بازیگر نقش شیدا در زخم کاری ۲ کیست +عکس

0

سم واقعی بازیگر نقش شیدا در زخم کاری ۲ چیست بازیگر نقش دختر شفاعت در زخم کاری

بازیگر نقش شیدا در زخم کاری ۲

نگار نیکدل بازیگر نقش شیدا شفاعت در سریال زخم کاری است. نگار نیکدل در سریال زخم کاری ۲ نقش دختر رضا شفاعت (مهران غفوریان) را ایفا می‌ کند.

شیدا در زخم کاری، دختری زیبا، بی‌پروا و رک و راست است که در مقابل میثم مالکی در این سریال قرار گرفته و گویا ماجرایی عاشقانه بین این دو شخصیت در حال رخ دادن است. برخی از ‌کاربران فضای مجازی از اینکه عاقبت شیدا مثل مائده شوند می‌ ترسند و برخی دیگر فکر می‌ کنند این دختر نقشه‌ ای در سر دارد.

نگار نیکدل میترا بهرامی کیست سریال زخم کاری بیوگرافی نگار نیکدل بازیگران سریال زخم کاری

نگار نیکدل کیست

نگار نیکدل بازیگر ایرانی متولد ۳۱ تیر ۱۳۷۶ است. او بازیگری را به تازگی با سریال زخم کاری ۲ شروع کرده و به عنوان یک چهره جدید به دنیای بازیگری معرفی شده است. مادر نگار نیکدل، میترا بهرامی گوینده، روانشناس و مجری تلویزیونی است.

عکس نگار نیکدل

نگار نیکدل میترا بهرامی کیست سریال زخم کاری بیوگرافی نگار نیکدل بازیگران سریال زخم کاری

در قسمت‌ دوازدهم سریال که قسمت یکی مانده به آخر است مهدویان با هوشمندی و با استفاده از عنصر تقارن سکانس‌هایی را شکل داد که شبیه سکانس‌های پایانی فصل اول است. صحنه از دست رفتن شیدا و بازی الناز ملک مخاطب را به یاد بازی جواد عزتی در لحظه شنیدن خبر مرگ دخترش هانیه می‌اندازد و صحنه احیای شیدا بسیار به صحنه احیای مائده شباهت دارد. این هوشمندی از آن جهت دارای اهمیت است که مخاطب برای درک بهتر صحنه‌های سریال و پیدا کردن نخ تسبیح در روند درام نیازمند مشابه سازی برخی از سکانس‌ها است و از این رو می‌توان قسمت دوازدهم را به یکی از بهترین قسمت‌های دو فصل زخم کاری لقب گذاشت.

خشم کنترل نشده شهریار و کینه نابه‌جایی که از خواهرش به خاطر علاقه به میثم در دل کاشت بالاخره کار دست خانواده شفاعت داد. شیدا دیگر توان تحمل این میزان از فشار روحی و غم را یکجا نداشت و با خوردن تعداد زیادی قرص دست به خودکشی زد. اگرچه او بعد از خوردن قرص‌های بیشمار پشیمان شد و سیما را به بالینش صدا کرد اما میزان مصرف قرص‌ها آنقدر بالا بود که دیگر شیدا توانایی مبارزه برای زنده ماندن را نداشت و درگذشت. حالا میثم بعد از مائده که در فصل اول به خاطر خودکشی از بین رفت شیدا را مقابل چشمانش پر پر شده می‌بیند. شاید اگر شهریار بی خود و بی جهت عصبانی نمی‌شد و کمی عاقلانه‌تر با مسئله مرگ پدرش برخورد می‌کرد حالا شیدا زنده بود. گاهی یک خشم بی جهت و کنترل نشده می‌تواند کانون یک خانواده را از هم بپاشد و همین موضوع باعث شد تا شیدا که دختری عاشق پیشه و هنرمند بود و در حسرت یک زندگی آرام تلاش می‌کرد فارغ از دنیای ثروت و قدرت به عشق و زندگی دست پیدا کند چهره بر نقاب خاک بکشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ