زمان پخش آقای قاضی ۱۴۰۲ | ساعت پخش و تکرار سریال آقای قاضی

0

زمان پخش سریال آقای قاضی امشب ساعت چند است و آقای قاضی فصل دوم قسمت اول کی پخش می شود و چه ساعتی تکرار آقای قاضی امروز بازپخش می شود

فصل اول از سریال «آقای قاضی» که قرار بود از هفتم مرداد ماه به روی آنتن شبکه دو برود، با دو روز تاخیر از امشب پخش می شود. همچنین همزمان با پخش سری اول، پیش تولید فصل دوم این مجموعه آغاز شده است.

 همزمان با آغاز پیش تولید فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» فصل اول این مجموعه امشب دوشنبه، نهم مرداد ۱۴۰۲ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

پیش از این بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی سیما، قرار بود فصل اول این سریال از شنبه، هفتم مرداد روی آنتن برود که با تاخیر همراه شد و اکنون با اعلام شبکه دو این سریال از امشب ـ دوشنبه ـ ۹ مرداد ماه روی آنتن می رود.

فصل اول مجموعه «آقای قاضی» با استفاده از ساختار داستانی برای آموزش مسائل حقوقی، با ساختاری اپیزودیک در فضای دادگاه، پرونده‌های مختلف قضایی را به شکلی عمومی نشان داد و در هر قسمت از این مجموعه با نمایش دو اپیزود بعد از بیان مطالبات فرد یا گروه شاکی و متشاکی که وارد دادگاه می‌شدند و صدور حکم قاضی، یک آموزش حقوقی به مخاطبان داده می‌شد.

سریال آقای قاضی جدول پخش شبکه دو بازیگران سریال آقای قاضی

سرقت، ضرب و شتم، فروش به غیر، خیانت در امانت، آزار کلامی، مزاحمت تلفنی و تهدید، مخدوش کردن پلاک ماشین از جمله موضوعات مطرح شده در فصل اول این مجموعه بود.

 

با توجه به نامه قدردانی شورای نظارت بر سازمان صداوسیما از فصل اول این مجموعه و با اشاره به برخورداری این سریال از ساختار فرمی و روایی منسجم و استاندارد، استفاده از ساختار دراماتیک و داستانی برای آموزش اطلاعات مفید حقوقی به مخاطبان تیم تولید این مجموعه اقدام به پیش تولید فصل دوم کردند که تهیه کنندگی این فصل از مجموعه را سیدحسام حسینی به عهده دارد.

در این فصل از مجموعه بهزاد خلج همچنان در نقش آقای قاضی به ایفای نقش خواهد پرداخت و به جنبه‌های دیگری از آموزه‌های حقوقی برای مخاطبان خواهد پرداخت. کارگردانی این مجموعه را همچون فصل اول سجاد مهرگان و سرپرستی نویسندگان آن را سیدمحمد حسینی عهده‌دار خواهند بود.

سریال آقای قاضی جدول پخش شبکه دو بازیگران سریال آقای قاضی

ساعت پخش و تکرار سریال آقای قاضی از شبکه دو

 

فصل اول «آقای قاضی» پیش از این در خرداد ۱۴۰۱ در ۴۲ قسمت روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲ از شبکه دو سیما پخش می‌شد که اکنون همزمان با آغاز مرحله پیش تولید فصل دوم مجموعه، فصل اول از امشب، نهم مرداد هرشب ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه از شبکه دو پخش می شود و بازپخش آن روز بعد ساعات ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد، ۱۰ صبح و ۱۶ و ۱۵ دقیقه خواهد بود.

مخاطبان می‌توانند موضوعات مورد نظرشان را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۰۸ ارسال کنند تا در تهیه و تولید فصل دوم این مجموعه مورد استفاده تیم تولید قرار گیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ