مدیر مدرسه کیمیای دانش کرمان کیست

3

مدیر مدرسه کیمیای دانش کرمان کیست

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: به دنبال اجرای برنامه سخیف و غیر قابل قبول در یکی از مدارس شهر کرمان مدیر مدرسه لغو ابلاغ و به هیئت تخلفات اداری معرفی شد.

وی با بیان اینکه سایر اقدامات قانونی در ارتباط با این مدرسه نیز انجام خواهد شد، گفت: متاسفانه در آغاز سال تحصیلی جدید یکی از مدارس شهر کرمان مراسم جشن بازگشایی مدرسه را به شکل غیر متعارف اجرا کرده که بعد از مشخص شدن صحت موضوع دستور به لغو ابلاغ مدیر مدرسه و معرفی آن به هیئت تخلفات اداری داده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: بر اساس تاکیدات وزیر آموزش و پرورش هیچ نوع هنجارشکنی و رفتارهای غیرتربیتی خارج از شئونات اسلامی در آموزش و پرورش جایگاهی ندارد و مردم ولایتمدار کرمان نیز به هیچ وجه مدیران هنجارشکن را نمی‌بخشند.

وی با اشاره به نقش شادی و نشاط پویایی در تسهیل فرایند یاددهی و یادگیری گفت: شادی را در مدارس به جدیت پیگیری می‌کنیم اما اجازه نخواهیم داد این رفتارها افکار عمومی را جریحه‌دار کند.

دبستان (ابتدایی) دخترانه کیمیای دانش ناحیه ۲ کرمان در استان کرمان از مدارس غیر انتفاعی می‌باشد. این مدرسه به دانش‌آموزان دبستان دوره‌ی اول و دبستان دوره‌ی دوم خدمات آموزشی ارائه می‌نماید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. مهناز می گوید

    خخخخ انگار توی این مملکت زندگی نمی کنن این آهنگ بود برای بچه دبستان گذاشتین

  2. حامد می گوید

    سخیف و بی فرهنگ ،مدیری که با اجرای چند گروه سرود و یا تئاتر دخترونه می تونست برنامه شاد برای بچه مردم مهیا کنه خودش مایه تاسف هست راستی تا کجا بی عقلی، آخه بسه دیگه

    1. بهار می گوید

      سلام.شوربختانه مشت نمونه خروار است.اوضاع تربیتی و پرورشی در بیشتر مدارس پایه نظام جمهوری اسلامی ایران در همین حد و قواره است.تاثیر گروه آموزشی بر دانش آموزان بویژه دبستان در نوع پوشش و برخورد در جامعه ناشی از همین روش تربیتی است متاسفانه.
      #معلم تراز نظام اسلامی