قمه کش مدرسه کمالشهر کرج دستگیر شد

1

عامل قمه کشی در مدرسه کرج دستگیر شد

سردار “حمید هداوند” افرود: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس این استان شخصی که به عنوان والدین یکی از دانش آموزان وارد مدرسه ای در کمالشهر کرج شده و اقدام به تهدید با قمه کرده بود دستگیر شد .
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: این شخص پس از تعدی به مدرسه و اطلاع از اقدام غیرقانونی خود، متواری و مخفی شده بود که با رصد اطلاعاتی انجام شده پس از ۱۰ روز در یکی از استان‌های شمال غرب کشور، ردیابی و بازداشت شد.

قمه کشی حوادث کرج اخبار کرج

به گزارش ایرنا هفته گذشته فیلمی توسط دوربین های مدار بسته از قمه کشی و ایجاد رعب و وحشت یک نفر در فضای مجازی که گفته می شود از والدین دانش آموز آن مدرسه در منطقه کمال شهر کرج است.

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش البرز در نشست خبری روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت با توضیح در خصوص انتشار فیلمی از حضور فردی با سلاح سرد (قمه) در مدرسه‌ای در کمالشهر کرج، اظهار کرد: این اتفاق حدود ۱۰ روز پیش افتاده بود ولی به تازگی فیلم آن منتشر شده است.

وی ادامه داد: ما منکر نواقص موجود در مدارس نیستیم و پذیرای انتقادات منطقی هستیم ولی هیچ کس حق ندارد به شان معلم توهین و با قلدری فضای آموزش دانش آموزان را ملتهب کند.

وی توضیح داد: این فرد با ادعای رفتار بد معلم با فرزندش اقدام به این کار کرده که به هیچ وجه توجیهی ندارد و قطعا با برخورد قاطع دستگاه قضا مواجه خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. اهورا می گوید

    مملکت بی در و پیکر