وقتی شوهر شکیرا ، غیرتی می شود! + عکس

1

خانم خواننده مشهور به تازگی در یک مصاحبه جنجالی اعلام کرده است که همسرش به وی اجازه نمی دهد که در ویدئو کلیپ هایش از حضور مردان برای ایجاد صحنه های اغواگرانه استفاده کند.

همسر شکیرا بیوگرافی شکیرا ازدواج شکیرا Shakira

بعد از انتقادات بیشماری که به  کلیپ مشترک ریحانا و شکیرا  وارد شد و همه از حرکات اغوا کننده و لباس های نامناسب و رفتارهای غیر اخلاقی آنها انتقاد کردند، ” شکیرا ” در مصاحبه ای اعلام کرد همسر او اجازه حضور مردان برای ایجاد صحنه های اغوا گرانه در موزیک ویدئوهای او را نمی دهد.

همسر شکیرا بیوگرافی شکیرا ازدواج شکیرا Shakira

او میگوید من فکر کردم اگر در موزیک ویدئو با حضور زنان برگزار شود بهتر خواهد بود و همسرم نیز ناراحت نمیشود. ” شکیرا ” میگوید : در حال حاضر رابطه من و ژرارد برایم بسیار مهمتر از انجام حرکاتی است که سابقا در ویدئوهایم داشتم.

شکیرا ایزابل مبارک ریپل Shakira (متولد ۲ فوریه ۱۹۷۷) که با نام شکیرا شناخته می‌شود، خواننده، ترانه سرا، مدل، رقصنده، تهیه کننده و طراح رقص معروف کلمبیایی است.

او همسر جرارد پیکه مدافع معروف تیم بارسلوناست و از او دو پسر به نام های‌میلان و ساشا دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. soroosh می گوید

    اگر کمی‌ راجع به کشور ها بدونی تعجب نمیکنی‌،در آمریکای لاتین ۳ نوع از فرهنگ حاکم هست یکی‌ گرایش به مذهب مسیحیت ،دیگری گرایشات چپ که با فحشا مخالف است و دیگری صنعت فحشای حتا فراتر از آمریکا و اروپا که البته بیشتر آمریکا را هم از طریق قاچاق انسان تغذیه میکنه ،بخصوص کشور کلمبیا که این خانم از اونجا اومده به فحشا اهمیت زیادی میده که قسمتی‌ از این هم بخاطر فقر زیاد در کلمبیا هست.این شوهرش که فکر کنم از سرمایه دار‌های یک باشگاه فوتبال هست اصلیت خانواد‌ش ، چون اسپانیائی حرف میزنه تونسه با این زن ازدواج کنه،در قیسمت‌هایی‌ از اسپانیا مذهب مسیحیت در بین افراد مسن بسیار قوی هست اما مثل همه جای اروپا در اسپانیا هم فحشا بسیار قوی هست،در کلمبیا هم همینطور .از لحاظ فرهنگی‌ اینها زبون همدیگه را می‌فهمند اما هالیوود این چیز‌ها حالیش نیست،در شوهایی که عریان گری نباشه اصلا سرمایه‌گذاری نمی‌شه