بازیگر نقش ییلدیز در سیب ممنوعه کیست +عکس

0

بازیگر نقش ییلدیز در سیب ممنوعه کیست ، بازیگر نقش ییلدیز در سریال سیب ممنوعه ، بازیگر نقش ییلدیز در سریال میوه ممنوعه ، نام بازیگر نقش ییلدیز در سریال سیب ممنوعه

بیوگرافی ادا اجه بازیگر نقش ییلدیز در سریال سیب ممنوعه

ادا اجه در سریال میوه ی ممنوعه با نقش آفرینی خوب خود توانسته شهرت خوبی پیدا کند . او در این سریال پر مخاطب نقش ییلدیز ییلماز خواهر زینب را بازی میکند.

نام اصلی: ادا اجه

سن: ۳۲ سال

زاده: ترکیه

ملیت: ترک

سال های فعالیت: ۲۰۰۳_تاکنون

پیشه: بازیگر

همسر: نامزد

مدرک تحصیلی: لیسانس رشته روانشناسی

سریال سیب ممنوعه بیوگرافی ادا اجه بازیگران سیب ممنوعه

ادا اجه اوزون عالی اوغلو (به ترکی استانبولی: Eda Ece Uzunalioğlu) (متولد ۲۰ ژوئن ۱۹۹۰) بازیگر فیلم و سریال اهل ترکیه است.

اجه در دبیرستان شیشلی تراکی تحصیل می‌کرد و در رشته روان‌شناسی از دانشگاه بیلگی استانبول فارغ‌التحصیل شد. وی از بین سه دخترها در خانواده‌اش کوچکترین آن‌ها می‌باشد. پس از حضور وی در یک نقش فرعی در سال ۲۰۰۴، وی تا سال ۲۰۱۲ برای نقش‌های فرعی انتخاب می‌شد تا اینکه اولین نقش اصلی خود را در مجموعه نمایش تلویزیونی هفت کثیف دریافت کرد و پس از آن فعالیت حرفه‌ای بازیگری‌اش را آغاز کرد. در سال ۲۰۱۳، وی اولین تجربه سینمایی خود را با به خاطر دخترم تجربه‌کرد.

وی بعدها به جمع بازیگران سریالی از شبکه تی‌آرتی ۱ به اسم منو اینطوری دوست داشته باش پیوست و شخصیت زینو را به تصویر کشید. در سال ۲۰۱۵، وی در فیلم اندازه شوهرت حرف بزن حرفه‌های بازیگری خود را نشان داد و نیز یک نقش اصلی در مجموعه تلویزیونی نمایشی وضعیت رابطه پیچیده را برعهده گرفت. در سال ۲۰۱۶، وی پس از فیلم گورومچه دوباره نقش خود را در دنباله فیلم اندازه شوهرت حرف بزن به اسم اندازه شوهرت حرف بزن: قیام بازی‌کرد. در همان سال وی در یک فیلم تلویزیونی محروم‌ها به عنوان یکی از نقش‌های اصلی ظاهر‌شد. پس از بازی کردن در فیلم داستان‌های پدربزرگ کورکوت: دومرول دیوانه، وی شروع به بازی کردن شخصیت ییلدیز در سریال تلویزیونی در سریال سیب ممنوعه کرد

مصاحبه و گفتگو با ادا اجه بازیگر نقش ییلدیز در سریال سیب ممنوعه

چندی پیش ادا اجه مصاحبه ای با روزنامه cumhuriyet انجام داد.که نکات خواندی در مورد سریال ها و زندگی شخصی اداجه روشن شد .قسمت هایی از این مصاحبه جذاب و خواندنی را در زیر می توانید بخوانید .

من یک خواهر کوچک هستم

چند تا خواهر و برادر دارید؟

ما ۳ خواهر هستیم و من جوانترین این گروه هستم ، اما به عنوان یک خانواده همگی در کارهایمان مستقل هستیم. همه تصمیمات را من  می گیرم. (می خندد) در گذشته در خانه ما بسیار به هم نزدیک  بودیم ، حالا دو خواهر بزرگتر من ازدواج کرده اند اکنون ارزش آنها را بهتر می فهمم.

آیا باهم دعوا و مشاجره می کردید؟

من ۹  و ۷ سال با خواهرانم اختلاف سنی دارم. بنابراین آنها عاشقانه به من نگاه می کردند به عنوان “خواهر کوچک ما”. من در چنین بحثهای و دعواهای  رشد نکردم.

آیا در سال های مدرسه زیباترین دختر کلاس بودید؟

من از آن  دخترانی نبودم که به زیبایی او توجه بشود عاشق دوران  مدرسه ام بوده ام. من بعد از ۱۸ سالگی عاشق شدم. من با مردها رابطه ای دوستان داشتم. من زیاد رمانتیک نبودم

 شما فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه بیلگی هستید. چگونه رشته ای که در آن تحصیل کرده اید در اجرای نقش های مختلف به شما کمک می کند؟

فکر می کنم تحصیلات من در روانشناسی در بازیگری به من کمک خوبی کرده است. برای خوب بازی کردن شخصیت ، لازم است بر انگیزه های آن تسلط داشته باشید و آن را به خوبی تحلیل کنید. فکر می کنم روانشناسی یکی از شاخه هایی است که می تواند بیشترین کمک را به من بکند. زیرا وقتی شخصیت نقشی که می خواهید آنرا بازی کنید به خوبی بفهمید.می توانید بازی بهتری ارایه دهید.

 

“من می توانم با افرادی که با آنها دوست هستم ارتباط برقرار کنم”

من به دنبال دوستی در روابط هستم. می خواهم تفریح ​​کنم ، بخندم. چیزی فراتر از معاشقه ، به سینما ، تئاتر برویم ، به خارج از کشور بروم. نوع دیگری از رابطه مرا تحریک می کند. “

“من به دنبال یک دوست در روابط خود هستم”

آیا شما شنونده خوبی هستی؟

من در بین دوستانم شنوده خیلی خوبی هستم. من غم و اندوه افرادی را که دوستشان دارم ، در آغوش می گیرم. احساس همدلی و همدردی من خوب است. (خنده)

تتوهای تو توجه همه را به خودشان جلب می کنند …

 

من تاتوهای خیلی کوچکی دارم. بازیگران هالیوودی در کل تاتو بیشتری می کنند اما ما هرگز نمی توانیم این گونه تاتو کنیم .

تو یک خال کوبی ‘۳’ داری. چه مفهومی دارد؟

۳ عددی است که برای من معنی خاصی دارد و همیشه برای من خوش یوم بوده است. من فرزند سومم ، مدرسه و شماره خانه من هم ۳ است. یک داستان جالب از انجام این خال کوبی وجود دارد. من برای گذراندن درس روانشناسی به کمبریج رفتم. آن سال کنجکاوی و شیطنت من شروع شد. یک سالن آرایشی  بسیار معروف در لندن وجود داشت  که ریحانا در آنجا تاتو کرده بود. من برای فستیوال تابستان از ماه ها قبل از طریق نامه وقت قبلی گرفتم متصدی آنجا به من یک کاتالوگ داد و گفت یکی را انتخاب کنم او حسابی  مرا ترساند. نمی خواستم تاتو بزرگی انجام بدهم. گفتم “۳”. رئیس آنجا با خنده گفت:  شما از ترکیه  شش ماه قبل وقت گرفته اید تا “۳”  را تاتو کنید؟ (می خندد)

 

 شما چگونه  شخصیت ایلدیز را تحلیل می کنید؟

وقتی شخصیت ایلدیز را بررسی می کنیم؛ در فصل گذشته دیدیم که پدرش در زندان است ، مادرش ثروتمند است ، او به سختی دبیرستان را تمام کرده است ، دانشگاه درس نمی خواند و زندگی خود را به عنوان یک پیشخدمت شروع کرده است. در حالی که خواهرش در دانشگاه مشغول به تحصیل بود ، آنها در استانبول مستقر شدند ، در حالی که ایلدیز مجبور به کار و پشتیبانی از خانه است.

 

انگیزه او این بود: “بگذارید با یک ثروتمند ازدواج کنم ، خودم یک جا راحتر پیدا کنم و در آنجا بمانم.” او دختری بود که کیف ، لباس ، جواهرات را دوست داشت و رویاهای سطحی تری نیز داشت زیرا کمی علاقه مند به چیزهای مادی بود. او این شانس را داشت که با یک مرد ثروتمند ازدواج کند. از یک طرف ، من در حال تلاش برای درک او هستم زیرا من ایلدیز را بازی کردم. راهی که او طی کرد ، راهی نیست که بتوان آن را تأیید کرد.. اتفاقات زیادی برایش افتاد. او دید که خوشبختی ربطی به پول ندارد. او می توانست به راهی دیگر برود. به عنوان مثال خواهرش که تحت همین شرایط متولد شده است در دانشگاه تحصیل کرده و پول خودش را نیز به دست آورده است. ما دو نوع مختلف از افراد را با همان شرایط دیدیم و در جهات مختلفی پیش رفتیم. هرچه مردم از زندگی بخواهند ، زندگی خود را در آن مسیر ترسیم می کنند و بهای آن را می پردازند ایلدیز نیز این بها را پرداخت کرده است.

 

بنابراین ، آیا جنبه های از ایلدیز Yldız وجود دارد که شما دوست داشته باشید؟

او زیاد عمیق به زندگی نگاه نمی کند در دنیایی می خواهد زندگی کند که به آن تعلق ندارد. در حالی که یک پیشخدمت است ، ۵ ماه بعد در یک کاخ زندگی می کند. البته او نتوانست این کار را انجام دهد. در نهایت او نمی تواند تحقیر و تمسخر را تحمل کند. من تصمیم گرفتم که این لحظات را بیش از حد زیر پوستی بازی نکنم. اگر من آن را به طرز چشمگیری بازی می کردم ، او باید آن دنیا را ترک می کرد. بنابراین ، علی رغم تمام خصوصیات آن ، من این شخصیت را به ایلدیز اضافه کردم. بنابراین ، شخصیتی در حال ظهور است که بعداً بینش خود را از دنیا خواهد داشت و به هدفی که می خواست برسد میرسد ، پی می برد که کیست. این تصمیم صحیح بود ، من از کارگردان عزیزم نسیلیان یشیلیورت پشتیبانی های بسیار خوبی دریافت کردم. ایلدیز به یک شخصیت بسیار دلپذیر برای تماشاگران این سریال تبدیل شده است.

 

– سیب ممنوعه تصویری است که به صورت استعاری با گناه ترکیب شده. از این نظر ، چگونه رابطه بین گناه و معصومیت را تفسیر می کنید؟

می گویم هیچ کدام از شخصیت های ما فرشته نیستند. طبیعت انسان نیز چنین است. خوب بد کلیت انسان است ، زمان هایی وجود دارد  که برای زنده ماندن باید تصمیم های خودخواهانه ای بگیریم. به عنوان مثال ، اگر از شما بپرسم “ایلدیز شخصیت خوبی است یا بد” ، پاسخی وجود ندارد. به همین دلیل من شخصیت ایلدیز را بسیار واقعی می دانم. در حقیقت ، شخصیت های بی پرده  را دوست دارم ، . شخصیت هایی وجود دارند که هم خوب و هم بد هستند و او تصمیم می گیرد که کی اجرا کار خوب را انجام دهد.

 

-شما با شوال سام دوستی بسیار نزدیک دارید. گفته می شود بازیگران اصلی  در یک سریال  نمی توانند یکدیگر را جذب کنند. با این حال ، شما یک رویکرد متفاوت دارید. دوستی شما چطور آغاز شد؟

من مجموعه های زیادی را پشت سر گذاشته ام. ۷ فیلم سینمایی ، ۴ مجموعه سریال . نه تنها بازیگران  بلکه من با همه عوامل صحنه رابطه خوبی دارم . من در حرفه بازیگری با آدم های زیادی آشنا شده ام. اعتقادم بر این است که هنگامی که می توان رابطه خوبی داشت مشاجره بی فایده است ، همیشه رقابت  نفش ها بین بازیگران وجود دارد ، اما با اطمینان می توانم بگویم که من هرگز کسی نبوده ام که از درخشش و پیشرفت شخص دیگری ناراحت بشوم. در مقابل ، من دوست دارم با ایجاد انگیزه ، گفتن چیزهای خوب ، حمایت از اطرافیانم در پیشرفت آنها سهیم باشم. من خیلی خوشحالم که شوال سام را پیدا کردم. دوستی ما از سریال سیب ممنوعه شروع شد ، البته. می دانید ،او مدت زمان زیادی در این سریال است ، در این مدت ما یکدیگر را هر روز دیده ایم ، متوجه شدیم که چگونه آدمی هستیم و با هم دوست شدیم. ما تفکرات مشابهی داریم. شوال سام شخصی است که به طبیعت و آدم ها احترام می گذارد ، تحت هر شرایطی از حقیقت دفاع می کند ، استعدادهای زیادی دارد و زندگی موفقی دارد.من برای او ارزش زیادی قایل هستم ، ما ۱۵ سال اختلاف سنی داریم اما نقاط اشتراک بسیاری داریم. من خیلی خوشحالم که وقتی به محل فیلم برداری  می روم او را می بینم.

 

یکی از بازیگران محبوب  شما آدری هپبورن است. شخصیت های مورد علاقه دیگر شما چه کسانی هستند؟ آیا هنوز به شخصیت هایی که در دوران نوجوانی دوست داشته اید علاقه مند هستید؟ لیست شخصیت های محبوب شما چه تغییری کرده؟

به طور کلی بازیگرانی که من فیلم های آنها را میبینیم دوست دارم و محبوب من هستند. زیرا ما همین حرفه را انجام می دهیم. من به فیلم ها بازیگرانی مثل کیت بلانشت ، شارلیز ترون ، کیت وینسلت ، جنیفر لارنس و …. نگاه می کنم به غیر از آن ، لیدی دیانا … من قبلاً داستان های کلاسیک را دوست داشتم. به سری داستان های هری پاتر بسیار علاقه من بودم.داستان های موفقیت ادراک ، قلب ، همدلی ، آدمهای احساسی و صمیمانه را دوست دارم. زنانی که مثال می زنم هر دو شخصیت شکننده و قوی هستند.

 

آیا بازیگرانی  که می خواهید در یک پروژه باشند حضور دارند؟

من عاشق بینور کایا هستم. کارهای ایشان  را بسیار تماشا می کنم.

دوست دارید کمدی بازی کنید؟

دوست دارم با بینور کایا بازی کنم همچنین عاشق نورسلی ایدیز هستم. من دیده ام  که چقدر با نظم و انضباط کار می کنند و این قابل ستایش  است.

“من دوست دارم کمدی بازی کنم”

در زمان باقی مانده خود از مجموعه چه کاری انجام می دهید؟

من یک گروه از دوستان دختران  خیلی شلوغ دارم ، آنها را برای آرامش و منحرف کردن افکار منفی و خستگی ناشی از کار  ملاقات می کنم. به سگم علاقه خاصی دارم

پیش خانواده ام می روم و با آنها سریال های تلویزیونی یا فیلم ها را تماشا می کنیم.

 

در خیابان با چه واکنشی روبرو هستید؟

من همیشه هنگام بازی نظرات مثبت را برای خودم می دیدم. اکنون  به خصوص توسط رسانه های اجتماعی بمباران خبری  شده ام.اما به طور کلی عاشق طرفدارانم هستم و همیشه احترام زیادی به آنها می گذارم.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ