جنیفر لوپز از الکس رودریگز هم جدا شد (نامزد ششم)

0

از ساعاتی پیش که خبر جدایی جنیفر لوپز ۵۱ ساله از نامزدش الکس رودریگز ۴۵ ساله منتشر شده، تیتر اصلی تمام رسانه‌های سینمایی و غیرسینمایی جهان به این قضیه اختصاص داده شده است.

پیج سیکس در گزارشی اعلام کرده جنیفر لوپز، هنرپیشه و خواننده و بیزنس وومن موفق ۵۱ ساله، پس از دو سال از الکس رودریگز، ورزشکار ۴۵ ساله امریکایی و قهرمان بیسبال، از یکدیگر جدا شده اند و نامزدی خود را لغو کرده اند.

آن‌ها نامزدی خود را در سال ۲۰۱۹ اعلام کردند، اما به دلیل بحران همه گیری کرونا، دو بار مراسم ازدواج خود را به تعویق انداختند و در نهایت جدا شده اند.

گفته می‌شود این زوج کم‌تر از یک ماه است به دلایل کار در شهر‌های مختلف، از یکدیگر جدا زندگی می‌کنند، اما دلیل اصلی جدایی شان، احتمالا به شایعه خیانت الکس رودریگز به جنیفر لوپز که چند وقت پیش، منتشر شده، بی ارتباط نبوده است.

الکس رودریگز این روز‌ها در میامی است و جنیفر لوپز برای فیلم برداری فیلم جدیدش در جمهوری دومینیکن به سر می‌برد. گفتنی است جنیفر لوپز به تازگی برند لوازم آرایشی و مراقبت پوستی خود را به نام جی لو بیوتی افتتاح کرده است.

همسر جنیفر لوپز همسر الکس رودریگز عکس جدید جنیفر لوپز زنان متاهل تنوع طلب دوست پسر جنیفر لوپز دوست پسر بازیگران زن جنیفر لوپز اهل کجاست بیوگرافی جنیفر لوپز بازیگر زن آمریکایی اینستاگرام جنیفر لوپز الکس رودریگز کیست ازدواج مجدد زنان ازدواج مجدد بازیگران ازدواج در آمریکا ازدواج جنیفر لوپز اختلاف سنی جنیفر لوپز و همسرش Jennifer Lopez Alex Rodriguez
Jennifer Lopez Alex Rodriguez

همسر(ها) (رسمی)

اوجانی نوا (ا. ۱۹۹۷–ج. ۱۹۹۸)
کریس جاد (ا. ۲۰۰۱–ج. ۲۰۰۳)
مارک آنتونی (ا. ۲۰۰۴–ج. ۲۰۱۴)
الکس رودریگز (۲۰۱۷–اکنون)

فرزندان  : ۲

در مورد روابط خصوصی جنیفر لوپز با مردان، رسانه‌ها تمرکز خاصی دارند. او تاکنون روابط نسبتاً گرمی با شان کامز، کریس جود، بن افلک و مارک آنتونی داشته‌است. در سال ۱۹۸۴ در سن ۱۵ سالگی (دوران دبیرستان) و هنگامی که کم‌کم داشت به یک ستاره تبدیل می‌شد، او با دیوید کروز روابط دوستانه داشت. در سال ۱۹۹۴ جنیفر لوپز پس از ۱۰ سال رابطه تنگاتنگ با دیوید کروز، به روابط دوستانه‌اش پایان داد. جنیفر لوپز در سال ۲۰۰۴ گفت:

دیوید کروز دوستی است که احتمالاً مرا بهتر از هر کس دیگری می‌شناسد.

نخستین ازدواج لوپز با اوجانی نوآ در ۲۲ فوریه ۱۹۹۷ بود. لوپز نوآ را نخستین بار هنگامی که نوآ به عنوان خدمتکار در رستورانی در میامی کار می‌کرد ملاقات کرد. این دو در ژانویه ۱۹۹۸ از هم طلاق گرفتند. بعداً لوپز نوآ را به عنوان مدیر رستورانش در آوریل ۲۰۰۲ استخدام کرد. اما نوآ در اکتبر همان سال اخراج شد. بعد از آن نوآ از جنیفر به دادگاه شکایت کرد اما این دو به‌طور محرمانه با هم سازش کردند. در آوریل ۲۰۰۶، لوپز از نوآ شکایت کرد تا مانع انتشار کتابی شود که نوآ در آن جزئیات ازدواج و زندگی خصوصی اش با جنیفر را نوشته بود.

لوپز حدود دو سال و نیم با خواننده هیپ-هاپ، شان کامز رابطه داشت. در ۲۷ دسامبر ۱۹۹۹، لوپز و کامز در نایت کلابی در منهتن بودند که بین همراهان کامز و گروهی دیگر درگیری پیش‌آمد و یک نفر شلیک کرد. لوپز و کامز با ماشین از آنجا دور شدند ولی توسط پلیس متوقف شدند و یک اسلحه روی صندلی ماشین آن‌ها پیدا شد. کامز متهم به حمل اسلحه شد؛ در همین حال علاوه بر استرس پیش از محاکمه پیگیری موضوع توسط مطبوعات مشکل را دوچندان می‌کرد، و لوپز یک سال بعد به جریاناتش با کامز پایان داد، در طی یک دادخواست در ۲۰۰۸ وکیل مدافع گفت که لوپز در این پرونده هیچ نقشی نداشته‌است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ