کدام بازیگر امروز خودکشی کرد

0

کدام بازیگر امروز خودکشی کرد

حدود ساعت ۲۱ شب گذشته (۱۰ اسفند) خبر مرگ مشکوک یا به عبارتی خودکشی زن جوانی در یک منزل مسکونی در خیابان دولت، خیابان برادران رحمانی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که به سرعت مأموران پلیس در محل حاضر شدند.

مأموران با حضور در محل با پیکر بی‌جان خانم زهره فکور صبور مواجه شدند؛ مأموران در تحقیقات اولیه سراغ فردی رفتند که خود را همسر مرحومه زهره فکور صبور معرفی می‌کرد، وی در تحقیقات به مأموران گفته است: خانم صبور جواب تلفن‌همراهم را نمی‌داد که نگران وی شدم، خانم صبور حتی درِ خانه را به روی سرایدار ساختمان نیز باز نکرده بود. پس از گشودن در خانه، دیدم همسرم بی‌حال در پذیرایی افتاده که به سرعت با اورژانس تماس گرفتم.

تحقیقات نشان داد تلاش تکنسین‌های اورژانس نیز برای احیای خانم زهره فکور صبور که ظاهراً اقدام به مصرف ۱۰۰ عدد قرص آرام‌بخش برای خودکشی کرده بود، نتیجه نداده است.

در نهایت پیکر وی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده خودکشی ادامه دارد.

خودکشی زهره فکور صبور خودکشی زنان خودکشی بازیگر معروف خودکشی افراد مشهور بیوگرافی زهره فکور صبور

طبق گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان‌تهران، مهدی فروزش با اشاره به احراز هویت جسد «زهره فکورصبور» از سوی پزشکی قانونی، اظهار کرد: پس از اعلام کشف جسد، پزشکان پزشکی قانونی در ساعات اولیه در صحنه فوت حضور پیدا کردند و ضمن بررسی صحنه و معاینه جسد، نسبت به تهیه گزارش و اعلام آن به مرجع قضایی اقدام خواهند نمود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با بیان اینکه جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و صبح امروز مورد کالبدگشایی ومعاینه‌تخصصی قرار گرفت، گفت: در معاینه ظاهری و کالبدگشایی صورت گرفته، علائم و شواهدی از آثار ضرب و جرح یافت نشد.

‎مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران تصریح کرد: تعیین علت فوت منوط به حصول نتایج آزمایش‌های سم شناسی و آسیب شناسی خواهد بود و طی روز‌های آتی به مقام قضایی اعلام می‌شود.

‎وی افزود پیکر ایشان امروز قبل از ظهر بعداز معاینات تخصصی تحویل بستگان درجه اول شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ