محمد علی سلامت کیست +عکس

0

محمد علی سلامت همدان کیست

محمدعلی سلامت شامگاه دوشنبه ۲۵ دی توسط مأموران حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان همدان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره‌کل اطلاعات استان در تهران دستگیر شد. دادستان همدان با بیان اینکه پیگیر ماجرای “محمد علی سلامت” هستیم، گفت: برای تسریع در روند رسیدگی هر چند که این مرجع قضایی اسنادی دارد اما ضروری است تا خود شاکیان هم مدارکشان را به مراجع قضایی تحویل دهند.

محمد علی سلامت چند سال دارد

روزنامه اعتماد نوشت : محمدعلی سلامت حدودا ۴۰ سال دارد و مجرد است. پیگیری‌های «اعتماد» از برخی منابع مطلع در همدان نشان می‌دهد که «او قربانیان زیادی داشته تا جایی که دادستان همدان پس از دستگیری، نام و نام‌خانوادگی او را بدون سانسور منتشر کرده تا زنان و دخترانی که مورد آزار و اذیت او واقع شدند به دادسرا مراجعه کنند.» یک منبع آگاه در مورد « م . س» می‌گوید: « م . س در ۱۷ سالگی اولین تعرض خود را شروع می‌کند. « م . س» به بهانه ازدواج از برخی زنان و دختران کلاهبرداری نیز کرده است. این پرونده اگر به درستی بررسی شود شاید بتوان گفت بزرگ‌ترین پرونده تجاوز به عنف در کشور است. بیشترین قربانیان « م . س» زنان متاهل، زنانی که از همسران‌شان جدا شده و دخترانی که اصلا روابط متعدد نداشتند و به عبارتی دختر خانگی به حساب می‌آیند، بودند. اغلب این‌گونه زنان و دختران از نظر عاطفی کمبودهایی دارند. « م . س» هم چون از هوش سیاه بالایی برخوردار است، این زنان و دختران را طعمه خود کرده بود. البته « م . س» از آنجایی که هوش سیاهی داشت بعد از آزار و اذیت جنسی این زنان و دختران را رها نمی‌کرد و تا جایی پیش می‌رفت که خود قربانیان رابطه را رها می‌کردند و می‌رفتند. در برخی موارد هم از زنان متاهل آتو می‌گرفت. یعنی وارد حریم خصوصی آنها می‌شد و عکس می‌گرفت که اگر یک زمانی برایش دردسر شد با ارسال عکس قربانی را تهدید کند. البته در کنار این رفتارها به ‌شدت هم به قربانیان محبت می‌کرد و هدیه برای آنها می‌خرید. او اعتماد زنان پولدار را جلب می‌کرد تا بتواند در آخر از آنها مبلغ زیادی به بهانه سرمایه‌گذاری بگیرد و بعد هم پول‌شان را پس نمی‌داد. قربانیان هم به خاطر آتوهایی که « م . س» از آنها گرفته بود و ترس از آبرو هیچ اقدامی نمی‌کردند. برای همین هم در این سال‌ها او دستگیر نشد.

حوادث همدان تجاوز جنسی به زور تجاوز به زنان اخبار همدان اخبار تجاوز جنسی

متجاوز به عنف در همدان کیست

« م . س» چون روابط متعددی داشته نمی‌توان گفت که همه این زنان را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده، امکان دارد تعدادی از این زنان و دختران به خواست خودشان ارتباط برقرار کرده باشند، اما آنهایی که مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتند، بحث‌شان فرق دارد.» او در ادامه در پاسخ به اینکه ماجرای فروش قرص‌های سقط جنین چیست، می‌گوید: «پدر « م . س» ملکی داشته که با دو دکتر داروساز شریک می‌شود. یعنی ملک از او و مجوز داروخانه از این دو دکتر بوده است. تا اینجا همه‌ چیز قانونی است، اما مشکل جایی است که « م . س» با سوءاستفاده از زنانی که متاهل بودند و بدون اجازه همسر و پزشک قصد سقط جنین داشتند یا دخترانی که به واسطه رابطه نامشروع باردار شده بودند و می‌خواستند سقط جنین کنند با آنها قرار می‌گذاشته و آنجا به بهانه‌های مختلف قربانی را به مکانی دیگر می‌کشانده و مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌داده. البته دو پزشک داخل داروخانه از ماجرای فروش قرص‌های سقط جنین بی‌خبر بودند و « م . س» این قرص‌ها را خارج از داروخانه می‌فروخته است. چند وقت پیش ویسی در فضای مجازی مبنی بر اینکه خانمی تعریف می‌کند از « م . س» قرص سقط جنین خریداری کرده و « م . س» به او گفته که قرص سقط‌جنین را در داروخانه نگهداری نمی‌کند و باید به آدرسی که او می‌گوید، برود تا آنجا قرص را تحویل دهد، منتشر می‌شود. خانم به همراه « م . س» به سمت باغی می‌رود و آنجا « م . س» این خانم را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌دهد. وقتی خبر به‌طور رسمی از سوی دادستان همدان اعلام شد برخی قربانیان و شاکیان این آدم جرات کردند تا به دادسرا برای ثبت شکایت مراجعه کنند. به‌طور کلی قربانیان « م . س» را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد؛ یکی افرادی که از آنها فقط کلاهبرداری شده و دیگری افرادی که مورد آزار و اذیت جنسی او قرار گرفتند.»

حسن خانجانی‌موقر با قدردانی از ورود به موقع نیروی‌های حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان همدان و سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره‌کل اطلاعات این استان در دستگیری سریع “محمدعلی سلامت”، گفت: همانگونه که در زمان بازداشت این متهم عنوان شده دستگاه قضایی به جد پیگیر اتهامات وارده است تا حقی از کسی تضییع نشود.

به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان، وی با اشاره به مطالبات تعدادی از بانوان همدانی که امروز ۲۷ دی‌ماه در دادسرا حضور یافتند، افزود: درخواست‌های آنها با تمام جزئیات شنیده شده و رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان نیز به طور مستقیم با آن‌ها به گفت و گو پرداخت.

دادستان همدان تأکید کرد: هرچند که این مجموعه قضایی مستنداتی درباره پرونده سلامت جمع آوری کرده اما بی‌تردید برای آن که پرونده سریع‌تر به نتیجه برسد، ضروری است تا خود شاکیان هم مدارکشان را به مراجع قضایی تحویل دهند.

منبع : ایسنا و اعتماد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ