عارف: بدون هماهنگی به جمع مردم می‌روم

0
به گزارش مهر، محمدرضا عارف کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه ضبط برنامه رادیو معارف در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوالی مبنی براینکه که اگر شما به عنوان رییس جمهور آینده انتخاب شدید، راهکار شما برای درک مشکلات مردم چه خواهد بود، گفت: در نظر دارم در این زمینه وب سایتی را طراحی کنیم که مردم مشکلات خود را از این طریق و با درج در این وب‌سایت ما را در جریان مشکلات خود قرار دهند.
وی افزود: همچنین هر دو هفته یا سه هفته یک بار بدون هماهنگی و هرگونه ابزار رسانه‌ای و بدون برنامه ریزی به جمع مردم بروم و از مشکلات آنان با خبر شوم. همچنین با سفرهای استانی که خواهم رفت از نزدیک در جریان مسایل مردم دیگر شهرها قرار خواهم گرفت.
معاون اول دولت اصلاحات همچنین با اشاره به اینکه با پشتوانه مردم می‌توان بر مشکلات فائق آمد ادامه داد: دولت با منابعی که در اختیارش خواهد بود می تواند مشکلات مردم را برطرف کند.
وی در پاسخ به این پرسش که رفتار شما با اطرافیانتان و مردم چگونه خواهد بود گفت: رفتار من با اطرافیانم همانگونه است که با مردم خواهد بود و هیچ تفاوتی میان مردم و اطرافیانم وجود ندارد. و طی ۳۰ سال خدمتم این را نشان دادم که تبعیضی میان مردم و اطرافیانم نمی گذارم.
عارف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر عده‌ای بخواهند جریان سازی‌هایی کرده و شما را وارد آن کنند چه خواهید کرد، گفت: تا به حال وارد هیچ جریان سازی نشدم و با مخالفانم هم برخورد اخلاقی خواهم کرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ