سایت ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم (پادا)

0

سایت ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم (پادا)

سایت ثبت نام دانش آموزان کلاس هفتم

سامانه ثبت نام دانش آموزان کلاس هفتم

سامانه پادا ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم

پایه هفتم، پایه‌ای است که در آن دانش‌آموزان برای اولین بار به دوره اول متوسطه می‌روند. بنابراین آن‌ها باید پرونده تحصیلی و کارنامه خود را برای ثبت‌نام در این دوره جدید منتقل کنند. انتقال این کارنامه‌ها قبلا به صورت حضوری انجام می‌شد. اما در حال حاضر وزارت آموزش و پرورش با راه‌اندازی سامانه پادا آن‌ها را به صورت اینترنتی فراهم کرده است. بنابراین با اجرای این طرح رفت و آمد به مدارس تا حدودی کم شد. والدین و دانش‌آموزان نیز به کمک سامانه پادا می‌توانند ثبت‌نام کلاس هفتم را انجام دهند.

کاربران برای ورود به سامانه پادا نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارند. نام کاربری ورود به سامانه پادا همان کد ملی دانش آموزان می باشد. دانش آموزان و والدین به منظور دریافت رمز عبور پادا باید به مدرسه مراجعه نموده و رمز عبور خود را از مدیر مدرسه دریافت نمایند. راهنمای ورود به سامانه پادا (پرونده الکترونیکی دانش آموزان) pada.medu.ir به شرح زیر است:

  1. مراجعه به سامانه پادا به نشانی اینترنتی pada.medu.ir
  2. درج نام کاربری و رمز عبور سامانه پادا
  3. درج کد امنیتی
  4. کلیک بر روی گزینه “ورود کاربران”

سایت پادا ثبت نام دانش آموزان اخبار دانش آموزان

ثبت نام اینترنتی متوسطه اول در سامانه پادا

راهنمای ثبت نام اینترنتی متوسطه اول در سامانه پادا – پرونده الکترونیکی دانش آموزان در این مقاله ارائه داده شده است. ثبت نام دانش آموزان اول متوسطه (پایه هفتم، هشتم و نهم) از طریق سامانه پادا و به صورت (اینترنتی) غیرحضوری انجام می شود. دانش آموزان و والدین برای ثبت نام در پادا باید در زمان مقرر به نشانی pada.medu.ir مراجعه نمایند.

زمان‌بندی ثبت‌نام کلاس هفتم پادا

دانش آموزان پایه هفتم طبق آیین‌نامه وزارت آموزش و پرورش می‌توانند برای ثبت‌نام کلاس هفتم پادا از اول خرداد تا ۳۱ مرداد ماه اقدام کنند. این زمان‌بندی معمولا برای مدارس نمونه دولتی و غیرانتفاعی نیز یکسان است که شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ