قیمت پایه خودروهای هیوندای برای واردات +تعرفه گمرکی

0

قیمت پایه خودروهای هیوندا برای واردات اعلام شد

گمرک ایران، قیمت پایه خودروهای هیوندای را اعلام کرده است. در همین رابطه، شاهد اعلام قیمت پایه ۴ خودرو هیوندای النترا با پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی، النترا با پیشرانه ۲.۰ لیتری تنفس طبیعی، اکسنت با پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی و هیوندای توسان با پیشرانه ۲.۰ لیتری تنفس طبیعی هستیم.

قیمت پایه خودرو هیوندای النترا در تیپ پایه (مجهز به موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی) ۱۸ هزار ۱۶۰ یورو و مدل فول آن که مجهز به پیشرانه ۲.۰ لیتری تنفس طبیعی بوده، ۱۹ هزار و ۴۰۰ یورو قیمت‌گذاری شده است. اینطور که اعلام شده، تعرفه واردات برای هردو تیپ، ۷۵ درصد است. همچنین برای هرخودرو، ۴۵۰ یورو دیگر هزینه حمل و نقل (کرایه) در نظر گرفته شده و به قیمت خودروها افزوده خواهد شد.

در رابطه با دو خودرو دیگر، آنطور که اعلام شده، قیمت پایه هیوندای اکسنت ۱۵ هزار و ۲۳۵ یورو و قیمت پایه هیوندای توسان ۲۰۲۳، ۱۹ هزار و ۹۹۵ یورو قیمت‌گذاری شده است. تعرفه واردات در نظر گرفته شده برای این دو خودرو نیز ۷۵ درصد است. هزینه کرایه برای اکسنت، ۴۵۰ یورو و برای توسان، ۵۸۰ یورو اعلام گردیده است.

قیمت هیوندا توسان قیمت هیوندا النترا قیمت هیوندا اکسنت قیمت خودروهای وارداتی قیمت جهانی خودرو تعرفه واردات خودرو آخرین اخبار واردات خودرو

 

خودرو قیمت پایه تعرفه قیمت پایه (بدون احتساب هزینه شماره‌گذاری و…)
هیوندای النترا با موتور ۱.۶ لیتری ۱۸ هزار و ۱۶۰ یورو + ۴۵۰ یورو (کرایه) %۷۵ ۳۲ هزار و ۲۳۰ یورو
هیوندای النترا با پیشرانه ۲.۰ لیتری ۱۹ هزار و ۴۰۰ یورو + ۴۵۰ یورو (کرایه) %۷۵ ۳۴ هزار و ۴۰۰ یورو
هیوندای اکسنت با پیشرانه ۱.۶ لیتری ۱۵ هزار و ۲۳۵ یورو + ۴۵۰ یورو (کرایه) %۷۵ ۲۷ هزار و ۱۱۱ یورو
هیوندای توسان با پیشرانه ۲.۰ لیتری ۱۹ هزار و ۹۹۵ یورو + ۵۸۰ یورو (کرایه) %۷۵ ۳۵ هزار و ۵۷۱ یورو

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ