عکس های جدید پژمان بازغی (بازیگر گذر از رنج ها) و همسرش مستانه مهاجر

0

پژمان بازغی Pejman Bazeghi در تاریخ ۱۹ مرداد ۱۳۵۳ در یک خانواده ۵ نفره در تهران به دنیا آمده است. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می‌گردد. در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است. پس از تولد ۴ سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می‌رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته. با پایان جنگ به تهران باز می‌گردد.

همسر پژمان بازغی شوهر مستانه مهاجر دختر پژمان بازغی بیوگرافی مستانه مهاجر بیوگرافی پژمان بازغی

مستانه مهاجر متولد ۱۳۵۳ در تهران است. وی فارغ‌التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است.

بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می‌گردد و از همانجا با سینما آشنا می‌شود. در سال ۱۳۷۳ با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید زیم خواه باز می‌کند. پس از آن به استخدام آژانس دوستی در می‌آید و به مدت ۲ سال همراه بازیگران خوب این مجموعه علی تاخصوص مرحوم حسین پناهی به ایفای نقش می‌پردازد. بعد از آژانس به سراغ جوانی مجید قاریزاده می‌رود و با مسعود جعفر جوزانی به بلوغ می‌رسد پس از آن به گروه ویژه مهرداد خوشبخت می‌پیوندد و گمگشته اش را با رامبد جوان پیدا می‌کند.

همسر پژمان بازغی شوهر مستانه مهاجر دختر پژمان بازغی بیوگرافی مستانه مهاجر بیوگرافی پژمان بازغی

وی همراه سیروس مقدم با دریایی‌ها سفر می‌کند و در سال ۸۰ برای نجات دختری در قفس با قدرت الله صلح میرزایی همراه می‌شود پس از آن به دوئل با استاد بزرگوارش احمدرضا درویش می‌پردازد و با تارا و تب توت فرنگی سعید سهیلی و سربازهای جمعه کیمیایی کارش را به پایان می‌رساند. پس از سایه آفتاب، نفس تازه می‌کند و در حال حاضر نیز با سامان مقدم برای سال آینده نفستو حبس کن را آماده می‌کند.

برادر کوچکترش هم علاقه زیادی به این پرده نقره‌ای دارد و در ۲ فیلم پسران مهتاب و شب برهنه سعید سهیلی بازی کرده است.

همسر پژمان بازغی شوهر مستانه مهاجر دختر پژمان بازغی بیوگرافی مستانه مهاجر بیوگرافی پژمان بازغی

سلفی پژمان بازغی با دخترش نفس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ