کاپیتان استقلال پاسخ بنگر را داد

0
درگذشت غیرمنتظره هادی نوروزی همه اهالی ورزش را شوکه کرد. هواداران استقلال نیز فارغ از بحث رنگ‌ها در این اتفاق ناگوار برای کاپیتان پرسپولیس سنگ‌تمام گذاشتند به طوری که اکثر پرسپولیسی‌ها از استقلالی‌ها قدردانی کردند. به همین بهانه با سیدمهدی رحمتی کاپیتان تیم استقلال دقایقی همکلام شدیم، بخوانید.

درباره فوت ناگهانی هادی نوروزی صحبت کنیم.
من شخصاً هادی را از نزدیک می‌شناختم و در چند اردوی تیم ملی با یکدیگر بودیم. وجداناً هادی نوروزی جوان خوب و محجوبی بود، کم‌حرف و خنده‌رو که به اصطلاح عامیانه تودل‌برو بود. خود من جز احترام و ادب چیزی از هادی ندیدم و بابت اتفاقی که برای او و طبعاً خانواده و تیم پرسپولیس افتاد، ناراحتم.

خانواده نوروزی و تعدادی از اعضای تیم از استقلالی‌ها به خاطر همدردی خالصانه‌شان تشکر کرده‌اند، حتی محسن بنگر گفته جلوی معرفت استقلالی‌ها کم آوردیم. به عنوان کاپیتان استقلال در این خصوص چه صحبتی دارید؟
همه ما وظیفه‌مان را انجام دادیم. پرسپولیسی‌ها برای مراسم‌ بزرگ‌ترهای ما ناصرخان حجازی و غلامحسین‌خان مظلومی سنگ‌تمام گذاشتند. وقتی پای اینجور مسائل درمیان باشد ایرانی‌ها همه چیز را کنار می‌گذارند و صادقانه و با خلوص نیت وارد عمل می‌شوند. پروردگار به خانواده هادی عزیز صبر و شکیبایی بدهد. ما که از بیرون شاهد این اتفاق هستیم قلب‌مان به درد آمده پس ببینید خانواده هادی چه مصیبتی را تحمل می‌کنند. خودش رفت اما جایش در قلب همه ماست و مخلص خانواده و فرزندانش هستیم و ان‌شاءا… چند روز یا چند ماه دیگر فرزندان هادی را فراموش نکنیم که از این به بعد با گذشت زمان داغ دل‌شان تازه‌تر می‌شود. این موضوع را آدم‌های داغدیده راحت‌تر درک می‌کنند. درباره حرف‌های محسن بنگر هم باید بگویم محسن یکی از دوستان صمیمی من است و از زمان بازی در اصفهان گرفته تا به امروز در تهران در یک مجتمع زندگی می‌کنیم و همسایه هستیم و خود محسن از با معرفت‌های روزگار است و ان‌شاءا… صحیح و سلامت سایه‌اش بالای سر خانواده و فرزندان گلش باشد. هادی نوروزی برادر ما هم بود و خداوند روحش را قرین رحمت کند ان‌شاءا…

چون قرار گذاشتیم در مورد هادی نوروزی صحبت کنیم سؤال دیگری نمی‌پرسیم، خودتان صحبت خاصی دارید؟
من خودم کلی عیب و ایراد دارم و نمی‌خواهم کسی را نصیحت کنم. به عنوان یک برادر کوچک‌تر به هواداران سرخابی عرض می‌کنم واقعاً این دنیا محل گذر است و هیچ‌کس از فردایش خبر ندارد. هادی نوروزی یک جوان سالم و ورزشکار بود که اهل هیچ حاشیه‌ای نبود یک دفعه از میان ما رفت، همه ما رفتنی هستیم و می‌دانیم دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. این دنیا ارزش هر کار و هر حرفی را ندارد. حتماً باید وقتی یک نفر از جمع ما می‌رود متحد و یکدل شویم؟ شیوه گفتاری خیلی از ما حداقل در فضای مجازی زیبنده ایرانی‌ها نیست که بابت یک عکس، یک حرف، یک دیدگاه یا یک سلیقه برویم و حرف‌های رکیک نثار یکدیگر کنیم. احترام و محبت به خود آدم برمی‌گردد. احوال خود آدم را مثبت می‌کند. وقتی فحاشی کنی به خودت انرژی منفی می‌دهی و با حرف زشت هیچ اتفاقی برای دیگری نمی‌افتد، جز اینکه آدم ذهن و کام خودش را تلخ کند. فوتبال رقابت است و کری دارد و به همین دلیل جذاب است اما فوتبال دشمنی و کری‌اش حرف رکیک نیست. بیاییم قدر یکدیگر را بدانیم و حرمت‌دار هم باشیم.

منبع: روزنامه خبر ورزشی
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ