اکسیژن خون باید چند باشه

0

اکسیژن خون باید چند باشه

اکسیژن خون باید روی چند باشه

اکسیژن خون طبیعی باید چند باشه

عدد اکسیژن خون باید چند باشه

سطح اکسیژن خون باید چند باشه

اکسیژن خون چند باعث مرگ میشود
اکسیژن خون ۸۰
اکسیژن خون پایین باشه چی میشه
میزان اکسیژن خون در سالمندان
اکسیژن خون در خواب چقدر باید باشد
اکسیژن خون ۹۳

اکسیژن خون

اکسیژن خون نرمال چنده

  •  اکسیژن خون نرمال باید بین ۹۶ الی ۱۰۰ باشد. اما از زمانیکه اپیدمی ویروس کرونا شروع شد. نرمال اکسیژن خون شریانی هم تغییر کرد و محدوده ۹۳ به بالا طبیعی بوده و هیچ ایرادی ندارد.
  • در دوران اپیدمی ویروس کرونا افرادی که سالم هستند و هیچ گونه مشکلی ندارند. زمانی که محدوده اکسیژن خون شریانی آن ها زیر ۹۲ بیاید، باید حتما به پزشک مراجعه کنند.
  • اما کسانی که COPD هستند یا مصرف سیگار در آن ها بالاست و به مدت ۱۰ تا ۲۰ سال سیگار کشیده اند، یا در گذشته سینه پهلو گرفته اند یا همان پنومونی یا ذات الریه دارند. کسانی که ادم ریوی دارند و یا کلا یک سری از افراد که مشکلات ریوی دارند و سالیان سال است با اکسیژن خون پایین یعنی بین ۸۵ تا ۹۲ زندگی کرده اند و اکسیژن تراپی انجام می دهند، برای این افراد این محدوده کاملا طبیعی است. پس اگر شما برای این دسته از افراد اکسیژن خون شریانی را سنجش کردید و این مقدار بود هیچ مشکلی وجود ندارد. اما باید از قبل در مورد سابقه بیماری، پزشک خود را مطلع کنید تا نگران نشود.
  • افرادی که دچار کرونا شده اند، اکسیژن خون پایینی دارند. این افراد محدوده اکسیژن خون ۸۸ تا ۹۳ دارند. بعد از کرونا ۸ هفته زمان لازم است تا ریه فرد کاملا تمیز شود و اکسیژن خون او بالا برود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ