کشته شدن دختر بازیگر ایرانی در خارج از کشور +عکس

0

کشته شدن دختر بازیگر معروف ایران در آمریکا بر اثر تصادف

مرگ دلخراش دختر آقای بازیگر بر اثر تصادف در خارج از کشور

من دو دختر دارم که وقتی کوچیک بودن فعالیت می کردند و بازیگر بودند ولی کم کم که بزرگتر شدند به سمت درس و مشق رفتند. دختر بزرگم وکیل پایه یک دادگستری است و دختر دومم بعد از دیپلم ازدواج کرد و به آمریکا رفت، البته حالا به ایران بازگشته و لیسانس معماری گرفته است.

صبح روز سه شنبه ۲۹ فروردین ماه – دختر استاد عزت اله رمضانی فر بر اثر سانحه رانندگی در خارج از کشور درگذشت. موسسه هنرمندان پیشکسوت فراق ابدی آن مرحومه را به ایشان ، مادر گرامی، همسر و دو فرزندش تسلیت می گوید.

عزت الله رمضانی‌ فر بیوگرافی عزت الله رمضانی‌ فر اسامی بازیگران فوت شده ایرانی

در ادامه گزارش آمده است ، مرحومه که خود هنرمند نقاش بود در اسفند ماه سال گذشته در ایران در جشن تجلیل پدرش و پیشکسوتان متولد اسفند ماه در موسسه هنرمندان پیشکسوت شرکت کرد و در کنار پدر بود.

عزت‌الله رمضانی‌فر در سال ۱۳۲۳ در تهران به دنیا آمد. او کار تئاتر را در دوران تحصیل در مدارس تهران آغاز کرد و بعد از اتمام کلاس نهم، با قبولی در یک آزمون ورودی، در رشتهٔ بازیگری ادامه تحصیل داد و در عین حال، فعالیت در تئاتر را از سال ۱۳۴۰ در «ادارهٔ تئاتر» و تماشاخانه سنگلج و در کنار هنرمندانی چون حمید سمندریان، عباس جوانمرد، عزت‌الله انتظامی، علی نصیریان و پرویز فنی‌زاده ادامه داد.

او فعالیت در سینما را از سال ۱۳۴۸ با بازی در فیلم گاو به کارگردانی داریوش مهرجویی، آغاز کرده‌است و اینک بیش از پنجاه سال است که در زمینهٔ بازیگری تئاتر و سینما فعالیت دارد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ