سعید ورودی طرقبه ، عضو هیات مدیره ˝پدیده˝: مقام قضایی میگوید ˝پدیده˝ تنها در یک نقطه جوابگوی مردم باشد

0

سعید ورودی طرقبه با تایید پلمپ دفاتر پدیده شاندیز در تهران توسط مقام قضایی چهارشنبه شب گذشته، اظهار کرد: با دستور مقام قضایی دفا‌تر ما در تهران پلمپ شدند اما مساله بر سر غیرقانونی بودن فعالیت‌های ما نیست و سریعا این مساله حل می‌شود و به‌زودی این دفا‌تر فک پلمپ می‌شوند.

سهامداران پدیده شاندیز سهام پدیده شاندیز (گشان) بیوگرافی سعید ورودی طرقبه

عضو هیات مدیره شرکت پدیده شاندیز درباره علت پلمپ این دفا‌تر گفت: مقام قضایی معتقد است که شرکت پدیده شاندیز تنها در یک نقطه جوابگوی مردم باشد اما مگر می‌شود مردم از سراسر کشور به مشهد بیایند تا ما بتوانیم پاسخگوی آنها باشیم؟
او ابراز امیدواری کرد: با توجه به پیگیرهایی که انجام داده‌ایم درحال رفع مشکل هستیم و تا دو روز آینده دفاترمان در تهران فک پلمب می‌شوند و بازگشایی خواهند شد.
مدیر عامل شرکت ساختمان و ابنیه پدیده شاندیز همچنین تاکید کرد: سهامداران نباید نگران باشند، چون همانطور که قبلا هم گفته‌ایم پدیده شاندیز مشکلی ندارد و ما کارمان را انجام می‌دهیم و اینکه دفا‌تر پدیده شاندیز در مشهد پلمب هستند صحیح نیست و دفاترمان در حال کار هستند.
چهارشنبه گذشته اعلام شده بود که که دفتر سهام و فروش پروژه‌های پدیده شاندیز در بلوار آفریقا و سعادت آباد تهران بر حسب دستور بازرس شعبه ۱۰ دادسرای ناحیه ۳ تهران و توسط معاونت مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی تهران بزرگ پلمب شده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ