پرطرفدارترین عطر مردانه دنیا چیست؟

0

کمپانی و برند کرید متعلق به کشور فرانسه بوده که از سال ۱۷۶۰ میلادی کار خود را در زمینه تولید انواع عطر و ادکلن‌های مردانه و زنانه آغاز کرده است. این برند توانسته تا به امروز بیش از ۶۳ مدل عطر و ادکلن را به بازار عرضه کند. تمامی عطرهای کرید به‌خصوص مدل اونتوس مردانه آن، روایحی شاهانه و منحصربه‌فردی دارند. ادکلن کرید مدل اونتوس در سال ۲۰۱۱ میلادی ساخته شد که طعمی شیرین و طبعی خنک دارد. این عطر هنر دستان نسل ششم خاندان بزرگ کرید، یعنی اروین کرید و پدر او است. از این عطر مردانه می‌توانید برای فصل‌های گرم همچون بهار و تابستان استفاده کنید.

برای خرید اونتوس ادوپرفیوم مردانه کرید به سایت ریحا مراجعه کنید.

عطر مردانه معروف

مشخصات اونتوس ادو‌ پرفیوم مردانه کرید

برخی از ویژگی‌ها و مشخصات ادکلن اونتوس ادو پرفیوم مردانه به شرح زیر است:

  • حجم: ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده آقایان
  • غلظت: ادو پرفیوم
  • گروه بویایی: مدیترانه‌ای و میوه‌ای
  • طبع ادکلن: خنک
  • طعم رایحه: شیرین
  • کشور سازنده: فرانسه
  • عطارهای سازنده ادکلن اونتوس: اروین کرید، پدر اروین کرید
  • نت ابتدایی: ترنج، آناناس، انگور فرنگی سیاه، سیب
  • نت میانی: رز، یاس، نعناع هندی، گیاه پاتچولی، چوب درخت قان
  • نت پایه، وانیل، خزه درخت بلوط، مشک، عنبر

 

بررسی و نقد اونتوس ادو پرفیوم مردانه کرید

ادکلن Aventus Creed با غلظت ادو پرفیوم مختص استفاده آقایان است. این ادکلن ماندگاری بسیار خوبی دارد به‌صورتی که بوی روایح آن تا مدت‌ها روی لباس فرد باقی خواهد ماند. همچنین، در هنگام خرید آن بایستی به اصل بودن کالای خود توجه کنید. قدرت پراکندگی بالای ادکلن اونتوس کرید سبب می‌شود تا با وارد شدن شما در یک محیط بسته، بوی خوش و شیرین آن در محیط پراکنده شود و نظر همه را به سوی شما جلب کند. همچنین، این محصول قیمت باصرفه‌ای نیز دارد و متناسب با هر نوع توان مالی است. برای استشمام روایح آن می‌توانید در ابتدا از تسترهای عطر اونتوس در حجم کم همچون ۵ میل یا ۱۰ میل استفاده کنید.

رایحه اونتوس ادو پرفیوم مردانه کرید

عطر اونتوس به‌دلیل داشتن مجموع روایحی دلپذیر، بهترین انتخاب برای هدیه دادن است. در ابتدای فرود افشانه‌های عطر روی لباس یا روی پوست بدن رایحه دلپذیری از ترکیب نت‌های آناناس، سیب، انگور سیاه و ترنج ایتالیایی را استشمام خواهید کرد. ترکیب این چهار میوه خوش‌مزه می‌تواند روح شما را شاداب ساخته و رایحه بسیار خوش‌بویی را در فضا پراکنده کند. بوی سیب شیرین است و استرس را کاهش می‌دهد. بوی خوش آناناس نیز بسیار جالب بوده و باعث می‌شود تا فرد آراسته و شیکی دیده شود.

بعد از گذشت مدتی طولانی روایح اولیه محو شده و به آرامی روایح میانی جایگزین آن‌ها می‌شوند. نت‌های میانی این عطر شامل ترکیب انواع روایح گیاه پاتچولی، چوب درخت قان، رز و یاسمین است. شما با مخلوط این گل و گیاه سه‌گانه می‌توانید برای مدتی طولانی بو و طعم شیرینی را حس کنید. بعد از گذشت مدت‌زمانی کوتاه، نت‌های پایانی پا به عرصه گذاشته و روایح عنبر، وانیل، خزه درخت بلوط و مشک را در فضا پراکنده می‌سازند. بوی خوش این روایح بدون تردید تا روزهای زیادی روی لباس شما باقی خواهد ماند.

عطر مردانه معروف

طراحی شیشه اونتوس ادو پرفیوم مردانه کرید

حتی با نگاه کردن به ظاهر زیبای اونتوس مردانه کرید، ابهت و شاهانه بودن طراحی شیشه آن را درک خواهید کرد. این عطر با شیشه زیبایی که دارد، می‌تواند جلوه بهتری به فضای اتاق و روی میز شما ببخشد. ترکیب دربی با رنگ مشکی جذاب و با شیشه منحصربه‌فرد بسیار زیبا است. نام برند کرید با فونتی ساده، اما خاص روی شیشه به صورت برجسته درج شده است.

اگر کمی دقت کنید، خواهید دید که در قسمت پایین شیشه، یک شیشه نازک دیگری همانند سکو قرار دارد انگار که جواهری روی سکو نهاده شده است. مردی سوار بر اسب روی برچسب سفید رنگی روی عطر چسبانده شده است. این برچسب شاهانه بودن عطر اونتوس را به نمایش می‌گذارد. مرد سوار بر اسب روی برچسب، نشان دهنده ناپلئون، فرمانده نظامی و امپراتور فرانسه است. این فرد در طی جنگ‌های انقلابی گذشته، پیروزی‌های مکرری داشته و از اسطوره‌های این کشور است.

حجم‌های اونتوس ادو پرفیوم مردانه کرید

ادکلن اونتوس در انواع حجم‌ها ساخته می‌شود تا افراد بتوانند این عطر را با توجه به نیاز خود در حجم‌های مختلفی تهیه کنند. شما می‌توانید ادکلن مردانه اونتوس کرید را در انواع حجم‌های ۱۰۰ میل، ۵۰ میل، ۲۵ میل و حتی ۱۰ میل تهیه کنید. حتی اگر تصمیم به خرید آن نداشته باشید، می‌توانید تسترهای ۵ میل عطر اونتوس را تهیه کنید تا در صورت پسندیدن رایحه آن اقدام به خرید حجم بالای آن نمایید.

ماندگاری اونتوس ادو پرفیوم مردانه کرید

این ادکلن به دلیل داشتن ماندگاری بالا بسیار مورد توجه آقایان قرار گرفته است. عطر اونتوس می‌تواند تا ساعت‌های طولانی روی لباس شما ماندگار باشد. این ادکلن ماندگاری بالای ۱۰ الی ۱۲ ساعت دارد. در واقع ادکلن اونتوس مردانه کرید را می‌توان از ماندگارترین نمونه عطرهای برند کرید دانست.

روش تشخیص اصل از فیک اونتوس ادو پرفیوم مردانه کرید

در خصوص خرید عطر بایستی بدانید که علاوه‌بر قیمت محصول بایستی به اصل بودن آن توجه زیادی نمایید. بدون‌تردید محصولات اصل به خصوص در زمینه عطر و ادکلن، قیمت‌های بالاتری خواهند داشت؛ اما کیفیت عطرهای اصل به هیچ وجه با عطرهای مدل فیک یکسان نیست. اولین نکته در مورد ظاهر بسته‌بندی عطرهای برند کرید، نداشتن سلفون روی بسته آن است. معمولا لبه‌های بسته‌بندی عطرهای کرید رنگی سیاه دارند و کاملا سالم و بدون برش هستند.

محصولات کرید و همچنین عطر اونتوس دارای سر اسپری خاصی است که شما در هنگام اسپری کردن آن می‌توانید میزان خارج شدن افشانه‌ها را کنترل کنید. همچنین، در هنگام خرید اونتوس ادو پرفیوم مردانه کرید به برچسب سفید رنگ با نوشته‌هایی همچون کد و مشخصات دقت کنید. این برچسب به هیچ وجه از روی بسته جدا نمی‌شود. اگر برچسب از روی بسته یا شیشه عطر جدا شد یقینا عطری که خریداری کرده‌اید، محصولی فیک است.

برای خرید مطمئن از عطرهای کرید می توانید به سایت fragrantica مراجعه کنید تا بیشتر با عطرهای این برند آشنا شوید.

عطر مردانه معروف

سخن پایانی

استفاده از عطر یا ادکلن باعث می‌شود تا یک آقا یا خانم بسیار شیک و آراسته دیده شود. عطر اونتوس مردانه از محصولات محبوب برند فرانسه کرید است که توسط دو عطار ایتالیایی، اما در کشور فرانسه ساخته شده است. برند کرید پایه و اساس کار خود را با نام ناپلئون، اسطوره نظامی کشور فرانسه آغاز نمود که امروزه نیز عکس وکتور ناپلئون را سوار بر اسب روی کادر سفیدی روی عطرهای خود استفاده می‌کند. برند کرید علاوه‌بر این عطر مردانه، عطرهای شاهانه دیگری را نیز روانه بازار کرده از این رو شما در هنگام خرید قدرت انتخاب بالایی دارید و می‌توانید براساس سلیقه خود یکی از عطرهای کرید را خریداری نمایید. شما می‌توانید نظر خود را در مورد عطر اونتوس مردانه کرید با ما به اشتراک بگذارید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ