ویکتوریا سکرت کیست +عکس

0

عکس صاحب برند ویکتوریا سکرت

ویکتوریا سکرت کیست

ویکتوریا سکرت فعالیتش را در اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی، با استخدام مدل‌های مشهور همچون استفانی سیمور، کارین مولدر و یاسمین غوری آغاز کرد. این مدل‌های تجاری کمک کردند تا ویکتوریا سیکرت به زودی و به اندازه کافی در آگهی‌های بازرگانی تلویزیونی برجسته شد.

ویکتوریا سکرت گی ریموند کیست روی ریموند کیست برند های لوکس و لاکچری با ارزش ترین برندهای دنیا

ویکتوریا سیکرت (به انگلیسی: Victoria’s Secret) طراح، تولیدکننده، بازاریاب و فروشندهٔ لباس زیر زنانه و لوازم آرایشی در آمریکا است که توسط روی ریموند و همسرش گی ریموند در ۱۲ ژوئن ۱۹۷۷ تأسیس شده‌است. این شرکت محصولاتی از قبیل لباس زیر زنانه، لباس خواب، لباس شنا، کفش، عطر و محصولات آرایشی به فروش می‌رساند. ویکتوریا سیکرت بیشتر به‌خاطر کاتالوگ‌ها و نمایش‌های مد آن تحت عنوان ویکتوریا سیکرت فشن شو شناخته شده‌است. از سال ۲۰۱۹، ویکتوریا سیکرت عنوان بزرگ‌ترین خرده‌فروشی لباس زیر زنانه در ایالات متحده را کسب کرده‌است.

ریموند فهمیده بود در بازار لباس زیر زنانه یک فضای خالی بزرگ وجود داره و هیچ جایی نیست که یک آقا بتونه به راحتی برای همسرش لباس زیر تهیه کنه و احاس منحرف بودن هم بهش دست نده .

ریمود می خواست این فضا رو تغییر بده . ایده اون این بود که یک فروشگاه با کلاس لباس زیر زنونه راه اندازی کنه که آقایون بتونند ره راحتی خرید کنند . در دهه های ۵۰ و ۶۰ میلادی لباس زیر زنونه برای جذاب بودن طراحی نمی شد و تنها چیزی که مهم بود راحتی ،کاربرد و دوام بود.

ویکتوریا سکرت گی ریموند کیست روی ریموند کیست برند های لوکس و لاکچری با ارزش ترین برندهای دنیا

ریموند اسم ویکتوریا سیکرت Victoria Secret انتخاب کرد چون می خواست نزاکت و احترام  دوره ملکه ویکتوریا رو بیرون بکشه و جور دیگه بگیم اسرار ویکتوریا در زیر آن پنهان شده است. بدین ترتیب همیشه باید یک خرید لذت بخش باشه ،جایی که جنسیت نباید مهم باشه و از خرید لباس زیر هم لذت برد.

ریموند ۴۰ هزار دلار وام گرفت و ۴۰ هزار دلار هم از اقوام خود قرض کرد و ویکتوریا سیکرت Victoria Secret در سال اول ۵۰۰ هزار دلار سود داشت . موفقیت در تجارت همش درباره این هست که یک خلع در بازار پیدا کنیم و با قدرت تمام بهش حمله کنیم . ریموند توانست این امپراطوری کوچک تاسیس کنه چون این رو فهمید .

در سال ۱۹۸۲ ویویکتوریا سیکرت Victoria Secret کتوریا سیکرت Victoria Secret بیش از ۴ میلیون دلار در آمد داشت. در همون دوران نزدیک به ورشکستگی بود. یک چیزی گم شده بود اما ریموند نمی توانست پیداش کند.

در همین زمان ها مردی به اسم Leslie Wexner برای اولین بار وارد یکی از فروشگاه های ویکتوریا سکرت شد. او خودش یک تاجر بود. به سرعت فهمید مشکل تجارت ریموند چه چیز است. به طور ساده ، تجارت واقعا تنها برای آقایان بنا شده و اصلا میان خانم ها موفق نبوده. هم فروشگاه ها هم کاتالوگ ها برای مشتری های مرد طراحی شده است. این درست بود که ویکتوریا سیکرت Victoria Secret  در حقیقت برای آقایان تاسیس شده بود. اما ریموند این نکته رو متوجه نشده بود که در بلندمدت این موضوع چقدر تجارت اش رو محدود خواهد کرد.

ویکتوریا سکرت گی ریموند کیست روی ریموند کیست برند های لوکس و لاکچری با ارزش ترین برندهای دنیا

ویکتوریا سکرت Victoria Secret با آقای وکسنر

وکسنر متوجه شد زن ها توی فروشگاه های ویکتوریا سکرت همانقدر معذب هستند که ریموند برای اولین بار بود. به زبان دیگر ریموند ایده خوبی داشت اما نمی دانست چگونه آن را توسعه دهد . اون قادر نبود که فراتر از محدودیت های نگاه خودش به قضیه نگاه کند و ببیندکه مصرف کنندگان دنبال چه چیزی هستند. در نهایت وکسنر پتانسیل ویکتوریا سکرت رو دید و تجارت رو از ریموند به قیمت ۱ میلیون دلار در سال ۱۹۸۲ خرید.  او ایده کلی ریموند رو گرفت و یک امپراطوری وسیع ساخت.

ساخت تجارتی که هم خانم ها و هم آقایان عاشق آن هستند. اون به طور کلی کاتالوگ ها رو عوض کرد. مدل های فوق العاده ای رو استخدام کرد. به طور همزمان فروشگاه ها را مدرن کرد. ذاتا شرایطی رو درست کرد که آقایان عاشق نگاه کردن به کاتالوگ ها بودند و خانم ها عاشق خرید در مغازه ها. در سال ۱۹۹۵ ویکتوریا سکرت ۱٫۹ بیلیون دلار می ارزید و ۶۷۰ فروشگاه داشت. در حال حاضر این کمپانی ۷ بیلیون دلار ارزش دارد.

خودکشی روی ریموند خالق برند ویکتوریا سکرت

بعد از این که ریموند ویکتوریا سیکرت Victoria Secret  را فروخت یک خرده فروشی دیگر برای بچه ها رو شروع کرد. در سال ۱۹۸۶ ورشکست شد. در همون سال او و زنش از همدیگه جدا شدند. در سال ۱۹۹۳ با پریدن از روی پل معروف گلدن گیت سن فرانسیسکو خودکشی کرد. هوش روی ریموند توانست نیاز به راحت کردن پروسه خرید لباس زیر رو تشخیص بده. اما داستان اش نشان داد که میشه چه موقعیت طلایی رو کشف کرد و به راحتی از دست داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ