پژمان بازغی و همسرش در برنامه دورهمی از ماجرای عاشق شدن گفتند +عکس

0

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، پژمان بازغى بازیگر سینما و تلویزیون، مستانه مهاجر تدوینگر بنام و تهیه کننده، و امید حاجیلى خواننده، جمعه (٩۶/١٢/١٨) ساعت ٢٣ مهمانان برنامه دورهمى بودند.

همسر پژمان بازغی مهمان دورهمی امشب شوهر مستانه مهاجر دختر پژمان بازغی پژمان بازغی همسرش مستانه مهاجر بیوگرافی مستانه مهاجر بیوگرافی پژمان بازغی اینستاگرام دورهمی اینستاگرام پژمان بازغی

در ابتدای گفتگو، بازغی درباره سابقه کار هنری خود گفت: سابقه کار هنری من از خانم مهاجر بیشتر است. من سال ۷۱ از طریق اجرا در مرکز استان گیلان کارم را آغاز کردم. از بچگی عاشق سینما بودم و در دوره دبیرستان تئاتر می دیدم. در دوران دانشگاه کلاس بازیگری رفتم و از طریق یکی از دوستانم در سینما جوان یک فیلم کوتاه بازی کردم و همان طور ادامه دادم. من خیلی به کارگردانی علاقه داشتم و فکر می کردم در ۴۰ سالگی کارگردان می شوم؛ اما این اتفاق رخ نداد.

مهاجر هم در ابن باره گفت: من از سال ۷۲ کار هنری خود را آغاز کردم. شاید چند ماهی با آقای بازغی به لحاظ شروع کار تفاوت داریم. من از اول هنر را دوست داشتم و حرفه تدوین را انتخاب کردم ودر دانشگاه سوره هم تدوین خواندم.

پژمان بازغی و همسرش هم سن هستند

مهران مدیری صحبت با پژمان بازغی و همسرش را با طرح سوالات حرفه ای آغاز کرد و پرسید :کدام موفق تر هستید و کدام در این حرفه قدیمی ترید که مستانه مهاجر گفت :به نظرم هر دوی ما موفق هستیم و هرکدام در مسیر خودمان ولی پژمان چندماهی کارش را زودتر از من آغاز کرده است . پژمان کارش را از سال ۷۱ در مرکز گیلان آغاز کرد و من از سال ۷۲ به وارد این حرفه شدم و در این بین پژمان بازغی به هم سن بودن با همسرش اشاره کرد و گفت من متولد مرداد ۱۳۵۳ هستم و همسرم اردیبهشت ۵۳ و در واقع دو ماه از من بزرگتر است.

مستانه مهاجر همسر پژمان بازغی درباره نحوه ورودش به دنیای تدوین گفت :من هنر را دوست داشتم اما خیلی اتفاقی وارد این حرفه شدم و توسط یکی از اقوام معرفی شدم اما در دانشگاه تدوین خواندم و از ابتدا تصمیم داشتم که کارگردان شوم اما فعلا که تا مرحله تهیه کنندگی پیش رفته ام. من روحیه قدرت طلبی دارم و دوست دارم همیشه تاثیرگذار باشم ، برای همین موضوع تهیه کنندگی را انتخاب کردم.

ماجرای قدرت طلبی خانم مهاجر باعث شد تا مجری دورهمی درباره قدرت طلبی در زندگی از او سوال کند که گفت :من در زندگی هم قدرت طلب هستم اما از نوع خوبش ، چون پژمان اغلب اوقات نیست تقریبا مدیریت زندگی با من است .

در این بخش از گفتگو ماجرای سخت بودن حرفه بازیگری مطرح شد و پژمان بازغی از سختی های این حرفه گفت و قصد داشت که مهران مدیری را متقاعد کند که بازیگری یکی از سخت ترین شغل های دنیا است.

مهران مدیری درباره اختلاف نظر آقای بازیگر و همسرش پرسید که خانم مهاجر گفت:اختلاف نظرها گاهی باعث مشاجره شغلی میشود اما مشاجره خانوادگی اصلا. من و پژمان مساله کار و زندگی را به خوبی از هم تفکیک کرده ایم و حتی سر صحنه اسرافیل واقعا من فقط خانم مهاجر بودم و پژمان فقط آقای بازغی ، حتی دستمزد هم برای این کار مانند بقیه درنظر گرفتیم.

ماجرای عاشق شدن و ازدواج پژمان بازغی و همسرش

مجری دورهمی ماجرای عاشق شدن زوج هنرمند را هم سوال کرد. مهاجر پاسخ داد: من عاشق شدم؛ البته باید بگویم که ابتدا پژمان بازغی را دوست نداشتم. ما اولین بار در یک جشنواره سینمایی یکدیگر را دیدیم. دوست مشترکی داریم که ما را به هم معرفی کرد. وقتی من را به ایشان معرفی کردند، آقای بازغی گفتند: شما تیزر تدوین می کنید؟ (خنده) من هم در جواب گفتم: امیدوارم فیلمتان دست من نیفتد!

در اینجا بازغی با شیطنت و شوخی گفت: اما خودم دستش افتادم (خنده).

مهاجر ادامه داد: پس از آن دیدار اول، با خودم گفتم پس درست فکر می کردم که از پژمان بازغی بدم می آید. به هر حال، زمان گذشت و ما دوباره یکدیگر را دیدیم. و من عاشقش شدم و البته او هم عاشق شد و نهایتا در سال ۸۴ با هم ازدواج کردیم.

وی علت دوام زندگی مشترکش را «گذشت» دانست و گفت: گذشت معنی مثبت دارد و ریشه این گذشت عشق و دوست داشتن و احترام است.

در ادامه بازغی درباره نقطه ضعف همسرش گفت: خانم مهاجر جزو معدود زنان موفق سینما هستند و با قدرت و تلاش کار می کنند. همیشه به خاطر کارکردنش از مستانه ایراد می گیرم؛ بیشتر به خاطر فرزندمان که ده ساله است و احتیاج به یک مادر دارد تا یک مادر تهیه کننده یا تدوینگر.

مهاجر در واکنش به حرف بازغی اظهار کرد: حرف دلت را زدی اما این نقطه ضعف من نیست!

وی درباره تجربه تهیه کنندگی اش گفت: روحیه من قدرت طلبی است. همیشه به دنبال این موضوع هستم که تأثیر بگذارم و تصمیم‌گیرنده باشم. همیشه به تهیه کنندگی فکر می کردم اما با حفظ سمت تدوینگر!

بازغی هم درباره قدرت طلبی مهاجر در زندگی شخصی و سختی زندگی هنرمندان گفت: خانم مهاجر در زندگی هم قدرت‌طلب هستند (خنده). به هر حال بازیگران، به واسطه شغلی که دارند فیلمنامه‌هایی را انتخاب می‌کنند و ممکن است برای فیلمبرداری مدتی را هم به دور از خانواده در شهرستان ها باشند. البته من از نبودن خودم ناراضی هستم ولی حضور همسری که بتواند امور را در نبودت مدیریت کند، اتفاق خوبی است.

وی در ادامه از مدیری درباره سخت بودن شغل بازیگری سوال کرد و مدیری پاسخ داد: هر شغلی در جهان یکی از شغل های سخت است. من هرگز نگفتم بازیگری سخت نیست؛ بلکه معتقدم کسانی که می گویند بعد از کار معدن، بازیگری سخت‌ترین کار جهان است ارزیابی درستی از سختی کار ندارند. بازیگری آن قدرها هم سخت نیست.

مدیری ادامه داد: فرض کنید یک ماه فیلمبرداری در شمال کشور داریم و کلی اتفاق خوب رخ می دهد و در این‌میان چند تا سکانس هم بازی می کنیم (خنده).

پس از صحبت های مدیری، بازغی به نشانه تسلیم، دست هایش را بالا برد و مورد تشویق تماشاگران هم قرار گرفت.

مهاجر نیز درباره سختی کار خود گفت: سختی بزرگ این است که به تدوینگر می گویند کاری نمی کنید؛ دو تا کلید می زنید اونم زیر کولر (خنده).

مدیری همچنین در خصوص دستمزد بازغی در فیلم اسرافیل به تهیه کنندگی مهاجر سوال کرد. مهاجر گفت: بله؛ ایشان حتی برای بازی در فیلم من هم  دستمزد گرفت؛ اما تخفیف داد. اسرافیل به لحاظ لوکیشن های متعدد و .. فیلم سنگینی بود با این همه  پژمان هیچ گلایه نکرد. من اینجا از همه بازیگران و عوامل این فیلم به خاطر همکاری شان تشکر می کنم.

مهاجر در ادامه، از آزادی سه زن از زندان، با استفاده از فروش بلیت فیلم اسرافیل خبر داد و ابراز امیدواری کرد این تعداد افزایش پیدا کند. در بخش پایانی گفتگو، پژمان بازغی از مهران مدیری دعوت کرد تا در برنامه کودک شو حضور پیدا کند. مدیری به شوخی گفت: کودک های من از خودم بزرگتر هستند (خنده) و بازغی ادامه داد: نه؛ در فینال برنامه قرار است کادو بدهیم؛ به همین خاطر دوست داریم شما هم در برنامه حضور داشته باشید‌.

در پایان زوج هنرمند مستانه مهاجر و پژمان بازغی احساس خوشبختی خود را اعلام کردند و مهاجر جایزه شید بهترین فیلم و کارگردانی فیلم اسرافیل به موزه دورهمی را اهدا کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ