سایت ثبت نام کپسول گاز خانگی | راهنمای ثبت نام گاز مایع سامانه سدف

0

سایت ثبت نام کپسول گاز خانگی

ورود به سایت ثبت نام کپسول گاز خانگی قشم

سایت ثبت نام کپسول گاز خانگی کیش

سایت ثبت نام کپسول گاز خانگی بندرعباس

سایت ثبت نام کپسول گاز خانگی بوشهر

سایت ثبت نام کپسول گاز خانگی اصفهان

سایت ثبت نام کپسول گاز خانگی میناب، استان هرمزگان

سامانه ثبت نام کپسول گاز خانگی

بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۲ همه مصرف کنندگان گاز مایع می‌توانند با ثبت نام در سامانه newtejaratasan.niopdc.ir نسبت به دریافت سهمیه خود به صورت الکترونیکی اقدام کنند.

بر این اساس خرید و فروش گاز مایع خارج از فرآیند تعریف شده مصداق تخلف بوده و شرکت و عاملین توزیع مجاز به فروش خارج از سیستم تعریف شده نمی‌باشد.

ورود به سامانه درخواست فراورده های نفتی (سدف)

راهنمای ثبت نام گاز مایع سامانه سدف

کپسول گاز خانگی قیمت گاز مایع

بر این اساس مصرف کنندگان متناسب با نوع مصرف خود می‌توانند به یکی از روش‌های ذیل اقدام کنند.

۱- خانوار‌های واقع در مناطق فاقد گاز طبیعی با ثبت نام در سامانه مورد اشاره از طریق گزینه ثبت نام خانوار خانوار‌هایی که در حال حاضر سهمیه نفت خود را به صورت الکترونیکی دریافت می‌کنند نیاز به اقدام خاصی ندارند و فقط در زمان مراجعه به عاملین باید کارت بانکی معرفی شده خود را همراه داشته و ارائه کنند.

۲- واحد‌های صنفی، خدماتی و تولیدی از طریق گزینه ثبت نام شخص حقیقی یا حقوقی در سامانه newtejaratasan.niopdc.ir و پس از تائید سازمان متولی مربوطه می‌توانند سهمیه خود را دریافت نمایند.

۳- خودرو‌های گاز مایع سوز پس از ثبت نام در سامانه IRNGV.IR و شناسایی خودرو به صورت ماهانه سهمیه خود را در کارت بانکی معرفی شده دریافت خواهند کرد.

۴- مصارف پیک نیکی نیاز به ثبت نام نداشته و از طریق سهمیه واحد‌های پیک نیک پرکنی مجاز می‌توانند نسبت به شارژ سیلندر خود اقدام نمایند.

مدیر پخش فرآورده‌‎های نفتی منطقه چالوس گفت: مصرف کنندگان در صورت وجود هر گونه مشکل، می‌توانند از طریق تماس با شرکت نفت هر شهرستان نسبت به پیگیری موضوع اقدام فرمایند.

به اطلاع میرساند شماره تلفن ۰۹۶۲۷ جهت پاسخگویی به شکایات مصرف کنندگان گاز مایع  دائر میباشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ