مهدی عبوری کیست +سوابق و تحصیلات مهدی عبوری

0

مهدی عبوری اصالتا اهل کجاست مهدی عبوری چند سال دارد بیوگرافی مهدی عبوری

مهدی عبوری کیست

مهدی عبوری متولد ۱۲ شهریور ۱۳۶۰ در شهر ساری است که هم‌اکنون مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر است. وی پیش از این معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی و شهردار ساری بوده است.

مرجان خالقی کیست مدیران و مسئولان ایران تحصیلات مسئولان بیوگرافی مهدی عبوری

تحصیلات مهدی عبوری

مهدی عبوری داری مدرک کارشناسی علوم ارتباطات، کارشناسی ارشد رشته جغرافیا و دکترای مدیریت دولتی است.

سوابق اجرایی مهدی عبوری

صدا و سیمای مازندران:

مهدی عبوری در سال ۱۳۷۹ به استخدام صدا و سیمای مرکز مازندران درآمد و از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۸ مدیر حراست و از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۱ در سمت معاون اداری مالی صدا و سیما مشغول به کار بود.

شهرداری ساری:

پس از استیضاح علی حجازی در سوم تیرماه ۱۳۹۱، مهدی عبوری در جلسه ۲۵ تیر ۱۳۹۱ شورای اسلامی شهر ساری بعنوان شهردار مرکز استان مازندران انتخاب گردید و حکم او پس از انجام مراحل قانونی در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۳۹۱ از سوی مصطفی محمدنجار وزیر کشور صادر گردید. عبوری در تاریخ ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ در این سمت ابقا شد.

عبوری مجدداً در تاریخ ۱ شهریور ۱۳۹۶ برای بار سوم از سوی شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار ساری انتخاب گردید.

وزارت راه و شهرسازی:

مهدی عبوری در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ از سوی محمد اسلامی به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب گردید.[۸]محمد اسلامی همچنین در تاریخ ۲۵ آذر ۱۳۹۸ عبوری را به سمت معاون وزیر راه و شهرسازی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران منصوب نمود. عبوری تا تاریخ ۱۰ مهر ۱۴۰۰ این مسئولیت را برعهده داشت.

شرکت سرمایه‌گذاری غدیر:

مهدی عبوری در تاریخ ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ به سمت مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر که از شرکت‌های مهم اقتصادی و چند رشته ای بورسی ایران است، منصوب شد.

ماجرای دستگیری مهدی عبوری

در تاریخ ۱۳ مهر ۱۴۰۰ سایت شرق مازندران نوشت : از روز گذشته در فضای مجازی استان خبری مبنی بر بازداشت شهردار اسبق ساری دست به دست می‌شود، این خبر در حالی در صفحات رسمی و غیررسمی می‌چرخد که وی از سمت معاونت بازآفرینی وزارت راه و شهرسازی تودیع شده است.

امیر حافظ سلیمانی وکیل شهردار اسبق ساری در گفت‌وگو با فارس گفت: بنده و بهرام ولی‌پور مسؤولیت وکالت وی را در پرونده شهردار اسبق ساری برعهده داریم.

وی با اعلام اینکه خبر بازداشت موکلم کاملا تکذیب می‌شود، افزود: قاضی روز گذشته تا پایان وقت اداری قرار وثیقه‌ای صادر کرد و امروز هم برای تغییر نوع وثیقه به دادگستری مراجعه شده است.

وکیل شهردار اسبق ساری با اعلام اینکه قرار وثیقه در ارتباط با پرونده شهرداری ساری صادر شده است، افزود: این قرار ۲ میلیارد تومانی بود برای موکل بنده صادر شده است.

وی اضافه کرد: موکل بنده جرمی مرتکب نشده بلکه مواردی که مطرح است صرفا تخلفات اداری بوده و مبلغی در این پرونده نیست.

عکس مرجان خالقی همسر مهدی عبوری

مرجان خالقی کیست مدیران و مسئولان ایران تحصیلات مسئولان بیوگرافی مهدی عبوری

انجمن صنفی بانوان خبرنگار استان مازندران از خانم مرجان خالقی همسر شهردار ساری به پاس زحمات چهارساله این بانوی فرهیخته با اهدای لوح یادبود تقدیر و تشکر نمود.

مرجان خالقی کیست مدیران و مسئولان ایران تحصیلات مسئولان بیوگرافی مهدی عبوری

پدر و برادریان مهدی عبوری

حاج حسن عبوری پدر بزرگوار شهیدان والامقام حجت الله، ابوالقاسم و محمدعلی عبوری شامگاه دوشنبه سی ام بهمن ماه سال ۱۳۹۶ پس از تحمل یک دوره بیماری دعوت حق را لبک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید محمدعلی عبوری متولد سال ۱۳۴۱ بود که در ۲۹ فروردین ۶۵ و در عملیات والفجر هشت به فیض شهادت نائل آمد. شهید ابوالقاسم عبوری متولد سال ۱۳۴۵ بود که او در عملیات والفجر هشت در پنجم اردیبهشت ۶۵ به شهادت رسید و شهید حجت الله عبوری، سرباز گمنام امام زمان(عج) متولد سال ۱۳۴۴ بود که در  سال ۶۵ توسط منافقین کوردل در ساری به شهادت رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ