیدترین قربانی ، یک بازیکن فوتبال لیگ برتری در کشور هند است.

این فوتبالیست ۲۳ ساله که پیتر بیاک سان گوآلا نام داشت فقط می خواست بابت گل مساوی که برای تیمش زده بود شادی کند. او که به شدت احساساتی شده بود پس از اینکه گل مساوی تیمش یعنی بتلهم ونگتلانگ را مقابل تیم چانماری زد با حرکاتی آکروباتیک می خواست شادی کند اما زمین خورد و ستون فقرات او به شدت آسیب دید.

این اتفاق در دقیقه ۶۲ افتاد. پس از اینکه او به شدت زمین خورد هم تیمی هایش با خوشحالی به سمت او رفتند اما به سرعت متوجه شدند پیتر آسیب دیده است. این فوتبالیست ۲۳ ساله بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما پس از پنج روز درگذشت.

مرگ این فوتبالیست به دلیل آسیب ستون فقرات کمرش بسیار شوکه کننده بود. احتمالا مرگ او به دلیل از کار افتادن بصل النخاعش بوده است.

تصاویری تلخ و ناراحت کننده از شادی پس از گل این بازیکن جوان فوتبال را می بینید، شادی پس از گلی که پنج روز بعد به قیمت جان او تمام شد:

مرگ فوتبالیست معروف حوادث ورزشی حوادث فوتبال اخبار فوتبال مرگ فوتبالیست معروف حوادث ورزشی حوادث فوتبال اخبار فوتبال مرگ فوتبالیست معروف حوادث ورزشی حوادث فوتبال اخبار فوتبال مرگ فوتبالیست معروف حوادث ورزشی حوادث فوتبال اخبار فوتبال مرگ فوتبالیست معروف حوادث ورزشی حوادث فوتبال اخبار فوتبال مرگ فوتبالیست معروف حوادث ورزشی حوادث فوتبال اخبار فوتبال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ