چگونه پست فیلم دیگران را استوری کنیم که پخش شود

0

چگونه پست فیلم دیگران را استوری کنیم که پخش شود را در سایت ساتین مشاهده کنید

چگونه پست فیلم دیگران را استوری کنیم که پخش شود

اگر‌چه در اکثر اوقات نحوه استوری کردن پست یا استوری دیگران با یکدیگر مشابه است اما برای بازنشر استوری، دو حالت به‌خصوص وجود دارد که در این بخش مروری بر آن‌ها خواهیم داشت:

در حالت اول و برای اینکه بتوانید استوری یک کاربر را مجدداً استوری کنید، باید توسط همان فرد منشن شده باشید. به این معنی که، کاربر باید آیدی اکانت شما را در استوری خود درج کرده باشد. به‌ این‌ ترتیب، پیغامی برای شما فرستاده می‌شود که نشان می‌دهد شما در یک استوری منشن شده‌اید. در پایین این نوتیفیکیشن یک گزینه با عنوان Add this to your story دیده می‌شود که به شما اجازه می‌دهد همان استوری را مجدداً به اشتراک گذاشته و در صفحه خود بازنشر کنید.

حالت دوم یکی از روش‌هایی است که به‌طور مشترک برای استوری کردن پست یا استوری دیگران به‌کاربرده می‌شود و آن، دانلود و ذخیره محتوای استوری مورد‌نظر از طریق برنامه‌هایی است که به همین منظور در مارکت‌های مختلف عرضه می‌شوند. در‌واقع همانند روشی که برای شیرکردن پست‌ها عنوان کردیم، شما می‌توانید ویدئوی مورد‌نظر را ابتدا ذخیره کرده و مجدداً آن را در استوری خود آپلود کنید. در این روش نیز اثری از نام کاربری صفحه اصلی در استوری شما دیده نمی‌شود.

یکی از روش های استوری گذاشتن پست در اینستاگرام، دانلود پست مورد نظر و سپس منتشر کردن پست از گالری در استوری اینستاگرام است. برای انجام این کار نرم افزاهای مختلفی ارائه شده است. ابتدا پیشنهاد می کنیم جهت آموزش دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام مقاله زیر را مطالعه کنید.

آموزش نحوه دانلود عکس و فیلم اینستاگرام در اندروید

پس از اینکه از طریق یکی از روش های معرفی شده پست مورد نظر خود را دانلود کردید می توانید آن را از طریق استوری در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

نکته: این روش حتما نیاز به دانلود پست مورد نظر دارد و اگر پست حاوی فیلم باشد حجم اینترنت زیادی را مصرف می کند. همچنین در این روش لینک به پست مورد نظر وجود ندارد بنابراین کاربران به پست اصلی هدایت نخواهند شد.

استوری پست اینستاگرام از طریق آیکن اشتراک گذاری

در این روش کاربران می توانند برخی از مطالب مورد علاقه خود را مجددا برای مخاطبین خود به اشتراک بگذارند. این مطالب می توانند حاوی عکس و یا فیلم باشند.

بسیاری از برندها و اینفلوئنسرها از بازنشر پست در استوری به عنوان روشی برای جلب توجه مخاطبین به آخرین پست منتشر شده خود استفاده می کنند.

در واقع این روش برندها را قادر می سازد تا از استوری ها به عنوان راهی برای تبلیغات پست های خود استفاده کنند.

  1. به منظور استوری گذاشتن پست در اینستاگرام ابتدا پست مورد نظرتان را باز کنید.
  2. آیکن اشتراک گذاری مشکلات استوری اینستاگرام گذاشتن فیلم در استوری اینستاگرام آموزش اینستاگرام حرفه ای در زیر پست را لمس نمایید.
  3. در مرحله بعد این امکان وجود دارد که پست مورد نظر را برای مخاطبین خود در دایرکت ارسال کنید. گزینه share post to your story را انتخاب نمایید.
  4. پیش نمایش داستان شما نمایش داده می شود. اکنون می توانید ویرایش های لازم را انجام دهید ( متن یا استیکر به داستان خود اضافه کنید.) در نهایت گزینه share your story را برای استوری پست اینستاگرام انتخاب نمایید.
  5. پست هایی که به عنوان یک داستان منتشر می شوند شامل لینک به پست اصلی و نام کاربری منتشر کننده پست خواهند بود. فالوورهای شما با ضربه زدن روی استوری شما به پست مورد نظر هدایت می گردند.

 نکته: در صورتی که پست مورد نظر ویدیو باشد در استوری به صورت یک عکس با نماد ویدیو نشان داده می شود تا کاربران در صورت تمایل با لمس استوری به پست هدایت شده و ویدیو را به طور کامل مشاهده نمایند.

چرا نمیتوانم پست اینستاگرام را استوری کنم؟

این آموزش یک روش اشتراک گذاری پست دیگران در استوری است. اما شما می توانید پست های خود را برای بیشتر دیده شدن به این روش استوری کنید.

 نکته مهم: فقط پست های اکانت های عمومی می توانند در استوری شما به اشتراک گذاشته شوند. در صورتی که یک پیج خصوصی باشد پس از انتخاب آیکنمشکلات استوری اینستاگرام گذاشتن فیلم در استوری اینستاگرام آموزش اینستاگرام حرفه ای در زیر پست با پیغامی مواجه می شوید مبنی بر اینکه اکانت مورد نظر خصوصی است و فقط فالوورهای این اکانت می توانند این پست را ببینند. تنها مجاز هستید پست مورد نظر را برای فالوورهای مشترک خود در دایرکت ارسال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ