آموزش تماشای یوتیوب در تلویزیون سامسونگ

0

تلویزیون های سامسونگ در این چند سال اخیر تغییرات زیادی به خود یده اند و رفته رفته هوشمند تر شده اند و به محصولی تبدیل شده اند که نمیتوان نامش را تلویزیون گذاشت و فقط به تماشای برنامه های تلوزیونی و صدا و سیما نشست. چون روی نسل جدید تلویزیون ها از پردازنده های نسل جدید استفاده شده است که امکان نصب رنام های مختلف و گشت و گذار در اینترنت را به کاربران میدهند.

یکی از پر تکرار ترین سوالات کاربران این است که چگونه در تلویزیون های سامسونگ میتوان به یوتیوب وارد شد و به تماشای مختوا های این پلتفرم محبوب نشست؟ در ادامه این مقاله با AU7000  همراه باشید تا این موضوع جذاب را با هم بررسی کنیم.

نحوه باز کردن یوتیوب در تلویزیون

اکثر کاربران ترجیح میدهند ویدیوهایی که تماشا می کنند در صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت بالا باشد. جالب اینجاست که می توانید این پلتفرم محبوب را روی دیوار خانه خود نصب کنید و از تماشای آن لذت ببرید. راه های مختلفی برای باز کردن YouTube در تلویزیون هوشمند وجود دارد، در اینجا ما ساده ترین راه را مورد بحث قرار می دهیم.

نحوه اتصال تلویزیون به یوتیوب

برای این که به یوتیوب وارد شوید چند مرحله و گام وجود دارد که یک به یک باید آن ها را انجام دهید که در ادامه به بررسی آن ها میپردازیم.

در قدم دوم باید در برنامه های تلویزیون دنبال یوتیوب بگردید و آن را باز کنید. ( اگر در لیست برنامه ها نبود باید آن را نصب کنید. )

در قدم بعدی باید برنامه را باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید. ( اگر حساب کاربری ندارید میتوانید یکی ایجاد کنید.)

بعد میتوانید به گشت و گذار در یوتیوب بپردازید و از تماشای محتوا ها با کیفیت بسیار عالی و بزرگ لذت ببرید.

چرا یوتیوب در تلویزیون باز نمیشود؟

به دلیل محدودیت هایی که در کشور ایران وجود دارد به صورت ساده نمیتوان به اینترنت متصل شد، اما راه چاره چیست؟

با استفاده از مودم مجهز به VPN و روتر یا اکسس پوینت، می توانید این محدودیت ها را حذف کرده و به ویدیوهای یوتیوب دسترسی داشته باشید. می تواند از فیلتر شکن هم برای رفع محدویت ها استفاده کنید که برای آموزش این مورد هم میتوانید مقاله VPN برای تلویزیون سامسونگ را مطالعه کنید.

تماشای یوتیوب از طریق سایر دستگاه ها

اگر موفق نشدید از طریق تلویزیون محدودیت ها را پشت سر بگذارید و از یوتیوب استفاده کنید راه های دیگری هم وجود دارد که میتانید از آن ها هم استفاده کنید.

استفاده از یوتیوب در تلوزیون از طریق تلفن همراه

میتواند از کروم کست برای تماشای  YouTube در تلویزیون های سامسونگ استفاده کنید. در این روش باید از گوشی خود کمک بگیرید و از دانگل های کروم کست یا از طریق کروم کست (توکار) برای نمایش تصویر موبایل روی تلویزیون استفاده کنید. با استفاده از این روش، می توانید به نوعی از  VPN های موجود در فروشگاه Google Play یا Apple Store استفاده کنید و تحریم ها را دور بزنید. مشکل این روش این است که اگر گوشی نداشته باشید، نمیتوانید به یوتیوب و ویدیوهای آن دسترسی داشته باشید.

تماشای یوتیوب در تلویزیون سامسونگ از طریق لپ تاپ

یکی دیگر از روش ها تماشای یوتیوب در تلویزیون استفاده از لبتاب است که میتوانید لبتاب را به تلویزیون وصل کرده و از آن طریق محتواهای یوتیوب را تماشا کنید. که برای اتصال لبتاب به تلویزیون  میتوانید از طریق Cast این کار را انجام دهید که کاملا شبیه به screen mirroring در گوشی های هوشمند است که بدون هیچ کابلی میتوایند اسکرین لبتاب خود را در تلوزیون به نمایش در بیاورید.

اما دقت داشته باشید در این روش اگر vpn را روی لبتاب خود اجرا کنید تصال شما به تلویزیون قطع میشود. برای حل این مشکل میتونید از فیلترشکن های موجودر در خود مرورگر ها که به آن ها extension می گویند استفاده کنید در این روش فقط مرورگر به vpn وصل میشود و لبتاب به کار خود ادامه میدهد.

اگر نتوانستید از فیلترشکن های مرورگر استفاده کنید برای قطع نشدن اتصال شما به تلوزیون باید از کابل hdmi استفاده کنید. در این روش چون لبتاب به صورت مستقیم به تلویزیون وصل میشود دیگر اجرای وی پی ان های موجود در لبتاب اختلالی ایجاد نمیکند و به راحتی و بدون دردسر میتوانید به تماشای یوتیب بپردازید.

چند نکته برای تجربه راحت در تماشای یوتیوب

برای این که به راحتی و بدون مشکل بتوانید محتوا های یوتیوب را تماشا کنید چند نکته کلیدی وجود دارد که باید آن ها را بدانید.

برای غیرفعال کردن پخش خودکار نرم افزار یوتیوب به تنظیمات بروید و پخش خودکار را را غیر فعال یا آیکون کنار پخش خودکار را فعال کنید.

اگر نمیخواهید حساب گوگل خود را روی تلویزیون تعریف کنید، باید از مرورگر تلویزیون خود برای برای ورود به یوتیوب استفاده کنید.

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که علاقه مند به تماشای یوتیوب در تلویزیون خود هستند اما دستگاه هوشمند ندارید، می توانید از کابل HDMI که قبلاً به آن اشاره کردیم برای اتصال لپ تاپ خود به تلویزیون استفاده کنید.

 

اگر یک ویدیوی YouTube را دوست دارید، می توانید از نیمه پایینی ویدیو علامت لایک را انتخاب کنید تا ویدیو مورد پسند قرار گیرد.

سیستم یوتیوب بسیار حساس است، بهتر است با نحوه نصب فیلتر شکن روی تلویزیون خود آشنا باشید و از وی پی ان های خوش نام استفاده کنید، یوتیوب برخی از IP های غیر اصلی را شناسایی می کند و ممکن است آن حساب ها را غیر فعال کند.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی روش های تماشای یوتیوب در تلویزیون پرداختیم و نحوه تماشای یوتیوب به تلویزیون را برای شما آموزش دادیم؟ شما چه روش های دیگری برای تماشای یوتیوب در تلویزیون میشناسید؟ با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: https://au7000.com/1401/06/21/how-to-watch-youtube-on-samsung-tv/

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ