با ۳ میلیارد کجای تهران میشه خونه خرید

0

با سر زدن به بنگاه‌های املاک و همچنین بررسی معاملات انجام‌شده متوجه خواهیم شد که خرید خانه و آپارتمان با ۳ میلیارد تومان در هر کجای تهران ممکن نیست و حتی نمی‌توان در متراژ دلخواه نیز واحد خریداری کرد.

با ۳ میلیارد کجای تهران میشه خونه خرید

یافتن آپارتمان و خانه فروشی تا ۳ میلیارد تومان فقط مختص به مناطق جنوب شهر تهران نیست و در مناطق میانی به خصوص دو منطقه ۷ و ۸ تهران که محله‌‌‌های نسبتا ارزانقیمت متعددی در آنها وجود دارد نیز، می‌توان چنین فایل‌‌‌هایی را جست‌‌‌وجو کرد. اما از آن گذشته حتی در محله‌‌‌های مرغوب‌تر نیز بعضا واحدهای ۳۰ تا ۴۰ مترمربعی حول و حوش ۱۰ سال ساخت با قیمت پیشنهادی تا ۳ میلیارد تومان فایل شده است. از جمله این محله‌‌‌ها خیابان استخر واقع در منطقه ۴ تهران است. حتی در مناطقی که میانگین قیمت آنها اکنون بالاتر از میانگین قیمت کل شهر تهران است نیز بعضا فایل‌‌‌های نقلی خوش‌‌‌قیمت برای خرید وجود دارد که از آن جمله می‌توان به یک واحد ۴۰ مترمربعی ۱۰ سال ساخت واقع در محله نارمک در منطقه ۸ اشاره کرد. قیمت هر مترمربع از این واحد ۷۵ میلیون تومان اعلام شده است و به این ترتیب با پرداخت ۳ میلیارد تومان می‌توان آن را تملک کرد.

محله متراژ(متر مربع) سن بنا (سال) قیمت هر متر مربع (تومان)
بزرگراه محلاتی. اکبر آبادی ۴۶ ۸ ۶۵.۲ میلیون
بزرگراه محلاتی. آیت الله سعیدی ۵۳ ۱۴ ۵۰.۵ میلیون
نظام آباد. محمودی ۵۴ ۱۷ ۵۴.۶ میلیون
خواجه نظام. اجاره دار ۳۹ ۲۷ ۵۶.۹ میلیون
بلوار پروین. خیابان ۱۳۵ ۴۵ ۱۷ ۶۲.۲ میلیون
قزوین. احمدی سخا ۵۷ ۱۷ ۳۹.۴ میلیون
پیروزی. میدان بروجردی ۴۵ ۱۵ ۶۰ میلیون
کرمان. نظرآهاری ۵۲ ۱۶ ۵۳.۸ میلیون
میدان شهدا. پشت اداره برق ۴۶ ۵ ۶۵.۲ میلیون
شریعتی. نرسیده به بهار شیراز ۳۰ ۳۰ ۶۱.۶ میلیون
آزادی. زارع ۳۴ ۲۰ ۸۵.۳ میلیون
سبلان شمالی. نرسیده به داوودآبادی ۵۴ ۹ ۵۰ میلیون
جشنواره. زهدی ۵۰ ۱۶ ۵۸ میلیون
پیروزی. پاسدار گمنام ۴۴ ۲ ۶۱.۳ میلیون
سبلان شمالی. حسنی ۵۰ ۱۰ ۵۵ میلیون
نامجو. نرسیده انارکی ۴۶ ۲۲ ۵۴.۳ میلیون
استخر. جهانتاب ۶۰ ۲۱ ۵۰ میلیون
پیروزی. بروجردی ۴۱ ۲ ۶۷.۸ میلیون
پیروزی. ۴۰۰ دستگاه ۴۴ ۱۹ ۶۵.۹ میلیون
سبلان شمالی. باغشاهی ۴۷ ۲۰ ۵۷ میلیون
گلبرگ غربی. صفایی ۳۷ ۱۲ ۶۰.۸ میلیون
پیروزی. تاجری ۴۵ ۲۵ ۵۰ میلیون
نبرد جنوبی. آقاجانلو ۵۰ ۲۰ ۵۶ میلیون
پیروزی. میدان شکوفه ۴۹ ۲۰ ۴۳.۸ میلیون
وحیدیه. نرسیده به مبین علی ۵۸ ۱۲ ۵۰.۸ میلیون
پیروزی. پرستار شمالی ۴۵ ۱۸ ۶۲.۲ میلیون
میدان خراسان. دربندی ۵۴ ۱۰ ۵۳.۷ میلیون
سبلان جنوبی. کیایی ۵۶ ۲۱ ۵۳.۵ میلیون
بزرگراه محلاتی. گیلکی جنوبی ۵۰ ۲۰ ۵۴ میلیون
نیروی هوایی.۳۰ متری ۳۷ ۱۵ ۷۲.۹ میلیون
وحیدیه. بخت آزاد ۴۵ ۱۸ ۶۴.۴ میلیون
پیروزی. دریاباری ۵۴ ۲۰ ۵۱.۸ میلیون
سبلان شمالی. بالاتر از هشت متری ولعصر ۴۵ ۸ ۶۰.۶ میلیون
پیروزی. بروجردی ۴۵ ۱۹ ۶۶.۶ میلیون
نارمک. آیت جنوبی ۴۰ ۱۰ ۷۵ میلیون
مولوی. حریری ۵۶ ۲۲ ۴۶.۹ میلیون
پیروزی. پادسدار گمنام ۵۰ ۲۴ ۵۸ میلیون
نامجو. نرسیده به شفق ۴۰ ۲۰ ۶۰ میلیون
مصطفی خمینی. بحرالعلوم ۵۷ ۲۱ ۵۰ میلیون
گلبرگ غربی. نوروزی فرد ۵۰ ۲۰ ۴۹ میلیون

خرید خانه با ۳ میلیارد در تهران (مرداد ۱۴۰۱)

در مرداد ماه ۱۴۰۱ با سرمایه ۳ میلیارد تومان می‌توانستید واحدی ۲۵ ساله در تهران‌نو با متراژ ۹۰ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

همچنین واحدی دیگر در پیروزی، با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب با توجه به گذشت ۳ سال از ساخت آن، قیمتی معادل ۳ میلیارد تومان دارد.

قیمت خانه در تهران قیمت آپارتمان در تهران قیمت آپارتمان 40 متری خرید خانه در تهران ارزانترین خانه تهران ارزان ترین مناطق تهران برای خرید خانه آپارتمان فروشی تهران 50 متری

اگر قصد خرید مسکن در نارمک را دارید، می‌توانید واحدی ۲۵ ساله با متراژ ۷۳ متر و ۱ اتاق خواب را با قیمتی بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان خریداری کنید. اگر سرمایه کمتری برای خرید خانه در این منطقه در اختیار دارید می‌توانید واحدی ۶۳ متری که ۱۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را معادل ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۱۸ ساله در مجیدیه با متراژ ۸۵ متر و ۲ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

و اگر با سرمایه‌ای کمتر قصد خرید ملک در شرق تهران را دارید می‌توانید واحدی ۲۱ ساله در محله نیرو هوایی با متراژ ۸۲ متر و ۲ اتاق خواب را معادل ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید واحد آپارتمانی ۷۳ متری در تهرانپارس‌شرقی با توجه به اینکه ۱۷ سال از ساخت آن گذشته است و ۲ خوابه است به بودجه‌ای معادل ۳ میلیارد تومان احتیاج دارید. همچنین با این سرمایه می‌توانید واحدی ۹ ساله با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب را در همین منطقه خریداری کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

قیمت خانه و آپارتمان با ۳ میلیارد در تهران (آبان ۱۳۹۹)

در آبان ماه سال ۱۳۹۹ غالب واحدهایی که در این بودجه (۳میلیارد تومان) معامله شده است، از لحاظ قیمتی در محدوده متری ۳۰ میلیون تومان و متراژی بین ۷۰ تا ۱۰۰ متر بوده است.

به نظر می‌رسد علت این امر نیز این است که در محله‌هایی که متوسط قیمت مسکن در آن‌ها پایین‌تر از متری ۳۰میلیون تومان است، واحدهایی که متراژ بالای ۱۰۰متر داشته باشد، کمیاب است. در محله‌هایی هم که قیمت مسکن در آن بالای متری ۴۰میلیون تومان است، واحدهای متراژ پایین کمیاب است؛ بنابراین برای خرید مسکن با بودجه ۳میلیارد تومانی باید محله‌هایی را جست‌وجو کرد که متوسط قیمت مسکن آن در بازه‌ای حدود متری ۳۰ تا ۴۰میلیون تومان قرار دارد.

قیمت خانه در تهران قیمت آپارتمان در تهران قیمت آپارتمان 40 متری خرید خانه در تهران ارزانترین خانه تهران ارزان ترین مناطق تهران برای خرید خانه آپارتمان فروشی تهران 50 متری

نارمک، پونک، مرزداران، سازمان برنامه، پیروزی، شاهین، پاتریس لومومبا و… از محله‌هایی است که واحدهایی با قیمت متری ۳۰ تا ۴۰میلیون تومان و متراژ بین ۷۰ تا ۱۰۰متر در آن وجود دارد.

البته باید گفت: در میان واحدهای معامله‌شده واحدهای نوساز زیادی به چشم نمی‌خورد و واحدهای قدیمی به وفور دیده می‌شود. مثلا یک آپارتمان ۸۲متری و ۳۹ سال ساخت در نارمک متری ۳۲میلیون و ۶۶۴هزار تومان، واحدی ۸۷متری و ۲۳سال ساخت در پونک متری ۳۷میلیون و ۱۸۵هزار تومان، خانه‌ای ۹۶متری و ۴۲سال ساخت در امیر آباد متری ۲۸میلیون و ۶۲۱هزار تومان و یک واحد آپارتمان ۹۵متری و ۲۴سال ساخت در زیبا دشت متری ۳۱میلیون و ۲۶۳هزار تومان معامله شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ