افتتاح سالن کشتی با دو ستون در وسط

0

افتتاح یک سالن کشتی در خرم آباد توسط مسئولان ورزش کارگری لرستان که دو ستون در وسط تشک کشتی قرار گرفته است

افتتاح سالن کشتی با دو ستون در وسط

سالن ورزشی افتتاح شده در لرستان دارای طراحی باورنکردنی است. دو ستون سیمانی در وسط سالن کشتی افتتاح شده که گویا برای کشتی در نظر گرفته شده و تشک کشتی هم وسط آن پهن است خودنمایی می‌کند.

‏در ⁧ خرم آباد ⁩ یک سالن ورزشی افتتاح کردند که وسط زمین کشتی دو تا ستون آجری ستبر بالا رفته است!

اخبار لرستان اخبار کشتی اخبار خرم آباد

سالن کشتی با دو ستون در وسط در کدام شهر افتتاح شد

نکته عجیب ماجرا اما حضور پرتعداد مسئولان هنگام مراسم افتتاحیه نیست. شگفتی آنجا اتفاق می افتد که سالن ورزشی افتتاح شده دارای طراحی عجیب و باورنکردنی است. دو ستون سیمانی در وسط سالن افتتاح شده که گویا برای کشتی در نظر گرفته شده و تشک کشتی هم وسط آن پهن است خودنمایی می‌کند.

البته مدیران امر تدبیر کرده و با ضربه گیر اطراف ستون‌های سیمانی را پوشانده تا کشتی گیران هنگام استفاده از سالن عجیب آسیب نبینند! موضوعی که نشان می دهد مدیران امر متوجه اشتباه فاحش شده اما به جای اصلاح اساسی آن با ضربه گیر صورت مساله را پاک کرده‌اند تا از خیر افتتاح فضایی با نام سالن نگذرند.

فرید بهرامی رییس هیات کشتی لرستان در پاسخ به این سوال که با وجود این ۲ ستون در وسط تشک، کشتی‌گیران هنگام تمرین یکی از حریفان فن می خورند و یکی از هم ستون‌ها! گفت: بله تمرین در چنین شرایطی واقعا سخت است. این سالن یک ۴ دیواری بوده که ظاهرا به سالن بدنسازی اختصاص داشته است. مسئولان کشتی کارگری این سالن را با رقمی در حدود ۱۰۰ میلیون تومان که توسط خیرین پرداخت شده، تجهیز و به بهره‌برداری رساندند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ