بازیگر نقش آرزو در دردسرهای عظیم کیست +عکس

0

اسم واقعی بازیگر نقش آرزو در سریال دردسرهای عظیم

بازیگر نقش آرزو در دردسرهای عظیم

زهره فکور صبور بازیگر نقش آرزو در سریال دردسرهای عظیم است. آرزو خاکپور، دختر فرحان و نیمهٔ گمشده سابق ارسلان است.  نقش آرزو در دردسرهای عظیم نقش دختری است که هم عاشقانه پدرش را دوست دارد و به دلیل روابط موجود در خانواده اش نگران اوضاع است. از طرفی آرزو تنها کسی است که میداند داستان مخفی شدن پدر چیست و وی نمرده است.

بیوگرافی زهره فکور صبور بازیگران سریال دردسرهای عظیم

زهره فکور صبور بازیگری را از سال ۱۳۷۷ با بازی در مجموعه روز گار جوانی شروع نمود…. پیش از این نیز وی در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده حضور داشت که به گفته ی خودش از بهترین کارهای او بوده است. از کارهای وی در سینما می توان به فیلم های کنسرت روی آب – دوشیزه باران – گل سرخ اشاره نمود.

بازیگر نقش مادر آرزو در دردسرهای عظیم

پرستو گلستانی بازیگر نقش گوهر، همسر فرحان و مادر آرزو خاکپور است.

پرستو گلستانی برای نخستین بار در سال ۱۳۶۶ خورشیدی با سریال «درخت دوستی» به کارگردانی «سعید خاکسار» در مقابل کمره قرار گرفت و پس از تجربه سریال‌های «عقیق» و «عطر گل یاس» اولین بازیگری سینمایی خود را در سال ۱۳۶۹ خورشیدی در فلم «مجنون» به کارگردانی «رسول ملاقلی‌پور» تجربه کرد.

بیوگرافی زهره فکور صبور بازیگران سریال دردسرهای عظیم

پس از سال ۱۳۹۰ خورشیدی گلستانی به مدت سه سال در هیچ پروژه تلویزیونی و سینمایی‌ حضور پیدا نمی‌کند تا این‌ که در سال‌های ۹۳ و ۹۴ در فصل های اول و دوم سریال «دردسرهای عظیم» ساخته «برزو نیک‌نژاد» به نقش‌آفرینی می‌پردازد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ