ایلان ماسک چند فرزند دارد +نام بچه های ایلان ماسک

0

نام فرزندان ایلان ماسک اسم عجیب بچه ایلان ماسک اسم فرزند ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان

ایلان ماسک چند فرزند دارد

ایلان ماسک با همسر اولش جاستین ماسک در حین تحصیل در دانشگاه کوئینز آشنا شد و در سال ۲۰۰۰ ازدواج کردند. اولین فرزندشان در سال ۲۰۰۲، در ۱۰ هفتگی بر اثر سندرم مرگ ناگهانی نوزاد درگذشت. آن‌ها پس از مرگش تصمیم گرفتند برای ادامه خانواده از لقاح مصنوعی استفاده کنند.

همسر ایلان ماسک فرزندان ایلان ماسک خانواده ایلان ماسک ایلان ماسک

آن‌ها در سال ۲۰۰۴ صاحب دوقلو و در سال ۲۰۰۶ صاحب سه‌قلو شدند. این زوج در سال ۲۰۰۸ از هم جدا شدند و حضانت فرزندانشان را به اشتراک گذاشتند. یکی از فرزندان او در سال ۲۰۲۲ به‌طور رسمی نام خود را تغییر داد تا نشان دهنده هویت جنسی او باشد و به این دلیل که دیگر نمی‌خواست با ماسک مرتبط باشد.

در سال ۲۰۰۸، ماسک با بازیگر انگلیسی تلولا رایلی وارد رابطه شد. آن‌ها در سپتامبر ۲۰۱۰ در اسکاتلند ازدواج کردند. در سال ۲۰۱۲، او طلاق خود را از رایلی اعلام کرد. در سال ۲۰۱۳، ماسک و رایلی دوباره ازدواج کردند. در دسامبر ۲۰۱۴، او برای دومین بار از رایلی درخواست طلاق داد اما اقدام پس گرفته شد.

طلاق دوم ایلان ماسک در سال ۲۰۱۶ نهایی شد. ماسک در سال ۲۰۱۷ برای چندین ماه با بازیگر آمریکایی امبر هرد وارد رابطه شد. گزارش شده که ماسک از سال ۲۰۱۲ به دنبالِ او بوده‌است. ماسک بعداً از سوی بازیگر آمریکایی جانی دپ به داشتن رابطه نامشروع با هرد در حالی که هنوز شوهرش بود متهم شد. ماسک و هرد هر دو این رابطه را انکار کردند.

همسر ایلان ماسک فرزندان ایلان ماسک خانواده ایلان ماسک ایلان ماسک

در سال ۲۰۱۸، ماسک و خوانندهٔ کانادایی گرایمز اعلام کردند که با هم قرار می‌گذارند. گرایمز در مهٔ ۲۰۲۰ پسر خود را به دنیا آورد. به گفته ماسک و گرایمز، نام فرزندشان “X Æ A-12” بود. با این حال، این نام قوانین کالیفرنیا را نقض می‌کرد؛ زیرا حاوی نویسه‌هایی بود که در الفبای انگلیسی مدرن نیستند،و سپس به “X Æ A-Xii” تغییر یافت. این نام باعث سردرگمی بیشتر شد، زیرا Æ یک حرف در الفبای انگلیسی مدرن نیست.

این کودک در نهایت “X AE A-XII” ماسک نام‌گذاری شد؛ که با “X” نام کوچک، “AE A-XII” نام میانی و “Musk” نام خانوادگی او است. ماسک گزارش‌هایی مبنی بر «نیمه جدایی» این زوج را در سپتامبر ۲۰۲۱ تأیید کرد. او در مصاحبه‌ای با تایم در دسامبر ۲۰۲۱ گفت که مجرد است.

در مارس ۲۰۲۲، گرایمز در مورد رابطه خود با ماسک گفت: «من احتمالاً او را دوست پسرم می‌دانم، اما ما بسیار تغییرپذیر هستیم.» او همچنین اعلام کرد که اولین دختر آنها در دسامبر ۲۰۲۱ از طریق رحم اجاره‌ای به دنیا آمده‌است. بعداً در همان ماه، گرایمز در توییتی نوشت که او و ماسک دوباره از هم جدا شده‌اند «اما او بهترین دوست و عشق زندگی من است.» در سپتامبر ۲۰۲۳ اعلام شد که این زوج صاحب فرزند سوم شدند.

در ژوئیه ۲۰۲۲، بیزنس اینسایدر اسناد دادگاهی را منتشر کرد که نشان می‌داد ماسک با شیون زیلیس، مدیر عملیات و پروژه‌های ویژه نیورالینک، در نوامبر ۲۰۲۱ دوقلو داشته‌است. آن‌ها چند هفته پیش از اینکه ماسک و گرایمز دومین فرزند خود را از طریق رحم اجاره‌ای در دسامبر به دنیا بیاورند، متولد شده‌اند. با توجه به اینکه زیلیس زیردست ماسک است، این خبر «سوالاتی را دربارهٔ اخلاق محیط کار مطرح می‌کند». در ژوئیهٔ ۲۰۲۲، وال‌استریت جورنال گزارش داد که ماسک ظاهراً با همسر سرگی برین، یکی از بنیان‌گذاران گوگل، در سال ۲۰۲۱ رابطه داشته‌است که در سال بعد منجر به طلاق شد. ماسک این گزارش را تکذیب کرد.

همسر ایلان ماسک فرزندان ایلان ماسک خانواده ایلان ماسک ایلان ماسک

نام بچه های ایلان ماسک

در سال‌های اخیر ایلان ماسک صاحب سه فرزند دیگر شده است، البته او هفت فرزند دیگر با نام های تکنو مکانیکوس، گریفین، ویویان، کای، ساکسون، دامیان و ایکس دارد.

عکس بچه های ایلان ماسک

 

همسر ایلان ماسک فرزندان ایلان ماسک خانواده ایلان ماسک ایلان ماسکتصویر بچه های الان ماسک

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ