استورمی دنیلز کیست +عکس

0

استورمی دنیلز کیست

استورمی دنیلز به انگلیسی Stormy Daniels کارگردان و بازیگر پورنوگرافی اهل ایالات متحده آمریکا است. او عضو تالار مفاخر ای وی ان، تالار مفاخر ایکس آر سی او و تالار مفاخر نایت مووز است.

در روز ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ روزنامه وال‌استریت جورنال با انتشار خبری اذعان داشت یک بازیگر فیلم‌های بزرگسالان یک ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۱۳۰ هزار دلار حق‌السکوت گرفت تا دربارهٔ رابطه جنسی ادعایی با دونالد ترامپ چیزی نگوید. استورمی دنیلز در محافل خصوصی مدعی شده است که پس از دیدار با دونالد ترامپ در ماه ژانویه سال ۲۰۰۶ با او رابطه داشته است.

دادستان‌های نیویورک در اولین دادگاه کیفری کار خود را برای محاکمه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا، در پرونده پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های پورن با هدف پنهان‌کاری در کارزار انتخاباتی سال ۲۰۱۶ آغاز کرده‌اند.

همسران دونالد ترامپ فساد اخلاقی ترامپ دونالد ترامپ بیوگرافی دونالد ترامپ استورمی دنیلز

یکی از دادستان‌ها روز دوشنبه خطاب به هیات منصفه در این محاکمه تاریخی گفت: «پرداخت حق‌السکوت عین تقلب انتخاباتی بوده است.»
اتهام آقای ترامپ این است که برای جلوگیری از افشای ماجرای رابطه جنسی ادعایی با استورمی دنیلز، هنرپیشه فیلم‌های پورن، در بحبوحه رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۱۶ به او حق‌السکوت پرداخته است و آن را پنهان کرده است.

این نخستین محاکمه کیفری یک رئیس‌جمهوری در تاریخ آمریکاست. برای همین هم تک‌تک مراحل آن رویدادی تاریخی در پیشینه سیاسی و قضایی آمریکا محسوب می‌شود.
وکیل آقای ترامپ که بستر دفاع از موکل خود در این محاکمه را آماده می‌کرد گفت آقای ترامپ هیچ جرمی مرتکب نشده و تلاش برای تاثیر در انتخابات غیرقانونی نیست.

استورمی دنیلز چند ساله است

استورمی دنیلز متولد ۱۷ مارس ۱۹۷۹ ‏است و ۴۵ سال سن دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ