دستگیری شرور سابقه‌دار پیش از منفجر کردن منزل

0

شرور سابقه‌دار که با عربده کشی و تهدید شمشیر اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای ساکنان یک مجتمع آپارتمانی در کرمانشاه کرده بود و قصد داشت در اقدامی جنون آمیز، منزلی مسکونی را منفجر کند، از سوی پلیس دستگیر شد.

عکس اشرار حوادث کرمانشاه اراذل و اوباش اخبار کرمانشاه

به دنبال تماس‌های متعدد مردمی با فوریت‌های پلیسی ١١٠، ماموران انتظامی در جریان یک فقره عربده کشی و قدرت نمایی در یکی از مجتمع‌های مسکونی کرمانشاه قرار گرفتند. شکایات مردم نشان می‌داد که اهالی محل پیش از این و در گزارش‌های متعدد خود خواستار برخورد جدی نیروهای انتظامی با فردی شرور شده‌اند که مدت‌هاست اقدام به شرارت و قدرت نمایی با انواع سلاح‌های سرد در منطقه می‌کند. درخواستی که باعث شد به سرعت تیمی از ماموران برای رسیدگی به موضوع به محل مورد نظر اعزام شوند. عربده‌کشی و تهدید ساکنان مجتمع مسکونی با یک قبضه سلاح سرد شمشیر نخستین صحنه‌یی بود که ماموران پس از رسیدن به محل مورد نظر با آن روبه‌رو شدند؛ صحنه‌یی که آغاز عملیات پلیسی برای دستگیری متهم را به دنبال داشت. آثار جراحت بر روی بدن متهم نیز به وضوح دیده می‌شد.

سرهنگ رضا شیرزادی، فرمانده انتظامی کرمانشاه در تشریح روند رسیدگی به حادثه گفت: پس از مطلع شدن ماموران انتظامی از عربده کشی و قدرت نمایی یکی از ساکنان مجتمعی مسکونی در کرمانشاه به سرعت تیمی از ماموران برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند که در جریان آن مشخص شد، فرد مورد نظر از اراذل و اوباش سابقه‌دار منطقه است که با همراه داشتن یک قبضه سلاح سرد شمشیر اقدام به قدرت نمایی و تخریب خودروهای ساکنان مجتمع می‌کند.

با حضور اکیپ گشت کلانتری ۲۲ با تجهیزات کافی در محل حادثه روند دستگیری شرور سابقه‌دار وارد مرحله تازه‌یی شد. به گفته سرهنگ شیرزادی، شرور سابقه‌دار در حالی که حالت عادی نداشت با عربده‌کشی‌های خود باعث ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی مجتمع مسکونی شده بود که پس از دیدن ماموران به سرعت اقدام به فرار کرد.

به گفته این مقام انتظامی متهم اقدام به شکستن شیشه‌های آپارتمان کرد و در اقدامی جنون‌آمیز قصد داشت با باز کردن فلکه گاز و روشن کردن آتش خانه را منفجر کند که با اقدام به موقع ماموران در انجام این کار ناکام ماند.

سرهنگ شیرزادی در ادامه به شکستن در ورود به خانه از سوی ماموران برای دستگیری متهم اشاره کرد و گفت: با مشاهده این صحنه از سوی ماموران به سرعت با مراجع قضایی هماهنگی‌های لازم انجام شد و پس از کسب مجوز، ماموران اقدام به تخریب در خانه کردند و با ورود به آن مانع از وقوع انفجاری مهیب شدند.

این در حالی است که شرور سابقه‌دار قصد داشت با تهدید شمشیر و اقدام به خودزنی و تخریب وسایل خانه فضای رعب و وحشت را حفظ کند و به مقابله با ماموران بپردازد که با اقدام به موقع نیروهای پلیسی و در عملیاتی ضربتی به سرعت دستگیر شد. به گفته سرهنگ شیرزادی آثار جراحات متعدد روی بدن متهم به دلیل خودزنی به وضوح دیده می‌شد و ثابت می‌کرد که شرور سابقه‌دار حالت عادی ندارد.

به این ترتیب متهم پس از دستگیر شدن از سوی ماموران انتظامی، برای تشکیل پرونده و انجام مراحل قانونی به پلیس آگاهی منتقل شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ