بیوگرافی سارا مقربی بازیگر نقش نهال سریال بوتیمار +عکس ایستاگرام

سارا مقربی چند سال سن دارد و متولد چه سالی است؟

0

عکس های سارا مقربی sara mogharabi بازیگر نقش نهال در سریال «بوتیمار» ساخته علیرضا نجف زاده در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

سارا مقربی (sara mogharabi) بازیگر دهه هفتادی تئاتر ایرانی می‌باشد. مقربی برای اولین بار در سریال نوروزی ۱۴۰۰ شبکه سوم سیما به نام “بوتیمار” در قالب تلویزیون ظاهر شد (سریال بوتیمار که برای نوروز ۱۴۰۰ شبکه سه سیما مراحل تصویربرداری خود را می‌گذراند، مجموعه‌ای شاد و سرگرم‌کننده است که با نگاهی به رویدادهای اجتماعی و اقتصادی کشور تولید می‌شود). صفحه اینستاگرام او نشانگر علاقه زیادش به شغل بازیگری و ورزش است. مقربی بوتیمار همچنین علاقه زیاد به حیوانات دارد و در صفحه خود این موضوع را به کرّار نشان داده است.

نام بازیگران زن ایرانی عکس جدید بازیگران سریال بوتیمار سارا مقربی متولد چه سالی است سارا مقربی بیوگرافی سارا مقربی بازیگران سریال بوتیمار اینستاگرام سارا مقربی

معرفی سریال : مجموعه تلویزیونی «بوتیمار» به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه کنندگی مهران مهام و نویسندگی سعید جلالی، شهاب عباسی و آرمان صبوری از شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما به روی آتن رفته است .

در خلاصه داستان این مجموعه نمایشی آمده است: بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می‌رسد، نگران می شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی خورد و تشنه می ماند … بوتیمار همیشه نگران فرداست.

بازیگران سریال : حمید لولایی، مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، اشکان اشتیاق، سارا مقربی ، ندا کوهی، علیرضا درویش، سلمان خطی، ملیحه بقایی، حسین توهمی، سامی غریبی و دانیال جعفری بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند.

خانواده و زندگی شخصی

در خانواده کم جمعبت به دنیا آمده و یک برادر از خودش بزرگتر دارد و خیلی دوستش داره و رابطه خواهر و برادری خوبی دارند.

سوابق بازیگری

درباره سوابق هنری و آثار نمایش ها و فیلم و سریال سارا مقربی اطلاعات جامع و کامل شخصی و هنری موجود نیست‌ و تاکنون گفتگو و مصاحبه ای با رسانه و روزنامه های خبری انجام نداده و مخاطبان او را برای اولین بار با این بازیگر جوان در سریال بوتیمار آشنا میشوند

وضعیت ازدواج و همسر سارا مقربی

از وضعیت ازدواج و زندگی خصوصی این بازیگر خبری منتشر نشده است و اطلاعات در دست نیست

عکس های اینستاگرام سارا مقربی

پیج شخصی این هنرمند با آیدی saramogharabi_ در شبکه اینستاگرام با فالورهای کمی فعال است، اما خصوصی بوده و از دسترس عموم خارج است.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ