کوچک زاده مطهری به من فحش رکیک داد !

0

در پی درخواست علی مطهری برای بیان ادامه نطق ناتمامش مجلس، مهدی کوچکزاده دیگر نماینده تهران خواستار پخش و ثبت متن کامل اظهارات مطهری برای روشن شدن اذهان جامعه شد.

سوابق مهدی کوچک زاده سوابق علی مطهری دادگاه علی مطهری بیوگرافی مهدی کوچک زاده بیوگرافی علی مطهری

در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی علی مطهری نماینده تهران با اعلام اخطار اصل ۶۹ قانون اساسی گفت: براساس قانون باید مذاکرات مجلس علنی بوده و گزارشات آن منتشر شود.

وی ادامه داد: روز دوشنبه ۲ دقیقه از نطق من از رادیو پخش نشد حق من و موکلانم است که این ۲ دقیقه نطق‌ام در نطق‌های فوری بعدی مطرح شود.

لاریجانی پاسخی به این اخطار مطهری نداد.

در ادامه مهدی کوچک‌زاده نیز با اعلام اخطار اصل ۶۹ قانون اساسی گفت: در مجلس آقای مطهری فحش رکیکی به من دادند که از رادیو پخش نشده و از صورت مذاکرات مجلس نیز حذف شد خواهش می‌کنم اظهارات ایشان را در صورت مذاکرات مجلس بیاورید.

در ادامه نماینده مردم تهران گفت: حیثیت مجلس را کسانی از بین می‌برند که می‌خواهند در دوره بعد هم بر این صندلی‌ها تکیه بزنند.

وی گفت از ریاست جلسه می خواهمفیلم جلسه نطق مطهری را پخش کنند تا مشخص شود آقای مطهری چه کرد و دوستانی که دلشان برای این نظام می‌سوخت چه کردند.

نماینده تهرانبا اشاره به اینکه در روز نطق مطهری در جلسه علنی حضور نداشته است، گفت: بنده در روز نطق در بیمارستان بالای سر مادرم بودم اما متاسفانه سایت آقای توکلی نقاشی‌ای را منتشر کرده که انگار بنده آقای مطهری را پایین کشیده‌ام.

وی خطاب به توکلی گفت: رهبر انقلاب شما را به پرهیز از کینه‌توزی دعوت کرده‌اند این کار درست نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ