تله جنسی پلیس آمریکا برای رپر آلمانی عضو داعش + عکس

0
دنیس کاسپرت، رپر ۳۹ ساله‌ی متولد برلین، با نام هنری دِسو داگ فعالیت می‌کرد. او امروز خود را ابو طلحه آلمانی معرفی می‌کند و یکی از مشهورترین اعضای داعش است.

آمریکا اخیرا نام یک خواننده رپ آلمانی را که به گروه تروریستی داعش پیوسته در فهرست تروریستی قرار داد. از قرار معلوم تصمیم یادشده با استناد به اطلاعاتی اتخاذ شده که یک مأمور مخفی زن از این رپر به دست آورده است.

عکس داعش رابطه جنسی داعش دنیس کاسپرت تجاوز جنسی داعش اخبار داعش

به نوشته وب‌سایت دویچه وله، پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) یک مأمور مخفی زن را در گروه تروریستی “دولت آمریکایی ، اسرائیلی ، انگلیسی عراق و شام” (داعش) نفوذ داده بود تا با دنیس کاسپرت، خواننده رپ آلمانی ارتباط نزدیک برقرار کند. این خبر را نسخه یکشنبه نشریه آلمانی “بیلد” با استناد به اطلاعات محافل امنیتی آلمان و آمریکا منتشر کرده است.

بر این اساس، مأمور مخفی با دنیس کاسپرت رابطه‌ای بسیار نزدیک برقرار کرده، به طوری که رپر آلمانی با او ازدواج کرده است. در ادامه اما موقعیت مأمور مخفی به خطر افتاده و او مجبور به فرار به ترکیه شده است. این مأمور در ترکیه دستگیر و در نهایت به آمریکا منتقل شده است.

عکس داعش رابطه جنسی داعش دنیس کاسپرت تجاوز جنسی داعش اخبار داعش

“بیلد آم زونتاگ” (نسخه یکشنبه نشریه بیلد) می‌نویسد، اطلاعاتی که مأمور مخفی اف‌بی‌آی از دنیس کاسپرت به دست آورده، منجر شد آمریکا نام رپر آلمانی را در روزهای اخیر به فهرست بین‌المللی تروریست‌ها بیافزاید. این اطلاعات همچنین در اختیار دادستان فدرال آلمان قرار گرفته است. این مرجع به اتهام جنایت جنگی علیه کاسپرت رسیدگی می‌کند.

رسانه دولتی آلمان در ادامه آورده است: نهادهای امنیتی آلمان و آمریکا به خبر یادشده واکنش رسمی نشان نداده‌اند. دادستانی فدرال آلمان در پاسخ به نشریه “بیلد آم زونتاگ” تصریح کرده که این نهاد تنها در صورت دستگیری افراد یا طرح شکایت از آنان اطلاعات مشخص منتشر می‌کند تا روند بررسی‌ها مختل یا حقوق افراد نقض نشود.

دنیس کاسپرت، رپر ۳۹ ساله‌ی متولد برلین، با نام هنری “دِسو داگ” فعالیت می‌کرد. او امروز خود را “ابو طلحه الآلمانی” معرفی می‌کند و یکی از مشهورترین اعضای داعش است.

عکس داعش رابطه جنسی داعش دنیس کاسپرت تجاوز جنسی داعش اخبار داعش

دنیس کاسپرت با نام هنری “دِسو داگ” فعالیت می‌کرد.

پیش از این ویدئویی منتشر شده بود که نشان می‌داد او در انجام جنایاتی سنگین، از جمله در بریدن سر مخالفان داعش شرکت کرده است.

بنا بر داده‌های وزارت خارجه آمریکا، یارگیری از کشورهای آلمانی‌زبان از وظایف اصلی کاسپرت در گروه تروریستی داعش است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ