بمب خبری که به زودی صدا می کند / رقابت استقلال و پرسپولیس برای جذب مهاجم بایرن مونیخ (استفان مایرهوفر)+ عکس

0

سرخابی های پایتخت به دنبال مهاجم ۲ متری باوارایی ها هستند و باید دید کدام یک موفق به این اتفاق می شوند.

 سوابق استفان مایر هوفر بیوگرافی استفان مایر هوفر اخبار فوری پرسپولیس اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها) Stefan Maierhofer

فصل نقل و انتقالات لیگ‌برتر از دیروز به طور رسمی آغاز شد و باشگاه‌های لیگ‌برتری از همین دیروز کار تقویت تیم‌های خود را آغاز کردند.

با توجه به این موضوع که تیم‌های استقلال و پرسپولیس بیشتر مورد توجه هستند، طبیعی است که نقل و انتقالات این دو باشگاه مهم‌تر باشد و در کانون توجه قرار داشته باشد.

هر دو باشگاه سرخابی از نبود یک مهاجم ششدانگ گلزن رنج می‌برند و دربه‌در دنبال یک گلزن می‌گردند. جالب است بدانید یک مهاجم گلزن اتریشی برای پیوستن به لیگ ‌برتر ایران ابراز تمایل کرده است و دیشب فیلم این بازیکن از طریق یکی از دستیاران سابق حمید درخشان به سرمربی سرخ‌ها رسید تا در صورت تأیید به این تیم بپیوندد.

اما قبل از پرسپولیس این ملوان بود که برای به خدمت گرفتن این بازیکن ابراز تمایل کرد ولی مدیربرنامه‌های این بازیکن جواب قطعی به این باشگاه شمالی نداد.

جالب‌تر اینکه با تصمیم اعضای هیأت‌مدیره باشگاه استقلال در جلسه روز یک‌شنبه گذشته صادق‌پور، پورحیدری و معینی به عنوان نماینده هیأت‌مدیره باشگاه استقلال انتخاب شدند و تعیین شد که تمامی نقل و انتقالات با تأیید اعضای این کمیته صورت پذیرد.

یکی از همین اعضا صبح دیروز وقتی متوجه شد قرار است فیلم این بازیکن به ‌دست پرسپولیسی‌ها برسد، تلاش خود را برای گرفتن فیلم این بازیکن و رساندن آن به سرمربی آبی‌ها آغاز کرد و قبل از بازی با راه‌آهن موفق شد این فیلم را در اختیار بگیرد.

حال باید دید کدام‌ یک از دو باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران که برای به خدمت گرفتن این مهاجم اتریشی رقابت می‌کنند، در جذب این بازیکن موفق خواهند بود.

سوابق استفان مایر هوفر بیوگرافی استفان مایر هوفر اخبار فوری پرسپولیس اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها) Stefan Maierhofer

در زیر نگاهی می‌اندازیم به رزومه این مهاجم.

* خصوصیات فردی:

– نام: استفان مایر هوفر

– تاریخ تولد: ۱۶ آگوست ۱۹۸۲(۳۲ ساله)

– محل تولد: شهر گابلیتز اتریش

– قد: ۲ متر و ۲ سانتی‌متر

– پا: راست‌پا

– بازی ملی‌: ۱۹ بازی و یک گل زده

– عنوان: آقای گل لیگ اتریش در فصل ۲۰۰۹-۲۰۰۸ با زدن ۲۴ گل با پیراهن راپیدوین

* باشگاه‌ها

– فارست وین (۲۰۰۳-۲۰۰۲)‌؛ ۱۸ بازی  ۲ گل

– اس وی لانگن روهر (۲۰۰۵-۲۰۰۳)‌؛ ۵۳ بازی ۲۶ گل

– بایرن‌مونیخ B (2006-2005)‌؛ ۴۲ بازی ۲۱ گل

– بایرن‌مونیخ (۲۰۰۷)‌؛ ۲ بازی  بدون گل زده

– کوبلنس آلمان (۲۰۰۷)‌؛ ۱۴ بازی ۳گل

– گروتر فورت (۲۰۰۷)‌؛ ۱۰ بازی ۲گل

– راپیدوین (۲۰۰۸ قرضی)‌؛ ۱۱ بازی ۷ گل

– راپیدوین (۲۰۰۹-۲۰۰۸)‌؛ ۳۸ بازی ۲۴ گل

– ولورهمپتون (۲۰۱۱-۲۰۰۹)‌؛ ۹ بازی  یک گل

– بریستول‌سیتی (۲۰۱۰)‌؛ ۳ بازی بدون گل زده

– دویسبورگ (۲۰۱۱-۲۰۱۰ قرضی)‌؛ ۲۷ بازی  ۸ گل

– ردبولز اتریش (۲۰۱۲-۲۰۱۱)‌؛ ۳۹ بازی ۱۵ گل

– کلن (۲۰۱۳)‌؛ ۱۴ بازی  یک گل

– میلوال انگلیس (۲۰۱۴)‌؛ ۱۱بازی  ۲ گل

– واینر نوستات (۲۰۱۴)‌؛ یک بازی بدون گل زده

این بازیکن که در حال حاضر پیراهن شماره ۳۹ تیم واینر نوستات اتریش را بر تن دارد، در فصل ۲۰۰۷ که عضو تیم اصلی بایرن‌مونیخ شد، همبازی علی کریمی بود.

جادوگر فوتبال ایران آن زمان با پیراهن شماره ۸ این تیم آلمانی ۱۵ بار به میدان رفت و ۲ گل هم به ‌ثمر رساند ولی مایرهوفر که پیراهن شماره ۳۴ بایرن را در همان مقطع بر تن داشت، تنها ۲ بار شانس بازی کردن پیدا کرد و در همان ۲ بازی هم نتوانست گلی برای باواریایی‌ها بزند.

قیمت او در سایت ترانسفرمارکت ۵۰۰ هزار یورو است ولی مدیربرنامه‌های او به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قول داده این آسمانخراش اتریشی را با مبلغ کمتری به ایران خواهد آورد.(خبر ورزشی)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ