کشف اسناد محرمانه در آبدارخانه دانشگاه آزاد / برخی در تلاشند جلوی صدور حکم مهدی هاشمی گرفته شود

1
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آخرین خبر در مورد پرونده مهدی هاشمی این بوده که همه زورشان را می‌زنند تا جلوی صدور حکم وی گرفته شود و حتی نهادهایی تمام اتهامات وی را به گردن گرفته‌اند.
حجت‌الاسلام حمید رسایی دقایقی پیش در مراسم اختتامیه همایش جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: برخی از من می‌پرسند آخرین اخبار در مورد پرونده مهدی هاشمی چیست و بنده باید بگویم آخرین خبر در مورد پرونده وی این بوده که همه زورشان را می‌زنند تا جلوی صدور حکم وی گرفته شود و حتی نهادهایی تمام اتهامات مهدی هاشمی را به گردن گرفته‌اند.

وی افزود: اسناد محرمانه و سری در آبدارخانه دانشگاه آزاد پیدا شده و در این راستا رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد خود همه آنها را به عهده گرفته است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ تصریح کرد: هیچ کدام از این اقدامات فایده نداشته و مهدی هاشمی همانند سران فتنه که مردم در مورد آنها حکم دادند حکم مهدی هاشمی را داده‌اند و اگر دستگاه قضا بخواهد مدارا کند سلامت آن زیر سئوال می‌رود.

منبع:فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سیمین می گوید

    هر کسی باید گناه خودشو به گردن بگیره . زمانی که زیر سایهء ………… حالا هم باید جوابگو باشه و اگه لازم شد مجاراتشو بکشه .واقعا این آدمهایی که ازش حمایت میکنن جزو این ملت نیستند و ضرر ندیده اند؟ یا شایدم حق و حسابی میرسه!
    احمدی نژاد خیلی گفت بگم بگم اما بالاخره هم نگفت شاید هم نذاشتن بگه!