چرا منچرز بالا نمیاد (چرا بازی منچرز کار نمی کند)

0

چرا منچرز باز نمیشه ، چرا منچرز هنگ میکنه ، چرا بازی منچرز کار نمی کند ، چرا منچرز قطع شده ، چرا منچرز باز نمیشود ، چرا بازی منچرز بالا نمیاد Mencherz

چرا بازی منچرز باز نمیشه

سلام وقت بخیر. یک هفته هست اصلا منچرز من باز نمیشه دلیلش چیه لطفا بررسی کنید ممنون از لطفتون .

پاسخ : با پشتیبانی بازی در ارتباط باشید ایمیل: [email protected]

استودیوی بازی‌سازی اینسایتل از سال ۱۳۹۵ و با تمرکز بر ساخت بازی‌های موبایل برای طیف وسیعی از مخاطبان کارش را آغاز کرد و یکی از پیشگامان صنعت بازی‌های موبایلی در ایران است که در چهار سال اول فعالیت خود توانسته با انتشار یکی از پرطرفدارترین بازی‌های آنلاین ایرانی به نام منچرز به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کند.

منچرز

یک بازی خاطر انگیز قدیمی می باشد که شما میتوانید به صورت چند نفره با دوستا نخود به صورت آنلاین بازی کنید و امتیاز دریافت کنید و قابلیت های جدید برای اکانت خرید یا فعال کنید .

نصب بازی منچرز

برای نصب این بازی جالب شما باید گزینه دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم را انتخاب کنید و پس از دریافت فایل نصبی بازی با اجرا آن و لمس گزینه نصب میتوانید آخرین نسخه از بازی را در گوشی خود داشته باشید و ساعت خود را به همراه دوستان سرگرم کنید و یکدیگر را به چالش بکشید

قابلیت های بازی منچرز Mencherz :

  • بازی آنلاین
  • بازی آفلاین با ربات
  • قابلیت چت در حین بازی دوستانه
  • مهره‌های جذاب با قابلیت شخصی‌سازی
  • و بسیاری از قابلیت های دیگر که میتوانید با نصب این بازی در اختیار داشته باشید

مجله اخبار بازی (گیم) بهترین بازی ایرانی اندروید بازی منچرز

چطور این بازی در ایران به منچ معروف شد؟

بازی منچ در آلمان با نام “Mensch ärgere Dich nicht” به معنای “عصبانی نشو مرد” معروف است، که محبوبیت زیادی در بین آلمانی‌ها دارد. در ایران اسم بازی از اولین کلمه‌ی این عبارت یعنی Mensch گرفته شده و با نام “منچ” شناخته میشود. بنابراین منچ از نسل پچیزی است و توسط یوزف شمیت و بر اساس نسخه انگلیسی Ludo ساخته شده. تا سال ۲۰۱۱ بیش از ۹۰ میلیون نسخه از آن فروخته شده و هر ساله این تعداد بیشتر می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ