قیمت کشنده شاکمان x5000 +شرایط ثبت نام

0

قیمت جدید کشنده شاکمان x5000 در سال ۱۴۰۳

طرح جدید فروش کشنده شاکمن (شاکموتو) با افزایش قیمت و بصورت طرح فروش اقساطی اعلام شد.

قیمت جدید ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: ۵.۷۴۵.۸۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت قبلی ویژه نیمه دوم بهمن ماه ۱۴۰۲: ۵.۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت قبلی ویژه نیمه اول بهمن‌ماه ۱۴۰۲: ۴.۹۷۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

شرایط فروش اقساطی آرین دیزل

قیمت محصولات آرین دیزل قیمت کشنده شاکمان قیمت کامیون کشنده قیمت انواع کامیون فروش اقساطی آرین دیزل شرایط فروش آرین دیزل

کشنده شکموتو ایکس ۵۰۰۰ یک کشنده چینی با قدرت ۵۰۰ اسب بخار می باشد. در اصل این کشنده چینی ساخت ساخت شرکت شاکمن چین است. مدت زیادی از حضور این کشنده در بازار و جاده های ایران نمی گذرد. وارد کننده، کشنده شکموتو در ایران شرکت آرین دیزل می باشد.

قیمت محصولات آرین دیزل قیمت کشنده شاکمان قیمت کامیون کشنده قیمت انواع کامیون فروش اقساطی آرین دیزل شرایط فروش آرین دیزل

تنها کشنده چینی در ایران که از ترکیب موتور کامینز ۱۳ لیتری و گیربکس فست ۱۸ سرعته استفاده می کنند شکموتو X 5000 است. تنها کشنده که مشابه این در کشور حضور دارد کشنده کا ایکس نیوفیس که از موتور کامینز ۱۳ لیتری و گیربکس ۱۶ سرعته استفاده کرده است. بنابراین یکی از کشنده های منحصر به فرد بازار به حساب می آید. با توجه به حضور کم این کشنده در بازار خودروهای تجاری توانست نظر عموم را به خود جلب کند و بازار خرید و فروش داغی را برای خود رقم بزند.

کشش ابتدایی شکموتو ایکس پنج هزار کم است و برای کاربری کمپرسی بی نظیر می باشد. به صورتی که در دنده ۱۰ سرعت ۳۰ را به راننده می دهد، که علت اصلی این امر همان گیربکس فست ۱۸ سرعته است که در مقایسه با گیربکس ۱۲ سرعته صفر تا صد بیشتری را در اختیار راننده قرار می دهد. در واقع این خودرو دیرتر دور می گیرد.

موتور به کار رفته در این کشنده کامینز مدل ،

Cummins ISZ520 با حجم ۱۳ لیتری و استاندار یورو ۵ است. موتور آن ۵۲۰ اسب بخار در ۱۹۰۰ دور در دقیقه قدرت و توان تولید حداکثر گشتاوری ۲۴۶۰ نیوتن متر در ۱۱۰۰ الی ۱۳۰۰ دور در دقیقه دارد.

با توجه به مشخصات موتور و گیربکس استفاده شده در کشنده شکموتو X5000 یک کشنده قدرتی است. این کشنده چینی عملکرد خوبی را در سربالایی از خود نشان داده است. علت اصلی این امر تعداد دنده های آن می باشد که به موتور فشار کمتری را وارد می کند. باید متذکر شویم گیربکس فست ۱۸ سرعته استفاده شده در کشنده شک موتو ایکس ۵۰۰۰، دارای ۵ سال گارانتی بی قید و شرط است.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ