عصبانیت بازیگر زن سینما ؛ شوهرم متعصب نیست + عکس

0
نورا هاشمی، بازیگر سینما گفت: مدتی است در هر محفل هنری که وارد می شوم، نکته عجیبی را در مورد خودم می‌شنوم. اینکه همسرم سیاوش اسعدی، مردی متعصب و سختگیر است که تنها برای بازی من در فیلم های خودش اجازه صادر می‌کند.
همسر نورا هاشمی همسر سیاوش اسعدی دختر مهدی هاشمی بیوگرافی نورا هاشمی بیوگرافی سیاوش اسعدینورا هاشمی و همسرش سیاوش اسعدی

این بازیگر توضیح داد: من نمی دانم چنین حرفی از کدام عقل سلیمی نشأت گرفته و آیا شنوندگان به این موضوع فکر نمی‌کنند که من قبل از ازدواج هم یک بازیگر بودم و چهره‌های شاخصی همچون مهدی هاشمی و گلاب آدینه، والدین من هستند؟

وی افزود: بابت این شایعه ها بسیار عصبانی هستم. سیاوش اسعدی مردی روشنفکر و متفکر است. ما تعامل خیلی خوبی با هم داریم و او در بازیگری همیشه مشوق من است. من در مورد فیلمنامه های همسرم به ایشان مشورت می‌دهم و او هم درباره بازی من دیدگاه دارد. از همه کسانی که مرا می شناسند خواهش می‌کنم به این شایعه‌ها توجه نکنند.

همسر نورا هاشمی همسر سیاوش اسعدی دختر مهدی هاشمی بیوگرافی نورا هاشمی بیوگرافی سیاوش اسعدی

برای پذیرفتن همکاری با یک پروژه باید گروه سازنده را دوست داشته باشم و قصه و نقشم توجهم را جلب کند. چنین حساسیتی در تئاتر بیشتر است. چون شما در فیلم هر پلان را حداکثر با چند برداشت پشت سر می‌گذارید اما برای تئاتر باید به قدری با نقش عجین شده باشید که بتوانید حق مطلب آن را برای سی چهل شب مداوم، ادا کنید.

نورا هاشمی درباره فعالیت‌های تئاتری خود گفت: نمایش «مرثیه‌ای برای کتاب سوزی‌ها» این شب ها آخرین اجراهای خود را در فرهنگسرای نیاوران پشت سر می‌گذارد. خوشحالم که هر شب با صندلی‌های پر روبرو می شویم، آن هم در شرایطی که جشنواره تئاتر فجر برپا است، هوا سرد شده و محل فرهنگسرا از فضاهای تئاتری دور است. از مردم بابت این توجه خاص به تئاتر ممنونم.

همسر نورا هاشمی همسر سیاوش اسعدی دختر مهدی هاشمی بیوگرافی نورا هاشمی بیوگرافی سیاوش اسعدی

نورا هاشمی در فیلم‌های سینمایی «حوالی اتوبان»، «جیب بر خیابان جنوبی»، «آرامش در میان مردگان»، «دختر افغان» و «دوشیزه» بازی کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ