چرا بله کار نمیکند | چرا بله قطع شده و بالا نمیاد

1

اگر می خواهید دانید که چرا بله بالا نمیاد و چرا بله قطع شده و چرا بله همگام سازی نمیشه و چرا بله متوقف میشود و چرا بله میپره بیرون و چرا بله نصب نکنیم

چرا امروز پیامرسان بله کار نمیکند و قطع شده

برخی پیام‌رسان‌های داخلی از جمله، ایتا، بله و ویراستی از ساعتی پیش (بعد از ظهر روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) از دسترس خارج شده و کاربران دچار مشکل شده‌اند.

مدیر مرکز اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن پوزش از اختلال به وجود آمده در اتصال به پیام‌رسان‌های ایرانی به دلیل قطعی برق گفت: اکنون بخشی از مشکلات رفع شده و تلاش می‌کنیم تا این مشکل کامل رفع شود.

ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه عصر امروز (دوشنبه) بود که مشکل شبکه تامین برق در یکی از دیتاسنترهای شرکت ارتباطات زیرساخت باعث شد حدود پنج دقیقه با قطعی برق مواجه شویم.

وی ادامه داد: پس از این قطعی با تلاش همکاران مشکل برق رسانی رفع شد و اکنون در تلاش هستیم تا فرایند فنی که پس از وصل شدن برق انجام شده را طی کرده و به زودی این اختلال را رفع شود تا ادامه خدمت‌رسانی انجام گیرد.

بله اپلیکیشن شرکت داده ورزی سداد است. این اپلیکیشن قابل‌نصب روی سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS، ویندوز و دسکتاپ است. برای دانلود اپلیکیشن بله می‌توانید از طریق کافه بازار، مایکت، گوگل‌پلی و سایت بله اقدام کنید.

مشکل بله پیام رسان بله بانک ملی

پشتیبانی اپلیکیشن بله

درصورتی‌که در هنگام نصب و یا کار با اپلیکیشن بله با مشکلی روبه‌رو شدید، می‌توانید از طریق آیکون «پشتیبانی» در بخش «ویترین» اپلیکیشن بله، با پشتیبانی این پیام‌رسان در ارتباط باشید و یا از طریق راه‌های زیر اقدام کنید.

تلفن: ۳-۱-۸۳۳۷۶-۰۲۱

ایمیل: [email protected]

سایت: bale.ai

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام . من هر کاری میکنم توی قسمت ورود به برنامه ، برنامه بالا نمیاد . هرچقدر هم زدم نمیشه اگه کسب میدونه لطفا بگین چیکار کنم ؟