برای روز معلم مرد چی بخریم / کادو روز معلم زن چی بخریم

0

کادو برای روز معلم مرد چی بخریم

کادو برای روز معلم چی بخریم

توی دوره‌ی ما روز معلم و کادوی خوب به معلم دادن خیلی رقابتی بود، کلاس سوم که بودم بابا ورشکست شده بود و یکسال بود افسرده گوشه خونه فقط میخوابید، پول نداشتیم که نون بخریم، مادرم برای مردم سبزی پاک میکرد، رب درست میکرد، مربا، با پولش برامون یه چیزایی تهیه میکرد اونقدر این موضوع رو با پوست و جونم درک میکردم که توی خونه حرفی نمیزدم از اینکه روز معلم نزدیکه، صبح که من رو رسوند سریع خداحافظی کردم و رفتم توی حیاط که بقیه رو نبینه و متوجه بشه. سر کلاس که رفتیم همه هدیه ها رو میبردن جلوی میز معلم و دلبری میکردن، به ترتیب میزهاشون برای اینکه نوبتم رد بشه اجازه گرفتم رفتم دستشویی و آبخوری، توی حیاط چرخیدم و چرخیدم، تا ناظم صدام کرد چرا توی حیاط میچرخم، تا رفتم سرکلاس در کلاس رو زدن ناظم بود، قلبم توی دهنم بود، یه دسته‌گل بزرگ دستش بود گفت مادرت آورده برای معلم… با بغض و اندوهی آغشته به شادی گل رو دادم به معلمم…

ظهر از مادرم پرسیدم مامان چرا کادو گرفتی؟ گرون نبود؟ گفت دیروز خانم فلانی تمام مرباهای به و هویج رو خرید، صبح زودم از مغازه گل خریدم برات. خوشحالی تو ارزشش از هرچیزی بالاتره…

هیچوقت این صحنه یادم‌نمیره…گرچه هنوزم باور دارم نباید برای معلمم هدیه میگرفت.

ست روان‌نویس و خودکار

ست روان‌نویس و خودکار از آن دسته وسایل پراستفاده برای معلمان است و می تواند یک هدیه شیک و خاص برای قدردانی از معلمان مرد عزیز باشد.

عطر و ادکلن

عطر و ادکلن یک هدیه کلاسیک و مناسب است که می توانید برای هدیه روز معلم در نظر بگیرید.برای خرید عطر برای معلمان مرد بهتر است به سراغ رایحه های سرد و تلخ بروید.

کیف پول

انتخاب یک کیف پول چرمی و یا کیف پول لوکس یک هدیه بیار خاص و ماندگار برای معلمان مرد به حساب می آید.

تابلو

به مناسبت روز معلم می توانید تابلوهای زیبایی که روی آنها جملات یا شعری با خط زیبا نوشته شده است را خریداری کیند .این کادو می تواند هدیه خاص برای روز معلمان مرد باشد.

پاوربانک

بسیاری از معلمین جوان به لوازم دیجیتال علاقه مند هستند. پاور بانک بعنوان هدیه روز معلم هدیه ای متفاوت است.

کمربند چرم مردانه
کمربند چرم یک هدیه بسیار شیک و خاص برای معلم شما است.می توانید با خرید این هدیه خاص از  زحمات معلم خود تشکر کنید.

رومیزی زیبا
اگر به دنبال یک هدیه تک و جالب برای روز معلم هستید می توانید رومیزی زیبا با رنگ های روشن انتخاب کنید.

لوازم ورزشی خانگی
اگر معلم شما به تناسب اندام خود اهمیت می دهد می توانید با انتخاب لوازم ورزشی خانگی مانند دمبل، کش پیلاتس، فنر تقویت مچ،حلقه تناسب اندام و…او را خوشال کنید.

عینک آفتابی
عینک آفتابی هم می تواند یک هدیه مناسب برای روز معلم شما باشد.عینک را با توجه به چهره و سلیقه معلم خود انتخاب کنید.

هدست
هدست می تواند برای معلمانی که به موسیقی علاقه دارند گزینه خوبی باشد. خرید هدیه هدست می تواند معلمتان را خوشحال کند.

برای روز معلم زن چی بخریم

ساعت مچی

ساعت مچی یک هدیه خاص و زیبا برای معلمان خانم است.ساعت های مچی با صفحه های مختلف و بند های ظریف می تواند انتخاب خوبی باشد.

چادر یا مقعنه

چادر و مقنعه یکی از پر کاربردترین پوشش برای برای معلمان خانم است.می توانید برای معلم های خانوم این هدیه زیبا را با توجه به سلیقه او انتخاب کنید.

اتوی موو یا لوازم برقی

انتخاب یک لوازم برقی زیبا و کاربردی مثل اتوی مو ، سشوار و یا بابلیس هم هدیه خاصی و غیرمنتظره برای معلمتان است.

دستبند

دستبند ظریف و زیبا هم یک هدیه مناسب برای معلمان خانوم مخصوصا معلم های جوان می باشد. دستبند در انواع مختلفی وجود دارد می توانید با توجه به سلیقه معلم عزیزتان یک مدل را انتخاب کنید.

کادو روز معلم کادو خاص روز معلم

ظروف میناکاری

اگر معلم شما به هنرهای سنتی و دستی علاقه مند است می توانید به سراغ صنایع دستی زیبای ایرانی مثل ظروف میناکاری بروید و آنها را به عنوان هدیه به معلم عزیزتان تقدیم کنید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ