افشای جزییات یک تجاوز جنسی در برنامه زنده تلویزیونی + عکس

1

یک قربانی حمله جنسی پس از حمله مرد متجاوز که به سمتش یورش برده بود ،قسمتی از گوشت بدن او را به عنوان مدرک برای پلیس، با دندان هایش جدا کرد و اثبات کرد که به او تجاوز شده است. “آدل باربر” قربانی تجاوز جنسی در مصاحبه تلویزیونی به شبکه خبری ITV انگلیس گفت : در طول این تجاوز جنسی با دندان هایش قسمتی از گوشت بدن متهم را جدا کرد تا برای پلیس DNA متهم را برای دستگیری اش فراهم کند و سپس با قدرت تمام فرار کرد.

در کمال ناباوری این تجاوز ۱۰ سال بعد از اولین تجاوزی که به ” آدل” توسط همین فرد شده بود، اتفاق افتاد، اما ۱۰ سال پیش این متجاوز مورد پیگرد قانونی قرار نگرفته بود و از آن زمان آزادانه در خیابان ها می چرخید. زن جوان برای اثبات یک جنایت دست به کار وحشتناکی زد

در همه سالهای گذشته ، این حس انتقامی که ” آدل ” نتوانسته بود از این مرد متجاوز بگیرد او را ترغیب می کرد تا این بار اجازه ندهد این مرد شیطان صفت از چنگش فرار کند.

این مادر ۲۹ ساله از اینکه نامش فاش نشود،چشم پوشی کرده و با شجاعت در برنامه زنده تلویزیونی حضور پیدا کرده بود. او در این برنامه رو به مجریان گفت: او به طرز وحشیانه ای به سمتم یورش برد و من تلاش کردم تا با دندان قسمتی از بدن متجاوز را جدا کنم و به این ترتیب می توانستم اثبات کنم این رابطه به هیچ عنوان مورد رضایت من نبوده است و تجاوز محسوب می شود.

وی افزود: من تلاش کردم تا موجب درد بسیاری برای او شوم و تا آنجایی که ممکن است این مرد شیطانی را از خود دور کرده و بتوانم فرار کنم. “آدل” میگوید او در حال رفتن به خانه اش از یک مطب دکتر بود که این مرد غریبه که در گذشته نیز به او تجاوز کرده بود به سمتش دوید و او را به طرف دیوار پرت کرد.

طبق گفته ” آدل” این حمله بی شرمانه نزدیک غروب و در ساعت ۵ عصر رخ داد. او در ادامه بیان کرد ،زمانی که مرد متجاوز خیلی به او نزدیک شد ، با دندان هایش قسمتی از بدن آن مرد را جدا کرد و سپس ناخن هایش را در چشم ها و پوست او کشید و تلاش کرد تا DNA بیشتری در زیر ناخن هایش برای اثبات این تجاوز و هویت متجاوز جمع آوری کند.

او سپس با سرعت هرچه تمام ازآنجا فرار کرد. “آدل” در حالی که قسمتی از گوشت بدن او را در دهانش نگه داشته بود تا خانه اش دوید و اولین کاری که قبل از گفتن این حمله وحشتناک به همسرش ، انجام داد به سرعت با پلیس تماس گرفت.

او خطاب به بینندگان تلویزیون گفت: ۱۰ سال پیش بعد از اولین تجاوز من آشفته بودم چرا که دختری ساده ، بی تجربه و جوان بودم و نتوانستم به پلیس اثبات کنم که این مرد به من تجاوز کرده است چرا که مدارک کافی برای اثبان آن وجود نداشت.

این مرد متجاوز به نام ” فرنیندا مانیلا” ۲۸ ساله از روی DNA که خانم ” آدل” فراهم کرده بود هویت سازی شد و سرانجام توسط پلیس دستگیر شد. ” مانیلا” هفته گذشته در دادگاه برای چند فقره تجاوز جنسی محکوم شد. به دلیل مشکلات روانی این متهم ، او طبق دستور قاضی به یک بیمارستان روانی حفاظت شده فرستاده شد.

باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سیمین می گوید

    آخه موضوع قابل توجه اینجاست که خیل عظیمی از مردها روانی هستند و انواع و اقسام مختلفی هم داره همشونم راست راست دارن بین مردم میچرخن. واقعا تو کل کائنات بدجایی گیر کرده ایم خیلی بدجایی !!!!!!!!!!!!!!!
    تازه بگیرنش که چی بشه چند سال بهش میدن میره تو زندان بعد میاد بیرون بازم بدتر ادامه میده.فکرشو بکنین برای تباه کردن تمام عمر یه نفر فقط چند سال زندان در حالیکه اگه زنده زنده پوستشو هم بکنند بازم کمه.