قتل در یاسوج / قاتل ۵ عضو خانواده در یاسوج دستگیر شد

0

یک فرد روستایی در یاسوج شامگاه جمعه ۵ نفر از اعضای خانواده خود را با استفاده سلاح گرم به قتل رساند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشریح جزئیات این حادثه دلخراش گفت: این درگیری به دلیل اختلافات گذشته و خانوادگی در روستای چشمه پهن دهستان دشت روم از توابع شهرستان بویراحمد رخ داد .

‌به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم، ساعت ۲۱:۵۲ دقیقه شب ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ در یکی از روستاهای دهستان «دشتروم» از توابع شهرستان بویراحمد رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

آنگونه که اهالی دشتروم نقل می‌کنند ‌جوان قاتل حدود یک ماه پیش با اعضای خانواده دچار اختلاف در تقسیم املاک شده و پس از ترخیص از زندان، به دلیل حس بی‌عدالتی و تبعیض بین فرزندان، متاسفانه دو برادر خود، همسر و دو فرزند دختر یکی از این برادران تنی را به قتل رسانده که گفته می‌شود هر دو دختر کشته شده خردسال و همچنین یکی از برادران نیز معلم بوده است.

قاتل در تلاش بوده که پدر خانواده و برادر بزرگتر را که روحانی بوده به قتل برساند ولی در تیررس وی نبوده و موفق نشده است.

فرماندار بویراحمد شب گذشته بلافاصله در محل وقوع قتل که حدود ۱۵ کیلومتری یاسوج است، حضور یافته و دستورات لازم صادر شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در تشریح جزئیات این خبر به پایگاه پلیس گفته است: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم، ساعت ۲۱ و ۵۲ دقیقه شب ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ در یکی از روستاهای دهستان «دشتروم» از توابع شهرستان بویراحمد رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ بهمن گرجیان افزود: با حضور پلیس و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، فردی ۲۶ ساله به علت اختلافات ملکی دو برادر ۴۰ و ۴۵ ساله، همسر برادر بزرگتر و دو دختر برادر بزرگتر خود را با استفاده از سلاح ساچمه زنی و کمری به قتل رسانده است.

وی اظهارکرد: همچنین یکی دیگر از دختران برادر بزرگتر خود را نیز زخمی کرده که هم اکنون وضعیت این دختر مساعد است.

قاتل ۵ عضو خانواده در یاسوج دستگیر شد

بر پایه همین خبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، قاتل که ۲۶ سال سن دارد بلافاصله با تلاش ماموران زبده پلیس دستگیر شده و هم اکنون امنیت در محل برقرار است.

وی دلیل درگیری را اختلافات ملکی عنوان کرد و افزود: قاتل در کمترین زمان ممکن دستگیر شد و هم‌اکنون با کمک بزرگان منطقه و مردم آرامش در منطقه وقوع قتل (روستای چشمه پهن دشتروم) حاکم است.

ساعت ۲۱:۵۲ روز جمعه تاریخ ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۲ جوانی ۲۶ ساله به خانه‌های دو برادر خود در یکی از روستاهای دهستان دشتروم شهرستان بویراحمد رفته و با شلیک گلوله ۲ برادر ۴۵ و ۴۰ ساله، ۲ برادرزاده دختر ۱۸ و ۹ ساله و زن برادر خود را به قتل رساند و دیگر دختر برادر خود را مجروح کرد.

روستای چشمه پهن دهستان دشت روم از توابع بخش مرکزی شهرستان بویراحمد و در فاصله ۳۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ