واکنش سردار آزمون به قانون ثبت احوال درباره تغییر اسمش

0

واکنش سردار آزمون به قانون ثبت احوال درباره تغییر اسمش

چند روز قبل ثبت احوال کشور اطلاعیه‌ای صادر کرد که براساس آن از این پس برخی اسامی نمی‌توانند برای افراد انتخاب شوند و یا حتی برخی اسامی و فامیلی‌ها باید تغییر کنند. مثلاً در یکی از بندهای این اطلاعیه درباره ممنوعیت انتخاب نام آمده بود، «عناوین – اعم از عناوین لشکری و یا کشوری و یا ترکیبی از اسم و عنوان .مانند : ” سروان، سرتیپ، دکتر، شهردار و یا سروان محمد و شهردار علی»

این اطلاعیه دستمایه کاربران فضای مجازی قرار گرفت و این سوال پیش آمد که آیا سردار آزمون مهاجم تیم ملی هم باید اسمش را تغییر بدهد؟ بعد از آن البته اطلاعیه دیگری منتشر شد و در آن عنوان شد: «تغییر اسامی اعلام شده که در رسانه‌ها مطرح شده، الزامی نیست و صاحبان این نام‌ها در صورت تمایل، می‌توانند درخواست خود را به سازمان ثبت احوال کشور اعلام تا مورد بررسی قرار گیرد.”

سردار آزمون ستاره خط حمله فوتبال ایران و باشگاه لورکوزن که میهمان ویژه فوتبال برتر در شبی که شوخی‌های زیادی به خصوص با همبازیان جدید و قدیمش و همچنین به این قوانین جدید ثبت احوال و اجبار تغییر برخی اسامی کنایه زد. سردار در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به گریمی که روی چهره‌اش برای حضور در برنامه انجام شده بود گفت: “امشب که من را آرایش کردید، اسمم را هم که باید عوض کنم، بیایید اسم من را بگذارید سارا.”

لیست اسامی غیر مجاز برای تغییر نام سردار آزمون بیوگرافی سردار آزمون اخبار سازمان ثبت احوال

سردار البته در پایان نسبت به شوخی‌های زیادی که در برنامه داشت از مخاطبان عذرخواهی کرد و دلیل این کارش را تغییر روحیه مخاطبان دانست. با اینحال حضور او مثل همیشه پرانرژی و شاد بود هرچند تکه‌هایی هم در حرف‌هایش بود که ممکن است فردا بیشتر درباره آنها صحبت شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ