پرهام مصطفوی در کدام مدرسه بود +عکس

0

مدرسه پرهام مصطفوی ، پرهام مصطفوی در کدام مدرسه بود ، پرهام مصطفوی در کدام مدرسه درس خوانده

پرهام مصطفوی کدام مدرسه است

پرهام مصطفوی رتبه ۱ کنکور تجربی ۱۴۰۲

پدر و مادرت به مدرسه تو هم می‌آمدند؟

پرهام مصطفوی : بله همیشه پیگیر بودند. از اول دبستان روی درس من حساس بودند و به مدرسه آمدند و پیگیری می‌کردند.

شما چه کارهایی برای پرهام قبل از دبستان انجام دادید؟

مادر پرهام مصطفوی : پرهام در کودکی خیلی علاقه‌مند به خواندن شده بود. من سعی کردم برایش زیاد کتاب بگیرم. انواع داستان‌ها که تصویری بود برایش می‌گرفتم و پرهام تصویرها را برایم توضیح می‌داد. کتاب‌هایی هم که نوشته داشت، من برایش می‌خواندم و کم‌کم خودش هم تلاش کرد که آن‌ها را بخواند. بعد شروع کرد به خواندن تابلوهای مغازه‌ها و پلاک‌ ماشین‌ها، چون به ماشین خیلی علاقه داشت. این باعث شد وقتی به کلاس اول رفت، نوشتن را بلد نبود اما خواندن را بلد بود. در کلاس اول دبستان من همیشه یک صندلی کنار پرهام می‌گذاشتم و وقتی مشقش را می‌نوشت همیشه کنارش بودم.

من فکر می‌کنم مهم‌ترین عامل موفقیت پرهام، پشتکارش بود. پرهام بسیار بچه جنگجویی است. یعنی هر چقدر که به مشکل می‌خورد، دوباره بلند می‌شد و می‌جنگید. ناامیدی هیچ‌وقت در پرهام وجود نداشت. هر وقت که رتبه‌اش بد می‌شد نهایتاً یکی دو ساعت حالش بد بود و بعد به سراغ ما می‌آمد که بیایید با من صحبت کنید و همان‌طوری که پدرش گفت یک جلسه می‌گذاشتیم و با او صحبت می‌کردیم و بعد از جلسه دوباره همان پرهام قبلی بود؛ با همان ویژگی‌ها.

نام مدرسه پرهام مصطفوی : متوسطه ۲ پسرانه استعداد های درخشان شهید اژه اى

نفر اول کنکور مدرسه تیزهوشان دبیرستان شهید اژه ای اصفهان بیوگرافی پرهام مصطفوی

دبیرستان شهید اژه ای اصفهان کجاست

دبیرستان دوره دوم پسرانه تیزهوشان صارمیه (شهید اژه ای) ناحیه ۲ اصفهان

دوره دوم متوسطه- نظری پسرانه تیزهوشان اصفهان ناحیه ۲ اصفهان استان : اصفهان

ناحیه : ناحیه ۲ اصفهان

امکانات : خوابگاه کتابخانه سایت کامپیوتر آزمایشگاه نمازخانه سالن کنفرانس ورزشگاه کلاس هوشمند

آدرس : اصفهان، چهارراه نقاشی، ابتدای خیابان چهارباغ خواجو

نفر اول کنکور مدرسه تیزهوشان دبیرستان شهید اژه ای اصفهان بیوگرافی پرهام مصطفوی

دبیرستان اژه ای ۳ که با نام دبیرستان استعداد های درخشان صارمیه اصفهان شناخته می‌شود در سال ۱۳۰۰ به عنوان اولین دبیرستان متوسطه اصفهان تاسیس شد . این دبیرستان در سال ۱۳۹۲ به سمپاد ( سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان ) اضافه شد مدیریت این واحد آموزشی از سال ۱۳۹۶ تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۰ در اختیار ابوالفضل دقیق بود و با شروع سال تحصیلی ۱۴۰۱ به غلامحسین مددی واگذار شد. این دبیرستان زیر نظر سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان در آزمونی هماهنگ از پایه نهم به دهم اقدام به جذب دانش آموزان ممتاز و برتر استان اصفهان می نماید و هرساله از بین حدودا ۵۰۰۰ دانش آموز متقاضی در رشته های تجربی و ریاضی فیزیک مطابق با ظرفیت اعلامی سازمان سمپاد حدودا ۱۵۰ دانش آموز را پذیرش می کند. هم اکنون دارای بیشترین قبولی رشته های پزشکی و مهندسی در استان را داراست. در رشته های المپیادی مختلف نیز این دبیرستان شایسته بوده و تا کنون مدال های مختلفی را در رشته های گوناگون بدست آورده است.

همچنین به تازگی زمین چمن مصنوعی در این دبیرستان احداث شده است . این دبیرستان دارای رشته های تجربی و ریاضی فیزیک است و پذیرشی در رشته انسانی ندارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ