فیلم خودکشی زن جوان با نوزاد در آغوش در قزوین

1

فیلم خودکشی زن جوان با نوزاد در آغوش در قزوین اردیبهشت ۱۴۰۲

سرهنگ رحیم خامدی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین در تشریح این خبر گفت: مأموران کلانتری ۱۱ مدرس قزوین حین انجام گشت انتظامی زن جوانی که قصد داشت با پریدن از بالای پل قدس به زندگی خود و نوزادش پایان دهد مواجه شدند.

وی افزود: افسر گشت انتظامی با خونسردی و اقدامات روانشناسی به این زن جوان نزدیک و با جلب اعتماد او، به همراه شهروندان وی را از خودکشی منصرف و از منطقه خطر دور کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: پس از نجات جان این مادر و نوزاد توسط مأموران پلیس، بلافاصله موضوع با مقام قضائی در میان گذاشته شد و زن جوان که دارای مشکلات روحی بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل و نوزاد یک ماهه وی نیز تحویل شیرخوارگاه شد.

سرهنگ خامدی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند برای بر طرف کردن هرگونه مشکل شخصی به مراکز مشاوره انتظامی مستقر در کلانتری‌ها و یا مرکز مشاوره آرامش مراجعه و به صورت رایگان از خدمات ارائه شده بهره مند شوند.

دانلود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. انسان می گوید

    این الان جلب اعتماد!بود؟!با توسل به یمقدار زور و اجبار و تحکم بود که دختره با گریه و مستاصل نشست رو زمین و بعدم سوار ماشین شد.قبلشم که خودش بچه را داد و گفت:اینو بگیر…ولی خب خدارو شکر خودکشی نکرد.دستشون درد نکنه خداخیرشون بده