شلیک قاتل عصبانی به پدر و پسر در اطراف تهران + عکس

0

قاتل در یک نزاع دسته جمعی با اسلحه شکاری اقدام به ارتکاب جنایت و قتل دو نفر از بستگان خود کرد.

 عکس قاتل اخبار قتل اخبار حوادث اخبار جنایی

به گزارش  پلیس آگاهی تهران بزرگ، ساعت ۱۸ پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه، از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره درگیری و نزاع دسته جمعی به کلانتری امامزاده داوود اعلام شد.

با حضور مأموران در محل درگیری واقع در «روستای سنگان» مشخص شد که طی یک نزاع دسته جمعی و بر اثر اصابت گلوله های شلیک شده از یک اسلحه شکاری، ۵ نفر زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

با وجود انجام اقدامات درمانی، ۲ نفر از اعضای یک خانواده (پدر ۶۵ ساله و پسر ۲۲ ساله) بنام های مجتبی (پدر) و مرتضی (پسر) فوت می کنند.

با اعلام خبر فوت این دو نفر به پلیس آگاهی و قاضی کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی، پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمد» تشکیل و به دستور شعبه سوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، پرونده در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که نزاع و درگیری منجر به جنایت مابین اعضای دو خانواده صورت گرفته که با یکدیگر خویشاوند بوده، بگونه ای که مقتول (مجتبی) پسرخاله پدر خانواده قاتل بوده اما به دلایل مختلف مابین اعضای آنها به کرات و دفعات متعدد نزاع و درگیری رخ می داده بگونه ای که دو روز قبل از جنایت و قتل دو عضو خانواده مقتولین، درگیری دیگری میان فرزندان دو خانواده رخ داده بود.

در ادامه و با حضور در محل جنایت و بررسی صحنه جنایت مشخص شد که محل سکونت خانواده قاتل از لحاظ موقعیت مکانی در یک سراشیبی قرار داشته و اعضای خانواده مقتول با استفاده از همین موقعیت مکانی و قرار گرفتن در ارتفاعی بالاتر، اقدام به سنگ پرانی به سمت محل سکونت خانواده قاتل کرده اندکه قاتل بنام مهدی (متولد ۱۳۶۰) با مشاهده صحنه سنگ پرانی با اسلحه شکاری اقدام به شلیک چندین گلوله می نماید که شلیک های پیاپی گلوله باعث زخمی شدن ۵ نفر و نهایتا مرگ دو نفر می شود.

دستگیری متهم

در شرایطی که پس از ارتکاب جنایت، قاتل بهمراه دو برادر خود و همچنین پدرشان از محل متواری شده بودند، کارآگاهان در چندین مرحله اقدام به دستگیری پدر خانواده متهمین (خانواده قاتل) و در ادامه دو پسر وی به اتهام مشارکت در نزاع و درگیری منجر به جنایت و متواری نمودن متهم اصلی پرونده، کرده اما مهدی (متهم اصلی پرونده) همچنان متواری بود.

عکس قاتل اخبار قتل اخبار حوادث اخبار جنایی

سرانجام با انجام اقدامات گسترده پلیسی، مخفیگاه مهدی نیز در منطقه «رباط کریم» شناسایی و این متهم در مورخه ۲۴ آذر ماه دستگیر و به اداره دهم منتقل شد.

عکس قاتل اخبار قتل اخبار حوادث اخبار جنایی

سرهنگ آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود:با توجه به اعتراف صریح متهم اصلی پرونده به ارتکاب هر دو جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ