معرفی بهترین وکیل ملکی

0

مباحث مربوط به ملک پیچیدگی بسیار زیادی دارد و طبیعتاً انجام کار های قانونی مربوط به ملک نیز مستلزم داشتن آگاهی بالا در این حوزه می‌ باشد. در نتیجه افرادی که دارای پرونده‌ های ملکی هستند بهتر است که حتماً از یک وکیل ملکی کمک بگیرند. زیرا این وکیل به عنوان وکیل قراردادها هم شناخته می‌ شود و می‌تواند به بهترین شکل ممکن به طی شدن سریع و موفقیت آمیز پرونده‌ های ملکی کمک کند. سایت ساتین بهترین وکیل در این زمینه را به شما معرفی می‌ کند.

وکیل ملک قرارداد

یک وکیل مشغول در این حوزه باید از قبل پرونده‌ های ملکی موفقی را پشت سر گذاشته باشد تا موکل بتواند با اطمینان خاطر او را انتخاب کند. حمیدرضا برادران ابراهیمی به عنوان یکی از بهترین وکلای ملکی در تهران مشغول به فعالیت است که مشاوره‌ های حقوقی کاربردی و پرباری را به موکلین خود در این زمینه ارائه می‌ دهد و در دعاوی ملکی پیروز است. اگر دارای پرونده‌ های ملکی و چالش‌ های ملکی هستید می‌ توانید با خیال آسوده وکیل را انتخاب کنید.

یک وکیل مشارکت در ساخت به شما کمک می‌ کند که روند ساخت و ساز خود را به صورت کاملاً قانونی طی کنید و با هیچ مشکل و چالش خاصی در این حوزه مواجه نشوید و بتوانید فرایند ساخت و ساز را بر اساس اصول انجام دهید.

وظایف بهترین وکیل ملکی چیست؟

وظایف یک وکیل ملکی گسترده است و وقتی که افراد برای پرونده‌ های ملکی خود به سراغ وکیل قراردادها می‌ روند، باید از این وظایف به صورت کامل آشنایی داشته باشند. تا با انتخاب یک وکیل خوب پرونده ملکی خود را با موفقیت سپری کنند.

برخی از مهم‌ترین وظایف وکلای ملکی را با هم در ادامه مرور می‌ کنیم:

  • داشتن اطلاعات بالا و دانش کافی در زمینه امور ملکی
  • داشتن تجربیات گسترده در حوزه پرونده‌های ملکی
  • حضور در تمام جلسات دادگاه در کنار موکل
  • به روز بودن وکیل نسبت به قوانین مربوط به ملک و میل به آپدیت کردن دانش خود
  • داشتن ارتباط شفاف و صادقانه با موکل پاسخ دادن به تمام پرسش‌ های ذهنی موکل
  • قیمت گذاری منصفانه و مناسب برای قبول پرونده‌ های ملکی
  • عدم انجام اقداماتی که بر خلاف مصلحت موکل هستند‌.
  • عدم به حاشیه راندن پرونده
  • ارائه ی دفاعیه مستحکم در دادگاه برای پیروزی در دعاوی ملکی

حمیدرضا برادران ابراهیمی به عنوان یک وکیل ملکی بسیار خوب و حرفه‌ ای، به تمام این وظایف به صورت تمام و کمال عمل می‌ کند و موکل می‌ تواند با خیال آسوده وکیل را برای پرونده‌ های ملکی خود انتخاب کند.

وکیل ملک قرارداد

انواع دعاوی ملکی

همانطور که گفتیم آگاهی از دعاوی ملکی و آگاهی از قوانین حوزه ملک از وظایف مهم یک وکیل ملکی به شمار می‌ آید. به طور کلی دعاوی ملکی شامل دو دسته‌ بندی مختلف هستند که در ادامه هر یک از این دعاوی را به صورت کامل برای شما معرفی خواهیم کرد.

قبل از اینکه با انواع دعاوی ملکی آشنا شوید باید بدانید که حمیدرضا برادران ابراهیمی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری که در حوزه ملک و پرونده‌ های ملکی تجربه ی زیادی دارد، انواع دعاوی ملکی را پشتیبانی می‌ کند و می‌ توانید برای پرونده‌ های مختلف خود از مشاوره‌ های این وکیل چه به صورت حضوری و چه به صورت تلفنی بهره‌مند شوید.

دعاوی ملکی حقوقی دعاوی ملکی حقوقی بخش بسیار زیادی از پرونده‌ های ملکی در مراجع قضایی را تشکیل می‌ دهند و در حوزه ی املاک بسیار بحث برانگیز و پر از چالش هستند.

این دعاوی متشکل از مواردی مانند فسخ قرارداد ملکی، الزام به فک رهن، دعوای بین موجر و مستاجر، تنظیم اسناد رسمی ملک، خلع ید و… می‌ باشند که دارای خسارت مالی هستند و در صورتی که از یک وکیل مشارکت در ساخت حرفه‌ ای کمک بگیرید، می‌ توانید این موارد را با کمترین میزان از خسارت مالی رفع و رجوع کنید.

دعاوی ملکی کیفری دعاوی ملک کیفری علاوه بر جبران خسارت مالی، زندان هم دارند. این دعاوی مرتبط با موضوعاتی مثل جعل سند، استفاده از سند مجعول، کلاهبرداری ملکی، فروش ملک و زمین به چند نفر، تجاوز به حریم ملکی و… هستند و از آنجایی که پیچیدگی بسیار زیادی دارند قطعاً با مشاوره وکیل قراردادها می‌ توان در این دعاوی به پیروزی رسید.

انتخاب بهترین وکیل ملکی در تهران

از آنجایی که تعداد وکلای مشغول در تهران بسیار افزایش پیدا کرده است، انتخاب بهترین وکیل ملکی در تهران شاید کار دشواری به نظر برسد.

اما شما با مراجعه به سایت وکیل حمیدرضا ابراهیمی و مطالعه ی رزومه و تجربیات این فرد می‌ توانید با خیال آسوده این فرد را به عنوان وکیل قراردادها انتخاب کنید.

اگر ساکن تهران هستید و در جستجوی یک وکیل خوب در حوزه املاک می‌ گردید، بدون تردید این وکیل می‌ تواند چه در زمینه دادن مشاوره و چه در دعاوی و حضور در دادگاه برای شما مفید باشد به خصوص آن دسته از افرادی که در ساخت و ساز یا در بستن قرارداد های ملکی دچار مشکل شده‌ اند، با کمک این وکیل قراردادها که وکیل مشارکت در ساخت نیز هست، می‌ توانند هرگونه چالش و مشکل را به صورت کاملاً قانونی و سریع از مسیر خود بردارند.

حتی کسانی که ساکن تهران نیستند اما دوست دارند که از مشاوره‌ های یک وکیل کاردان بهره‌مند شوند هم قادر هستند که به صورت تلفنی یا مشاوره واتساپی از دانش بالای حمیدرضا برادران ابراهیمی در حوزه قوانین ملکی برخوردار شوند. این وکیل کاردان خدمات خود را برای همه افراد در سراسر کشور ارائه می‌ دهد که این خدمات هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین یا تلفنی قابل استفاده هستند.

هزینه وکیل ملکی چقدر است؟

هزینه وکیل ملکی جزء دغدغه‌ های ذهنی افرادی است که به دنبال وکیل قراردادها برای پرونده‌ های خود هستند. اما باید بدانید که هزینه وکیل برای هر پرونده و برای هر فرد متفاوت خواهد بود.

برخی از وکلا به سبب داشتن تجربیات بالاتر هزینه بیشتری را برای خدمات خود در نظر می گیرند. اما میزان ارزش املاکی که در پرونده قرار دارند هم تعیین کننده قیمت می‌ باشند و به این علت نمی‌ توان قیمت مشخص و واحدی را برای این خدمات در نظر گرفت.

وکیل ملک قرارداد

حمیدرضا برادران ابراهیمی با وجود داشتن تجربه و مهارت بالا در حوزه پرونده‌های ملکی همواره سعی می‌کند که با در نظر گرفتن قیمت منصفانه به موکلین خود کمک کند. شما با انتخاب این وکیل برای پرونده‌ های ملکی خود دیگر نگرانی خاصی از بابت هزینه‌ های نجومی نخواهید داشت و با خیال آسوده می‌ توانید این وکیل را با وجود پیچیدگی پرونده‌ های خود انتخاب کنید.

سخن آخر

درست است که پرونده‌ های ملکی پیچیدگی بسیار زیادی دارند و قوانین مربوط به املاک هم گسترده هستند. اما قطعاً مشاوره‌ های وکیل ملکی در این زمینه می‌ تواند بسیار تاثیرگذار باشد و بدین ترتیب هرگونه چالش یا ابهام در حوزه ی املاک با کمک این وکیل رفع می‌ شود. لازم به ذکر است هرگونه مشکل و موارد مربوط به مجوز ساخت نیز با کمک این وکیل مشارکت در ساخت حل خواهد شد.

برای بهره بردن از خدمات و دانش بالای وکیل قراردادها و پیدا کردن وکیل ملکی بسیار خوب و منصف مراجعه به سایت حمیدرضا برادران ابراهیمی را به شما پیشنهاد می‌ کنیم قطعاً می‌ توانید با کمک این وکیل هرگونه پرونده و مشکلات ملکی را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به پیروزی برسانید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ